ועידות ניו יורק 2022 ועידת ישראל-יוון לונדון 2023 ניו יורק 2024 כלכלה ירוקה כנס מיליון להייטק Power in Diversity הוועידה הלאומית לאנרגיה פינטק 2022 עתיד הרפואה ועידת הנדל"ן 2021 פינטק 2023 TECH TLV שבוע הסטארטאפים 2023 HealthTech משפיעות על הכלכלה The next big thing כנס כלכלת הקנאביס ועידת האנרגיה 2022 פינטק דיסקונט פריפריה טק שבוע הסטארטאפים 2024 Banking AI Mentor Class פורום היוניקורנס 2022 ארכיון הוועידות מקומי.קום The Hi-Tech Effect Meet&Tech ועידה לאומית לתשתיות אי-קומרס 2021 Agrifood Tech כנס הגיוון הכלכלית הלאומית 23 כנס יזמים ותעשיינים פורום היוניקורנס שבוע הסטארטאפים 22 כנס האיקומרס IPM SUMMIT FoodTech2023 שוק ההון 2024 AISRAEL 2024 כנס התחדשות עירונית Israeli Climate Awards המוח האוטיסטי איקומרס 2022 כנס הענן והדאטה שוק ההון 22 TechTLV2022 Innovation Cocktail Work after Work הפורום הכלכלי ערבי ניו יורק 2021 כנס השירות 2022 גיימינג 2022 טוקיו 2023 כנס אחריות סביבתית Roadshow Event כנס סייבר 2022 ClimateTech תחזיות 2024 מובילות את ישראל שבוע החדשנות 2022 גיימינג 2023 אקדמיה שעובדת כנס מוסדיים FOODTECH 2022 GeoInt360 שבוע החדשנות Tech@Work לוגיסטיטק Open Banking שש אחרי המלחמה כנס בילינסון לחדשנות PropTech ecommerce 360 Tech on the Beach ועידת החוסן הישראלי הייטק 2022 כנס המטרו 2023 ועידת האנרגיה 2021 RoadShow Event 23 Let's Talk Cyber כנס כלכלת המחר הכלכלית הלאומית 22 נגישות בטוחה Early on the spot TechTLV2024 Future of Higher Education לונדון 2022 Work Tech השקעות בראי גלובלי שוק ההון 2023 מפתחים בחזית 2023 +Startup +Startup Let's Talk Fintech ליברליות אונליין ניהול פיננסי

כנס השירות

"הנתב החדש של בזק נועד להיות כמו בן בית"

דוד קלר, שותף מייסד בחברת Prime total product design, שאחראית על הנתב B, אמר בכנס השירות של "כלכליסט": "מטרת המוצר הייתה שיישב אצלנו בסלון כדי ליצור הזדהות עם המותג וחווית לקוח אחרת ממה שהכרנו"

יואב סטולר 12:2926.11.18

 


 

דוד קלר, שותף מייסד בחברת Prime total product design, סיפר בכנס השירות וחווית הלקוח של "כלכליסט" על המעבר למודל המנוי כקשר האולטימטיבי בין נותן השירות לצרכנים.

 

 

בכנס שנערך בלאבס, מגדלי שרונה בתל אביב, תיאר קלר את החוויה המודרנית: "כמה מנויים יש ללקוח האמריקאי - נטפליקס, ספוטיפיי, לסופר, ביגוד, למוניות, לחדר הכושר, לווטרינריה, וככלל שהזמן חולף אין כמעט מקום שנותר בלי הקשר החדש. אותו הקשר הוא המעבר ממוצר לשירות. אם בעבר סבא וסבתא שלנו הלכו לחנות ליד הבית וקנו טוסטר, מכונת כביסה ואפילו ירקות, כיום אנחנו מדברים על חוויה מקיפה של שירות".

 

 

דוד קלר דוד קלר צילום: אוראל כהן

 

 

"המעבר המחשבתי שעברנו נוגע בכל אחד מתחומי הקמועונאות שאנחנו מכירים כיום. כך למשל, בסוגיית השירות והיעילות, אמזון יצרה תקן עולמי לאיך צריך לעבוד וברגע שאנחנו לא מקבלים את אותה הרמה הזאת אנחנו נזעקים וזועקים. שינוי דומה חווינו גם בגזרת המוצר כשהאיכות בין אם בשואב של דייסון או במכשיר אפל או גוגל הדרישות גבוהות בהרבה כדי ובכך כלקוח המוצר הופך להיות מהזהות שלנו".

 

לדברי קלר, Prime הציבה לעצמה מטרה לעמוד בקדמת עיצוב המוצר, כשבין המהלכים הגדולים שהובילה לאחרונה בישראל ניצב הנתב החדש של בזק - B. לדברי קלר, הנתב נועד להיות ולהרגיש כבן בית וקישוט לסלון ולא עוד אחת מהקופסאות הלבנות והמיושנות שהכרנו. "כל המטרה של המוצר הזה הייתה להכניס אותו לא רק לתוך הבית, אלא שהוא יישב אצלנו בסלון כדי ליצור הזדהות עם המותג וחווית לקוח אחרת ממה שהכרנו - שיהיה בן בית. כשמשהו מכה שורשים אצלנו בבית ואנחנו יודעים לשלב איתו חווית לקוח אז ההצלחה יכולה להיות דרמטית".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x