ועידות ניו יורק 2022 ועידת ישראל-יוון לונדון 2023 ניו יורק 2024 כלכלה ירוקה כנס מיליון להייטק Power in Diversity הוועידה הלאומית לאנרגיה פינטק 2022 עתיד הרפואה ועידת הנדל"ן 2021 פינטק 2023 TECH TLV שבוע הסטארטאפים 2023 HealthTech משפיעות על הכלכלה The next big thing כנס כלכלת הקנאביס ועידת האנרגיה 2022 פינטק דיסקונט פריפריה טק שבוע הסטארטאפים 2024 Banking AI Mentor Class פורום היוניקורנס 2022 ארכיון הוועידות מקומי.קום The Hi-Tech Effect Meet&Tech ועידה לאומית לתשתיות אי-קומרס 2021 Agrifood Tech כנס הגיוון הכלכלית הלאומית 23 כנס יזמים ותעשיינים פורום היוניקורנס שבוע הסטארטאפים 22 כנס האיקומרס IPM SUMMIT FoodTech2023 שוק ההון 2024 AISRAEL 2024 כנס התחדשות עירונית Israeli Climate Awards המוח האוטיסטי איקומרס 2022 כנס הענן והדאטה שוק ההון 22 TechTLV2022 Innovation Cocktail Work after Work הפורום הכלכלי ערבי ניו יורק 2021 כנס השירות 2022 גיימינג 2022 טוקיו 2023 כנס אחריות סביבתית Roadshow Event כנס סייבר 2022 ClimateTech תחזיות 2024 מובילות את ישראל שבוע החדשנות 2022 גיימינג 2023 אקדמיה שעובדת כנס מוסדיים FOODTECH 2022 GeoInt360 שבוע החדשנות Tech@Work לוגיסטיטק Open Banking שש אחרי המלחמה כנס בילינסון לחדשנות PropTech ecommerce 360 Tech on the Beach ועידת החוסן הישראלי הייטק 2022 כנס המטרו 2023 ועידת האנרגיה 2021 RoadShow Event 23 Let's Talk Cyber כנס כלכלת המחר הכלכלית הלאומית 22 נגישות בטוחה Early on the spot TechTLV2024 Future of Higher Education לונדון 2022 Work Tech השקעות בראי גלובלי שוק ההון 2023 מפתחים בחזית 2023 +Startup +Startup Let's Talk Fintech ליברליות אונליין ניהול פיננסי
ועידת ניו יורק 2018 רכיבים מיוחדים  גג עמוד ועידה כתבה

Mind the Tech NY

איך בנו את האפקטים המיוחדים של "וונדר וומן"?

עודד גרנות, אמן אפקטים ויזואליים שהשתתף בהפקת שוברי קופות הוליוודיים, מספר על אתגרי התחום; לדבריו, לפעמים עובדים המעצבים חודשים שלמים על שוט בודד

אור הירשאוגה, ניו יורק 15:5614.03.18

אמן האפקטים הוויזואליים הישראלי עודד גרנות, שהשתתף בעשיית סרטים כמו "וונדר וומן", "בלייד ראנר 2049", ו"חיות הפלא וכיצד למצוא אותן" סיפר באירוע Mind the Tech של "כלכליסט" בניו יורק על מורכבות העבודה - שיכולה להימשך בין ימים לחודשים. 

 

 

"אנחנו חיים בזמן מרגש. תעשיית האפקטים הוויזואליים המיוחדים התפתחה מאוד", אמר. "בעוד שבסרטים משנות ה-90 נכללו עשרות שוטים שבהם שולבו אפקטים מיוחדים, בסרטים מהשנים האחרונות המספר יכול להגיע לאלפים. עבודתם של אמני האפקטים יכולה להימשך חודשים על כל שוט, ועבור האולפנים העבודה יכולה להימשך שנים".

 

עודד גרנות עודד גרנות צילום: אוראל כהן

 

 

"כדי לייצר אפקטים ויזואליים אנחנו צריכים זמן. זמן הוא הבעיה היחידה. אנחנו צריכים להיות יעלים מאוד ולכן משתמשים בכלים שעוזרים לנו למכן תהליכים - ליצור ערים, לייצר קהל של כפילים דיגיטליים - כל מה שעוזר לנו לייצר יותר בזמן קצר".

 

לדברי גרנות, בעבודה על הסרט "בלייד ראנר 2049" ניסו האמנים לייצר מראה שמושפע ושואב מסין התעשייתית ומארכיטקטורה סובייטית. בבניית ערים, כל מבנה עוצב בנפרד, כשעל ארכיטקטורת העיר הבסיסית נוספות שכבות של פרטים כמו תאורה ומזג אוויר כמו גשם ושלג, שלאחר מכן שולבו בהם חומרים ויזואליים שצולמו על הסט.

 

 

 

ישראל, לדברי גרנות, עדיין משתרכת מאחור בכל הקשור לגודל הפרויקטים, אך השוק הישראלי מראה יותר נכונות לעבודה עם אפקטים מיוחדים. "יש היום יותר בימאים בישראל שמבינים את הערך של זה", אמר.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x