ועידות ניו יורק 2022 ועידת ישראל-יוון לונדון 2023 ניו יורק 2024 כלכלה ירוקה כנס מיליון להייטק Power in Diversity הוועידה הלאומית לאנרגיה פינטק 2022 עתיד הרפואה ועידת הנדל"ן 2021 פינטק 2023 TECH TLV שבוע הסטארטאפים 2023 HealthTech משפיעות על הכלכלה The next big thing כנס כלכלת הקנאביס ועידת האנרגיה 2022 פינטק דיסקונט פריפריה טק שבוע הסטארטאפים 2024 Banking AI Mentor Class פורום היוניקורנס 2022 ארכיון הוועידות מקומי.קום The Hi-Tech Effect Meet&Tech ועידה לאומית לתשתיות אי-קומרס 2021 Agrifood Tech כנס הגיוון הכלכלית הלאומית 23 כנס יזמים ותעשיינים פורום היוניקורנס שבוע הסטארטאפים 22 כנס האיקומרס IPM SUMMIT FoodTech2023 שוק ההון 2024 כנס התחדשות עירונית Israeli Climate Awards המוח האוטיסטי איקומרס 2022 כנס הענן והדאטה שוק ההון 22 TechTLV2022 Innovation Cocktail Work after Work הפורום הכלכלי ערבי ניו יורק 2021 כנס השירות 2022 גיימינג 2022 טוקיו 2023 כנס אחריות סביבתית Roadshow Event כנס סייבר 2022 ClimateTech תחזיות 2024 מובילות את ישראל שבוע החדשנות 2022 גיימינג 2023 אקדמיה שעובדת כנס מוסדיים FOODTECH 2022 GeoInt360 שבוע החדשנות Tech@Work לוגיסטיטק Open Banking שש אחרי המלחמה כנס בילינסון לחדשנות PropTech ecommerce 360 Tech on the Beach הייטק 2022 כנס המטרו 2023 ועידת האנרגיה 2021 RoadShow Event 23 Let's Talk Cyber כנס כלכלת המחר הכלכלית הלאומית 22 נגישות בטוחה Early on the spot TechTLV2024 Future of Higher Education לונדון 2022 Work Tech השקעות בראי גלובלי שוק ההון 2023 מפתחים בחזית 2023 +Startup +Startup Let's Talk Fintech ליברליות אונליין ניהול פיננסי

כנס שירות בעידן החדש

מיכל אנסקי: "הישראלים אוהבים להגדיר את עצמם בעזרת אוכל, ואני מרגישה את זה במאסטר שף"

אנסקי אמרה את הדברים בכנס שירות בעידן החדש של כלכליסט ושופרסל: "אולי צריך לעשות שינוי בחוק ולדרג את איכות התוצרת החקלאית כמו באירופה, ארה"ב וקנדה. דירוג A יעלה יותר, אבל אתם יודעים מה אתם מקבלים"

אביאור אבו 13:0102.12.19

 


 

"תחום הבישול הפך לתחום חזק שמגלגל מיליארדים ברשתות חברתיות" - כך הכריזה הבוקר (ב') מיכל אנסקי, גסטרונומית, יזמית ושופטת בתוכנית "מאסטר שף", בכנס שירות בעידן החדש של כלכליסט ושופרסל. הדברים נאמרו במהלך שיחה עם נטע לי בינשטוק, עורכת מדור פרסום ושיווק בכלכליסט.

 

 

מיכל אנסקי מיכל אנסקי צילום: אוראל כהן

 

"השילוש הקדוש של לצוד-לבשל-לאכול הפך ל-לבשל-לצלם-לאכול", אמרה אנסקי. "צילום אוכל הפך להיות משהו להתגאות בו. כשמסתכלים על סרטוני בישול יש בזה משהו מרגיע. הייתי בבנגקוק לפני שנה וראיתי הרבה מקומות של אוכל שבאו רק כדי לצלם ולא לאכול, פירוטכניקות של דברים ממיסים וכאלה, הנשים מצטלמות וזורקות. והבנתי שהעולם השתנה בכל הקשור לאוכל: תהליך הלגרות, להשוויץ ולפתות חשוב מהאוכל עצמו, וזה תהליך תרבותי מסוכן".

 

"בשירותיות שם המשחק זה פרסונליזציה" אמרה אנסקי, "לדעת מה הלקוח אוהב, לדעת אם הוא אלרגי ללקטוז, אם הוא אוכל כשר, אם הוא לא אוהב כוסברה, להתייחס אליו כישות עם הרבה תכונות. יש היום טכנולוגיה שעוזרת לך ללמוד את הלקוח. במקום שלקוח ירגיש שדוחפים לו, הוא ירגיש שרואים אותו. לקוח אוהב שזוכרים איך הוא שותה את הקפה שלו. מי שיצליח לפצח את הלקוחות היחידנים שלו, ינצח בתחום השירות".

 

לשאלה כיצד בונים שוק שיביא לקוחות, השיבה אנסקי: "לוקיישן, אבל לא בכדי. לדוגמא השוק שנפתח באלנבי פינת רוטשילד, וכבר נסגר, זו יוזמה שלי, איכשהו זה עבר לידיים אחרות. שחשבנו להקים את השוק עשינו אפיון ספציפי של הקהל, הזיכרונות והתשוקות שלו. צריך לעשות עבודת תחקיר, אי אפשר למקם חנות דגים ליד לחם, שנכנסים צריך פרחים, צריך תמהיל נכון. הישראלים, ואני מרגישה את זה במאסטר שף, מאוד אוהבים להגדיר את עצמם בעזרת האוכל. אי אפשר להתייחס אלינו כסועד גנרי".

 

בנוגע להזמנות אוכל אונליין אמרה אנסקי: "אין לנו אפשרות לגעת, לבחור או להריח, אין מגוון, אנחנו מדמיינים. לעמוד בציפיות המזמין זה איכות באוכל, וזה מאוד טריקי. ואז יש טווח של טעייה שאסור לחצות אותו, כי הלקוח יעבור לצרוך בשיטה הוותיקה. אני כן רוצה לאתגר את כל מי שנוגע בתחום האונליין ואוכל, לנסות לכבד את האנשים שקונים אצלכם. אולי צריך לעשות שינוי בחוק ולדרג את איכות התוצרת החקלאית כמו באירופה, ארה"ב וקנדה. דירוג A יעלה יותר אבל אתם יודעים מה אתם מקבלים. יש את זה אגב, אבל רק בתוצרת שהולכת לייצור. אני לא יודעת אם האונליין גורם לצרוך יותר מזון, ואם כולנו עוברים בגלל חוסר הזמן לאונליין, זה מעניין מאוד. הנטייה שלי היא לבחור את הירקות בעצמי".

x