ועידות ניו יורק 2022 ועידת ישראל-יוון לונדון 2023 ניו יורק 2024 כלכלה ירוקה כנס מיליון להייטק Power in Diversity הוועידה הלאומית לאנרגיה פינטק 2022 עתיד הרפואה ועידת הנדל"ן 2021 פינטק 2023 TECH TLV שבוע הסטארטאפים 2023 HealthTech משפיעות על הכלכלה The next big thing כנס כלכלת הקנאביס ועידת האנרגיה 2022 פינטק דיסקונט פריפריה טק שבוע הסטארטאפים 2024 Banking AI Mentor Class פורום היוניקורנס 2022 ארכיון הוועידות מקומי.קום The Hi-Tech Effect Meet&Tech ועידה לאומית לתשתיות אי-קומרס 2021 Agrifood Tech כנס הגיוון הכלכלית הלאומית 23 כנס יזמים ותעשיינים פורום היוניקורנס שבוע הסטארטאפים 22 כנס האיקומרס IPM SUMMIT FoodTech2023 שוק ההון 2024 AISRAEL 2024 כנס התחדשות עירונית Israeli Climate Awards המוח האוטיסטי איקומרס 2022 כנס הענן והדאטה שוק ההון 22 TechTLV2022 Innovation Cocktail Work after Work הפורום הכלכלי ערבי ניו יורק 2021 כנס השירות 2022 גיימינג 2022 טוקיו 2023 כנס אחריות סביבתית Roadshow Event כנס סייבר 2022 ClimateTech תחזיות 2024 מובילות את ישראל שבוע החדשנות 2022 גיימינג 2023 אקדמיה שעובדת כנס מוסדיים FOODTECH 2022 GeoInt360 שבוע החדשנות Tech@Work לוגיסטיטק Open Banking שש אחרי המלחמה כנס בילינסון לחדשנות PropTech ecommerce 360 Tech on the Beach ועידת החוסן הישראלי הייטק 2022 כנס המטרו 2023 ועידת האנרגיה 2021 RoadShow Event 23 Let's Talk Cyber כנס כלכלת המחר הכלכלית הלאומית 22 נגישות בטוחה Early on the spot TechTLV2024 Future of Higher Education לונדון 2022 Work Tech השקעות בראי גלובלי שוק ההון 2023 מפתחים בחזית 2023 +Startup +Startup Let's Talk Fintech ליברליות אונליין ניהול פיננסי

ועידת הביג דאטה

עידו רון: "מי שלא ייכנס עכשיו ל-AI יאלץ לקפוץ על רכבת שנוסעת במהירות 450 קמ"ש"

לטענת מנהל תחום Digital & Intelligent Automation ב-KPMG סומך חייקין, כדי להצליח צריך להתרגל לקצב השינויים שמשתנה בצורה דרמטית - ובעיקר "להיות מסוגלים לקבל ולהבין שהכל משתנה מהר"

דותן לוי 14:3411.12.18

"לתחום חוויית הלקוח שתי רגליים עיקריות", הסביר היום (ג') עידו רון, מנהל תחום Digital & Intelligent Automation במערך הייעוץ הטכנולוגי, KPMG סומך חייקין. "הראשונה היא פרסונליזציה, והשנייה היא החוויה הדיגיטלית. חברות משקיעות סכומי עתק באתרים שלהן, אני רואה אתרים מדהימים, אבל לרוב הם מוגבלים מבחינת יכולת השימוש שהם מאפשרים ללקוחות. חווית הלקוח השתנתה בשנים האחרונות ותמשיך להשתנות, למשל בקניות ובצריכת תוכן. רוב התחומים ינוהלו בצורה דיגיטלית, והסיבה שזה משתנה כל כך מהר היא הבינה המלאכותית".

 

 

עידו רון עידו רון צילום: צביקה טישלר

 

 

לדברי רון, כדי להצליח צריך להתרגל לקצב השינויים שמשתנה בצורה דרמטית. "בהעברת כספים דיגיטלית, למשל, היינו נכנסים בעבר לאתר של הבנק ומנסים לנווט שם כדי להעביר את הכסף, עכשיו יש לנו אפליקציות ואפילו פעולות קוליות. גם תחום קבלת ההחלטות מושפע מהבינה המלאכותית, ללקוחות אין את הזמן להצעות מחיר ויש חברות שיכולות בזמן אמת להגיד לנו, לצורך העניין, האם ניתן לבטח את הבית, כמה זה יעלה ומה זה יכסה. והדוגמה הזו נכונה לכל התחומים".

 

 

 

 

רון התייחס לתחום הפרסונליזציה - התאמת הערוץ הדיגיטלי ללקוח. "יש הרבה אנשים שאני שומע מהם שהם לא רוצים שישמרו עליהם מידע, אבל בסוף הם מחייכים כשהם מקבלים שירות כזה - למשל כשהווייז מסביר להם איך להגיע למקום אליו הם מעוניינים להגיע תוך שימוש במיקום הנוכחי שלהם, או אפילו בהתאמת חולצה".

 

לגבי קצב השינויים אמר רון: "אם בעבר אמרו שהיכולת להצליח תלויה ביכולת להתמודד עם השינויים הטכנולוגיים, היום השינויים כל כך מהירים שצריך לומר שחייבים להיות מסוגלים לקבל ולהבין שהכל משתנה מהר". לגבי הצרכים של החברות אמר רון כי "חלק מהצרכים נובעים מהרגולטור. למשל, חלק מהארגונים נדרשים לתת מענה ללקוח בתוך 6 דקות. אחת האפשרויות היא לנתב את הלקוח לפני השיחה איתו בדיוק למקום אליו הוא צריך להגיע".

 

רון: "יש רכבת AI (בינה מלאכותית - ד"ל) שחייבים לעלות עליה, כי מי שלא יעשה את זה ימצא את עצמו מנסה לקפוץ על רכבת שנוסעת במהירות 450 קמ"ש".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x