ועידות ניו יורק 2022 ועידת ישראל-יוון לונדון 2023 ניו יורק 2024 כלכלה ירוקה כנס מיליון להייטק Power in Diversity הוועידה הלאומית לאנרגיה פינטק 2022 עתיד הרפואה ועידת הנדל"ן 2021 פינטק 2023 TECH TLV שבוע הסטארטאפים 2023 HealthTech משפיעות על הכלכלה The next big thing כנס כלכלת הקנאביס ועידת האנרגיה 2022 פינטק דיסקונט פריפריה טק שבוע הסטארטאפים 2024 Banking AI Mentor Class פורום היוניקורנס 2022 ארכיון הוועידות מקומי.קום The Hi-Tech Effect Meet&Tech ועידה לאומית לתשתיות אי-קומרס 2021 Agrifood Tech כנס הגיוון הכלכלית הלאומית 23 כנס יזמים ותעשיינים פורום היוניקורנס שבוע הסטארטאפים 22 כנס האיקומרס IPM SUMMIT FoodTech2023 שוק ההון 2024 AISRAEL 2024 כנס התחדשות עירונית Israeli Climate Awards המוח האוטיסטי איקומרס 2022 כנס הענן והדאטה שוק ההון 22 TechTLV2022 Innovation Cocktail Work after Work הפורום הכלכלי ערבי ניו יורק 2021 כנס השירות 2022 גיימינג 2022 טוקיו 2023 כנס אחריות סביבתית Roadshow Event כנס סייבר 2022 ClimateTech תחזיות 2024 מובילות את ישראל שבוע החדשנות 2022 גיימינג 2023 אקדמיה שעובדת כנס מוסדיים FOODTECH 2022 GeoInt360 שבוע החדשנות Tech@Work לוגיסטיטק Open Banking שש אחרי המלחמה כנס בילינסון לחדשנות PropTech ecommerce 360 Tech on the Beach ועידת החוסן הישראלי הייטק 2022 כנס המטרו 2023 ועידת האנרגיה 2021 RoadShow Event 23 Let's Talk Cyber כנס כלכלת המחר הכלכלית הלאומית 22 נגישות בטוחה Early on the spot TechTLV2024 Future of Higher Education לונדון 2022 Work Tech השקעות בראי גלובלי שוק ההון 2023 מפתחים בחזית 2023 +Startup +Startup Let's Talk Fintech ליברליות אונליין ניהול פיננסי

כנס שירות בעידן החדש

יקי זכאי: "אמזון מאפשרת לחברות לפעול מהר יותר - בעלות נמוכה יותר"

זכאי, המשמש בתפקיד ארכיטקט מערכת באמזון, אמר את הדברים בכנס שירות בעידן החדש של כלכליסט ושופרסל. "אנחנו יודעים לתת ללקוחות המלצות למוצרים ושירותים שמותאמים להם באופן אישי, ולייצר קמפיינים שיווקיים שתפורים בדיוק למידותיו של כל לקוח"

נעמי צורף 11:3702.12.19

 

 

"המטרה שלנו היא לאפשר לחברות לזוז מהר יותר ולנסות יותר דברים - בעלות יותר נמוכה"; כך אמר יקי זכאי, ארכיטקט מערכת באמזון, בכנס שירות בעידן החדש של כלכליסט ושופרסל. "השימוש בשירותי בינה מלאכותית מאפשר לחברות לקחת תהליכים שבעבר לקחו שבועות או חודשים, ולבנות אותם בפרקי זמן של שעות או ימים, בצורה הרבה יותר דינמית ומהירה".

 

 

יקי זכאי יקי זכאי צילום: אוראל כהן

 

זכאי הסביר בהרצאתו כי "באמזון אנחנו משתמשים בטכנולוגיות של למידת מכונה ובינה מלאכותית כבר מהיום הראשון במגוון תחומים, ובהם גם שיפור חוויית הלקוח. הטכנולוגיות הללו מסייעות לנו לייצר חוויית לקוח אישית. מה זה אומר? אנחנו יודעים לתת ללקוחות המלצות למוצרים ושירותים שמותאמים להם באופן אישי, ולייצר קמפיינים שיווקיים שתפורים בדיוק למידותיו של כל לקוח. מה שמיוחד בתהליך הזה זה שהוא קודם כל הוא אישי - אנחנו פונים ללקוח בשמו הפרטי; דינמי - מזהים, למשל, שטיסה של לקוח בוטלה ומבינים שכנראה זו הסיבה שהוא מתקשר; וטבעי - הלקוח לא נדרש להקיש 1 לאישור או 2 להמשך, אלא אנחנו שואלים שאלה והוא יכול לענות".

 

זכאי פירט את מגוון הטכנולוגיות בהן משתמשים בתהליך הזה: "כשהלקוח מתקשר לוקחים את תעודת הזהות של השיחה ומבצעים קריאה של קוד שפונה למערכות CRM של הארגון, ושואבים משם מידע רלוונטי; לאחר מכן משתמשים ביכולות של חילוץ טקסט מתוך הקלטה, ואז בשירות צ'ט בוט שמאפשר לנהל שיח עם הלקוח שכולל הבנה תחבירית של המשפט ומענה.

 

"הפרסונליזציה הזו מאפשרת לנו להמליץ ללקוחות על מוצרים רלוונטים שכדאי להם לרכוש מעבר לאלה שכבר נרכשו", הסביר זכאי. "כך למשל בקמפיינים של דומינו'ס, או להשתמש באירועים ומידע מהעבר כדי לבצע חיזוי עתידי, למשל בחברות שרוצות לדעת כמה מוצרים עליהן להחזיק במלאי בכל נקודת זמן. זה מאפשר להן גם להוזיל עלויות, וגם לתת חוויית לקוח טובה יותר שנובעת מזמינות המוצרים".

x