ועידות ניו יורק 2022 ועידת ישראל-יוון לונדון 2023 ניו יורק 2024 כלכלה ירוקה כנס מיליון להייטק Power in Diversity הוועידה הלאומית לאנרגיה פינטק 2022 עתיד הרפואה ועידת הנדל"ן 2021 פינטק 2023 TECH TLV שבוע הסטארטאפים 2023 HealthTech משפיעות על הכלכלה The next big thing כנס כלכלת הקנאביס ועידת האנרגיה 2022 פינטק דיסקונט פריפריה טק שבוע הסטארטאפים 2024 Banking AI Mentor Class פורום היוניקורנס 2022 ארכיון הוועידות מקומי.קום The Hi-Tech Effect Meet&Tech ועידה לאומית לתשתיות אי-קומרס 2021 Agrifood Tech כנס הגיוון הכלכלית הלאומית 23 כנס יזמים ותעשיינים פורום היוניקורנס שבוע הסטארטאפים 22 כנס האיקומרס IPM SUMMIT FoodTech2023 שוק ההון 2024 AISRAEL 2024 כנס התחדשות עירונית Israeli Climate Awards המוח האוטיסטי איקומרס 2022 כנס הענן והדאטה שוק ההון 22 TechTLV2022 Innovation Cocktail Work after Work הפורום הכלכלי ערבי ניו יורק 2021 כנס השירות 2022 גיימינג 2022 טוקיו 2023 כנס אחריות סביבתית Roadshow Event כנס סייבר 2022 ClimateTech תחזיות 2024 מובילות את ישראל שבוע החדשנות 2022 גיימינג 2023 אקדמיה שעובדת כנס מוסדיים FOODTECH 2022 GeoInt360 שבוע החדשנות Tech@Work לוגיסטיטק Open Banking שש אחרי המלחמה כנס בילינסון לחדשנות PropTech ecommerce 360 Tech on the Beach ועידת החוסן הישראלי הייטק 2022 כנס המטרו 2023 ועידת האנרגיה 2021 RoadShow Event 23 Let's Talk Cyber כנס כלכלת המחר הכלכלית הלאומית 22 נגישות בטוחה Early on the spot TechTLV2024 Future of Higher Education לונדון 2022 Work Tech השקעות בראי גלובלי שוק ההון 2023 מפתחים בחזית 2023 +Startup +Startup Let's Talk Fintech ליברליות אונליין ניהול פיננסי

כנס Travel&Tech

מנהלת הפעילות של אתר Eatwith: "האירויזיון היה עבורנו הזדמנות מצויינת לחשיפה"

הילה ברונהיים: "הפעולות שעשינו בזמן התחרות יצרו תהודה מדהימה. תוך עשרה ימים 80 עיתונאים היו בארוחה, היתה עלייה של 20% באנשים שנרשמו לאתר"

מאיר אורבך 12:1609.07.19

 


 

האירוויזיון לא היתה רק תחרות שירים אלא יותר מהכל היא היתה גם הזדמנות חשיפה מדהימה לישראל ואת ההזדמנות תפסו גם האתר Eatwith. בכנס Travel&Tech של כלכליסט ובנק לאומי דיברה מנהלת הפעילות של האתר בישראל הילה ברונהיים. בתחילה הציגה את ההיסטוריה של האתר, "אנחנו מרקטפלייס לחוויות קולינריות. החברה קמה לפני שבע שנים ונרכשה לפני שנתיים ואנחנו המרקטפלייס הכי גדול לחוויות קולינריות עם משרדים בפריז, לונדון, סן פרנסיסקו, רומא ותל אביב".

 

הזדמנות לחשיפה של האתר לעולם וגם לישראל היתה במהלך תחרות האירווזיון במאי השנה. לדברי ברונהיים, "השתמשנו בישראל כחלון ראווה למוצר שלנו. רצינו לייצר כמה שיותר נקודות מגע עם התייר. רצינו מסר יותר חזק וקליט. תייר רוצה חוויה אותנטית מקומית והתאמנו את המסר. רצינו שהתיירים שבאים לישראל לא יאכלו כמו תיירים, וחיפשנו איך והיכן להגיד את זה.

 

הילה ברונהיים הילה ברונהיים צילום: עמית שעל

 

 

"עיריית תל אביב רצתה להקים פרוייקט שבו מקומיים מזמינים אנשים אליהם לקבלות שבת. בשבילנו זה היתה הזדמנות פז. למזלנו זכינו במכרז וברגע שזכינו בו הקמנו פלטפורמה שבה היו לנו 200 איש שרצו לארח תיירים לארוחת שבת. לאחר מכן חיפשנו איך לייצר נקודות מפגש עם התייר. עשינו מספר רב של פעולות באתר שלנו וברשימות התפוצה, ייצרנו נקודות מפגש פיזיות עם התייר. בכל עמדת מידע של עיריית תל אביב היתה מפה שלנו עם נקודות מרכזיות בעיר ונקודות של מארח. כאן עושים ארוחה סיצילאינית וכו' הדבר שעשינו הזמנו עיתונאים והזמנו כל עיתונאי שיכולנו לארוחה שלנו".

 

ברונהיים הוסיפה, "הפעולות שעשינו יצרו תהודה מדהימה. תוך עשרה ימים 80 עיתונאים היו בארוחה. 5,000 מפות שלנו חולקו לתיירים ומאות אנשים קיבלו הודעות על הארוחות שלנו. בתוך העסק הישראלי שילשנו הכנסות בזמן האירוויזיון. מילאנו את מקסימום המקומות של המושבים שהצענו. היתה עלייה של 20% באנשים שנרשמו לאתר שלנו. העירייה זכתה לארח 170 איש בארוחות בקהילות לארוחת שבת. הצלחנו בכל מה שרצינו לאירוויזיון ועשינו מה שאנחנו עושים הכי טוב - לקבץ אנשים סביב שולחן ולתת להם טעימה מהאוכל והאווירה".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x