ועידות ניו יורק 2022 ועידת ישראל-יוון לונדון 2023 ניו יורק 2024 כלכלה ירוקה כנס מיליון להייטק Power in Diversity הוועידה הלאומית לאנרגיה פינטק 2022 עתיד הרפואה ועידת הנדל"ן 2021 פינטק 2023 TECH TLV שבוע הסטארטאפים 2023 HealthTech משפיעות על הכלכלה The next big thing כנס כלכלת הקנאביס ועידת האנרגיה 2022 פינטק דיסקונט פריפריה טק שבוע הסטארטאפים 2024 Banking AI Mentor Class פורום היוניקורנס 2022 ארכיון הוועידות מקומי.קום The Hi-Tech Effect Meet&Tech ועידה לאומית לתשתיות אי-קומרס 2021 Agrifood Tech כנס הגיוון הכלכלית הלאומית 23 כנס יזמים ותעשיינים פורום היוניקורנס שבוע הסטארטאפים 22 כנס האיקומרס IPM SUMMIT FoodTech2023 שוק ההון 2024 AISRAEL 2024 כנס התחדשות עירונית Israeli Climate Awards המוח האוטיסטי איקומרס 2022 כנס הענן והדאטה שוק ההון 22 TechTLV2022 Innovation Cocktail Work after Work הפורום הכלכלי ערבי ניו יורק 2021 כנס השירות 2022 גיימינג 2022 טוקיו 2023 כנס אחריות סביבתית Roadshow Event כנס סייבר 2022 ClimateTech תחזיות 2024 מובילות את ישראל שבוע החדשנות 2022 גיימינג 2023 אקדמיה שעובדת כנס מוסדיים FOODTECH 2022 GeoInt360 שבוע החדשנות Tech@Work לוגיסטיטק Open Banking שש אחרי המלחמה כנס בילינסון לחדשנות PropTech ecommerce 360 Tech on the Beach ועידת החוסן הישראלי הייטק 2022 כנס המטרו 2023 ועידת האנרגיה 2021 RoadShow Event 23 Let's Talk Cyber כנס כלכלת המחר הכלכלית הלאומית 22 נגישות בטוחה Early on the spot TechTLV2024 Future of Higher Education לונדון 2022 Work Tech השקעות בראי גלובלי שוק ההון 2023 מפתחים בחזית 2023 +Startup +Startup Let's Talk Fintech ליברליות אונליין ניהול פיננסי

כנס שירות בעידן החדש

מנכ"לית AIG: "מעל 50% מהלקוחות פותחים תביעה אונליין"

יפעת רייטר בכנס שירות בעידן החדש של כלכליסט ושופרסל: "למחיר יש השפעה, אבל בקניית ביטוח אתה לא קונה מוצר מוחשי אלא רוצה הבטחה שמישהו עומד מאחוריך. אנו רואים נאמנות לקוח של יותר מ-80% לקוחות חוזרים"

אביאור אבו 11:2002.12.19

 

 

"הדיגיטל יצר חוויה מדהימה בעשור האחרון, מהיר וזמין יותר" - כך אמרה הבוקר (ב') יפעת רייטר, מנכ"לית AIG בכנס שירות בעידן החדש של כלכליסט ושופרסל, בשיחה עם כתבת כלכליסט רחלי בינדמן.

  

 

"מעל 50% מהלקוחות שלנו בפתיחת תביעה עושים זאת אוטומטית אונליין לבד, ואנחנו מיישבים קרוב ל-40% תוך 3 דקות", אמרה רייטר, "יש לנו 2 נקודות מגע קריטיות עם הלקוח - ברכישת הפוליסה, בה הוא נפרד מהכסף, ובתביעה, בה יש לו אירוע לא נעים, ותפקידנו לייצר חוויה טובה יותר בשתי הסיטואציות האלה, והדיגיטל מייצר את החוויה".

 

מימין כתבת כלכליסט רחלי בינדמן יחד עם יפעת רייטר, מנכ"לית AIG מימין כתבת כלכליסט רחלי בינדמן יחד עם יפעת רייטר, מנכ"לית AIG צילום: אוראל כהן

 

לשאלה האם הדיגיטל יכול להחליף אדם בשר ודם, ענתה רייטר: "לפני 6 שנים הרגולטור פרסם את מדד השירות והחברה שדורגה שמשלמת תביעות הכי מהר – הלקוח ידע שהוא עשה בחירה נכונה. יחד עם זאת יש מוצרים יותר מורכבים. כאשר ביטוח נסיעות לחו"ל 70% קונים אונליין, ביטוח בריאות שהלקוח רוכש ל-30 שנה הוא יותר מורכב. אבל הזמן יאפשר לטכנולוגיה לפשט את התהליכים".

 

איפה נמדדת התחרות אם הביטוח יהפוך למוצר מדף? "אין ספק שהמחיר משפיע אבל בקניית ביטוח אתה לא קונה מוצר מוחשי ואתה רוצה הבטחה שמישהו עומד מאחוריך. אנו רואים נאמנות לקוח של יותר מ-80% לקוחות חוזרים, כי חווית השירות, הזמינות והנגישות טובה, זה מעבר למחיר. הלקוח צריך גב".

 

רייטר סיפרה כיצד החברה מעודדת לחיים בריאים: "אחד הדברים שהבנו הוא שצריך ערך ללקוח. ב-4 שנים האחרונות פיתחנו מוצרים שמבדלים אותנו, שמעודדים לקוחות לנהל אורח חיים בריא יותר. ב-2014 השקנו ביטוח רכב שעודד לקוחות לנהוג בצורה בטוחה יותר והלקוחות תוגמלו בהנחות משמעותיות של עד 30%. פיתחנו אפליקציה שמתגמלת לקוחות בביטוח חיים או בריאות עד 25% הנחה, אם הם עושים פעילות גופנית בחוץ או נכנסים לחדר כושר. אנו גם מפתחים חנות הטבות שתאפשר לקנות עם הנקודות שנצברו".

 

באשר להגנה על פרטיות אמרה רייטר: "תחום הביטוח בעשור הקרוב הולך לפרסונליזציה, נאסוף עבור הלקוח את המידע, אך אנו לא רואים את הדאטה הזה. בכל אחד מהמוצרים ספק טכנולוגי חיצוני אוסף את המידע מאחור ואנו רק רואים ציון. הלקוח יכול רק להרוויח, המחיר לא יעלה לו אם הוא לא יעמוד בציפיות".

 

לסיום, נשאלה רייטר בנושא מיעוט נשים בעולם הביטוח: "אני מקווה שעוד עשור נשב פה ולא נשאל את השאלה הזו. בענף הביטוח יש מעט נשים בדרג מנכ"ליות, להבדיל מתחום הבנקאות. אני כאישה מבינה החשיבות ומה זה מייצר ונמשיך לתמוך, לפתח להעצים נשים".

x