ועידות ניו יורק 2022 ועידת ישראל-יוון לונדון 2023 ניו יורק 2024 כלכלה ירוקה כנס מיליון להייטק Power in Diversity הוועידה הלאומית לאנרגיה פינטק 2022 עתיד הרפואה ועידת הנדל"ן 2021 פינטק 2023 TECH TLV שבוע הסטארטאפים 2023 HealthTech משפיעות על הכלכלה The next big thing כנס כלכלת הקנאביס ועידת האנרגיה 2022 פינטק דיסקונט פריפריה טק שבוע הסטארטאפים 2024 Banking AI Mentor Class פורום היוניקורנס 2022 ארכיון הוועידות מקומי.קום The Hi-Tech Effect Meet&Tech ועידה לאומית לתשתיות אי-קומרס 2021 Agrifood Tech כנס הגיוון הכלכלית הלאומית 23 כנס יזמים ותעשיינים פורום היוניקורנס שבוע הסטארטאפים 22 כנס האיקומרס IPM SUMMIT FoodTech2023 שוק ההון 2024 AISRAEL 2024 כנס התחדשות עירונית Israeli Climate Awards המוח האוטיסטי איקומרס 2022 כנס הענן והדאטה שוק ההון 22 TechTLV2022 Innovation Cocktail Work after Work הפורום הכלכלי ערבי ניו יורק 2021 כנס השירות 2022 גיימינג 2022 טוקיו 2023 כנס אחריות סביבתית Roadshow Event כנס סייבר 2022 ClimateTech תחזיות 2024 מובילות את ישראל שבוע החדשנות 2022 גיימינג 2023 אקדמיה שעובדת כנס מוסדיים FOODTECH 2022 GeoInt360 שבוע החדשנות Tech@Work לוגיסטיטק Open Banking שש אחרי המלחמה כנס בילינסון לחדשנות PropTech ecommerce 360 Tech on the Beach ועידת החוסן הישראלי הייטק 2022 כנס המטרו 2023 ועידת האנרגיה 2021 RoadShow Event 23 Let's Talk Cyber כנס כלכלת המחר הכלכלית הלאומית 22 נגישות בטוחה Early on the spot TechTLV2024 Future of Higher Education לונדון 2022 Work Tech השקעות בראי גלובלי שוק ההון 2023 מפתחים בחזית 2023 +Startup +Startup Let's Talk Fintech ליברליות אונליין ניהול פיננסי

כנס Travel&Tech

"מבחינת התיירים הצעירים, מה שאי אפשר להזמין דרך המובייל - פשוט לא קיים"

לדברי ירון בורגין, מייסד משותף ומנכ"ל אברהם הוסטל וטורס, "המילניאלז הם מובייל מיינדד. כשאני הייתי מטייל בגילאים האלה אהבתי להתנתק, לחוות את המסע שלי עם עצמי, אבל היום זה כבר לא ככה"

נעמי צורף 12:5809.07.19

 


 

"לפי מחקרים עדכניים פלח השוק של המטיילים הצעירים בני ה-18-35 הוא פלח השוק הצומח ביותר, אפילו כבר עבר את התיירות העסקית והוא עוד ממשיך לצמוח". כך אמר ירון בורגין, מייסד משותף ומנכ"ל אברהם הוסטל וטורס בכנס Travel&Tech של כלכליסט ובנק לאומי.

 

 

"הסכום הממוצע שהם מוציאים לטיול הוא 3,500 דולר לטיול, כש-22% מהסכום יוצאים על טיסות והגעה ליעד. ההוצאה השנייה בגודלה היא אוכל ושתייה. זה אולי נתון מעט מפתיע,  אבל תיירות הקולינריה היא תחום מאוד מתפתח והמטיילים מחפשים לחוות דרך האוכל. במקום השלישי זו הוצאה על לינה ובמקום האחרון כרגע, 8% מהתקציב מוקדשים לחוויות. אני מעריך שכבר בשנה הבאה פלח השוק הזה יקפוץ למקום השלישי ובהמשך נראה אותו גבוה יותר", אמר בורגין. "כל הענקיות מחפשות להיכנס לתחום הזה מתוך ההבנה שמה שהמילניאלז מחפשים זה בעיקר לצבור חוויות משמעותיות וזיכרונות שאיתם הם יחזרו הביתה ויביאו לשינוי בעצמם".

 

ירון בורגין ירון בורגין צילום: עמית שעל

 

 

בורגין המשיך לאפיין את המטיילים הצעירים ואמר כי "המילניאלז הם מובייל מיינדד. מבחינתם מה שלא נמצא במובייל, מה שאי אפשר להזמין דרך המובייל - פשוט לא קיים ולא רלוונטי. כשאני הייתי מטייל בגילאים האלה אהבתי להתנתק, לחוות את המסע שלי עם עצמי, אבל היום זה כבר לא ככה. אפילו כשאני מטייל היום אני מחובר לגמרי ושוק התיירות צריך להתאים את ההיצע למצב החדש".

 

לדבריו של בורגין, לאור העובדה שיש גידול בפלח השוק הזה יש גם גידול בתעשייה של מקומות האירוח השונים ויש סוגי אירוח שונים שמוצעים למטיילים. "פעם היה ברור מה זה מלון ומה זה הוסטל, היום הגבול הזה לא ברור, יש הרבה פתרונות מגוונים - למשל מקום אחד שמציע מגוון רחב של חדרי אירוח מחדר עם 12 מיטות קומותיים ועד דירת אירוח מפנקת ואפילו סוויטה לירח דבש".
בטל שלח
    לכל התגובות
    x