$
ועידות
ועידות The Hi-Tech Effect פינטק 2022 עתיד הרפואה ניו יורק 2022 ניו יורק 2025 ועידת ישראל-יוון לונדון 2023 ניו יורק 2024 כלכלה ירוקה כנס מיליון להייטק Power in Diversity הוועידה הלאומית לאנרגיה מקומי.קום 2025 ועידת הנדל"ן 2021 פינטק 2023 כנס המסים BDO TECH TLV שבוע הסטארטאפים 2023 עתיד התעשייה בישראל HealthTech משפיעות על הכלכלה דור העתיד לטכנולוגיה The next big thing כנס כלכלת הקנאביס ועידת האנרגיה 2022 פינטק דיסקונט מנהיגות הדור הבא פריפריה טק חדשנות באשראי NextGen Banking שבוע הסטארטאפים 2024 Banking AI Mentor Class מקומי.קום 2024 תשתיות לאומיות הכלכלית הלאומית 25 פורום היוניקורנס 2022 ארכיון הוועידות Meet&Tech ועידה לאומית לתשתיות אי-קומרס 2021 Agrifood Tech כנס הגיוון הכלכלית הלאומית 23 כנס יזמים ותעשיינים פורום היוניקורנס שבוע הסטארטאפים 22 כנס האיקומרס IPM SUMMIT Expanding Horizons FoodTech2023 שוק ההון 2024 AISRAEL 2024 כנס התחדשות עירונית Israeli Climate Awards שבוע החוסן הלאומי המוח האוטיסטי איקומרס 2022 השקעות גלובליות כנס הענן והדאטה שוק ההון 22 TechTLV2022 Innovation Cocktail Work after Work הפורום הכלכלי ערבי כנס ביטחון המזון מיאמי 2024 ניו יורק 2021 כנס השירות 2022 גיימינג 2022 טוקיו 2023 כנס אחריות סביבתית כלכלת הנדל"ן כנס האנרגיה 2024 Roadshow Event כנס סייבר 2022 ClimateTech תחזיות 2024 מובילות את ישראל שבוע החדשנות 2022 גיימינג 2023 שוק ההון 2025 אקדמיה שעובדת כנס הצמיחה 2025 כנס מוסדיים FOODTECH 2022 GeoInt360 שבוע החדשנות Tech@Work לוגיסטיטק Open Banking שבוע הסטארטאפים 2025 שש אחרי המלחמה כנס בילינסון לחדשנות טק עצמאות גיימינג 2024 PropTech ecommerce 360 Tech on the Beach ועידת החוסן הישראלי Tech TLV 2025 הייטק 2022 כנס המטרו 2023 השקעות ופיננסים 25 כלכלת הזהב כנס האנרגיה 2025 ועידת האנרגיה 2021 צמיחה בעולמות האשראי RoadShow Event 23 כנס AI לונדון 2024 ביטחון אנרגטי תחזיות 2025 ועידת Tech1 Let's Talk Cyber כנס כלכלת המחר מרכז הנדל"ן 2025 הכלכלית הלאומית 22 נגישות בטוחה Early on the spot משלחת העסקים לפריז טק עצמאות 2025 TechTLV2024 הכלכלית הלאומית 24 Future of Higher Education לונדון 2022 Work Tech השקעות בראי גלובלי כנס הצמיחה שוק ההון 2023 מפתחים בחזית 2023 +Startup בטיחות במקומות עבודה +Startup Let's Talk Fintech ליברליות אונליין InvestTech 2025 לונדון 2025 ניהול פיננסי השקעות ופיננסים כנס החלל 2024

מנכ"ל גוליבר: "לואו קוסט הוא מודל עסקי לכל דבר, לא רק לטיסות"

זיו רוזן אמר בכנס שירות וחווית לקוח של "כלכליסט", כי "בעולם החדש נושא המיידיות חשוב מאד - עשיתי וישר קיבלתי. ולא פחות חשוב זה גורם ההפתעה - הלקוח רוצה להרגיש שיש 'וואו'"

תומר הדר 12:13 26.11.18

 

 

 

"לואו קוסט הוא מונח חשוב אך זה לא רק טיסות, זה מודל עסקי לכל דבר", כך אמר מנכ"ל גוליבר זיו רוזן,  בכנס שירות וחווית לקוח של "כלכליסט".

 

לדברי רוזן: "זה מודל של לתת ללקוח ערך מרבי במינימום כספים. מה שחשוב כאן זו מהפכת האונליין. יש כיום אפליקציות לדברים רבים - ניווט, תשלום וכו'. החיים עברו מהפכה, מהפכת אונליין, שיוצרת הזדמנות לתת ללקוח חוויה. 87% מההזמנות אצלינו הן אונליין. לקוחות יכולים להזמין חופשה בכמה קליקים בלבד, אך יש למקסם ללקוח את החוויה".

 

"חברות לואו קוסט יצרו שינוי, עולם התעופה הפך לטיסה בלבד", אמר רוזן. "אז היום לא קונים טיסה, אלא טיסה עם תוספות. האם נרצה אוכל? האם נרצה עוד שירותים? וכיצד מכילים את כל המידע הזה כדי שהלקוח יקבל שירות חוויתי? עולם הלואו קוסט הוא עולם של אפשרויות שיצר פרטים שהצרכן צריך להתמודד איתם.

 

זיו רוזן, מנכ"ל גוליבר בכנס
זיו רוזן, מנכ"ל גוליבר בכנסצילום: אוראל כהן

 

"קודם כל חשוב

להיות תמציתי. בגלל שיש עושר אדיר של מידע, שעלול להיות מבלבל. בגוליבר יש אתגר של להתמודד עם החבילות של חברות התעופה. ואנחנו צריכים לכמת את זה למידע נהיר וברור. משהו שהצרכן יוכל להבין. למשל במובייל האתר שלנו בנוי על חוכמת ההמונים ועל פארטו. אני יודע למשל בוודאות שרווב לקוחותינו מזמינים מתל אביב ליעד אחר, אז אנחנו מתחילים איתם בהזמנה מתל אביב. אני יודע ברגע נתון לאן רוב האנשים טסים. כלומר כעת לחופשת כריסמס וסילבסטר, אז אני מציג ללקוח את היעדים שמחפשים הכי הרבה. אני יודע למשל מתי לקוחות אוהבים להזמין ולכן אני אציג ללקוח קודם כל את המועדים שהרוב מזמינים. זה מקל על הלקוח.

 

"נושא שחשוב לנו הוא המיידיות. עשיתי וישר קיבלתי. מידיות מייצרת חוויית לקוח מהירה ומיידית. חוויית קניה קלה. אפילו מוניות של UBER מראות ללקוחות בזמן אמת היכן המונית שלו. מעבר לכך חשוב להיות אישי. להתאים לצרכי הלקוח. התאמה אישית מציעה ללקוח את מה שהוא אוהב. זה מה שעושה את ההבדל.

 

"גורם ההפתעה גם חשוב. הלקוח רוצה להרגיש שיש 'וואו'. אצלנו למשל כשהלקוח בחופשה הוא מקבל הודעה מגוליבר עם המלצות, בהתאם למיקום שלו. זה טוב להפתיע את הלקוח בדברים טובים. ובסוף אסור לשכוח: הלקוח הוא זה שקובע. כי הלקוח הוא זה שיודע מה הוא רוצה. צריך כל הזמן לבדוק מה הלקוחות רוצים וכל הזמן להשתפר", סיכם רוזן. 

x