ועידות ניו יורק 2022 ועידת ישראל-יוון לונדון 2023 ניו יורק 2024 כלכלה ירוקה כנס מיליון להייטק Power in Diversity הוועידה הלאומית לאנרגיה פינטק 2022 עתיד הרפואה ועידת הנדל"ן 2021 פינטק 2023 TECH TLV שבוע הסטארטאפים 2023 HealthTech משפיעות על הכלכלה The next big thing כנס כלכלת הקנאביס ועידת האנרגיה 2022 פינטק דיסקונט פריפריה טק שבוע הסטארטאפים 2024 Banking AI Mentor Class פורום היוניקורנס 2022 ארכיון הוועידות מקומי.קום The Hi-Tech Effect Meet&Tech ועידה לאומית לתשתיות אי-קומרס 2021 Agrifood Tech כנס הגיוון הכלכלית הלאומית 23 כנס יזמים ותעשיינים פורום היוניקורנס שבוע הסטארטאפים 22 כנס האיקומרס IPM SUMMIT FoodTech2023 שוק ההון 2024 AISRAEL 2024 כנס התחדשות עירונית Israeli Climate Awards המוח האוטיסטי איקומרס 2022 כנס הענן והדאטה שוק ההון 22 TechTLV2022 Innovation Cocktail Work after Work הפורום הכלכלי ערבי ניו יורק 2021 כנס השירות 2022 גיימינג 2022 טוקיו 2023 כנס אחריות סביבתית Roadshow Event כנס סייבר 2022 ClimateTech תחזיות 2024 מובילות את ישראל שבוע החדשנות 2022 גיימינג 2023 אקדמיה שעובדת כנס מוסדיים FOODTECH 2022 GeoInt360 שבוע החדשנות Tech@Work לוגיסטיטק Open Banking שש אחרי המלחמה כנס בילינסון לחדשנות PropTech ecommerce 360 Tech on the Beach ועידת החוסן הישראלי הייטק 2022 כנס המטרו 2023 ועידת האנרגיה 2021 RoadShow Event 23 Let's Talk Cyber כנס כלכלת המחר הכלכלית הלאומית 22 נגישות בטוחה Early on the spot TechTLV2024 Future of Higher Education לונדון 2022 Work Tech השקעות בראי גלובלי שוק ההון 2023 מפתחים בחזית 2023 +Startup +Startup Let's Talk Fintech ליברליות אונליין ניהול פיננסי
כנס השירות שופרסל תמונת גג עמוד

ג'ודית נלסון, סמנכ"לית בכירה ב-TESCO העולמית תגיע לכנס השירות וחווית לקוח של "כלכליסט"

כנס "השירות וחווית לקוח בעידן החדש" של כלכליסט בשיתוף שופרסל, יתקיים ביום שלישי הקרוב, 21.11, בבורסה לניירות ערך בתל אביב. דוברת מרכזית, שתגיע במיוחד לכנס, היא ג'ודית נלסון, לשעבר סמנכ"לית משאבי אנוש ופיתוח ארגוני ב TESCO העולמית

שירות כלכליסט 10:5616.11.17
ג'ודית נלסון, תתארח בכנס "שירות הלקוח בעידן החדש" של כלכליסט. נלסון כיהנה בשורה של תפקידי מפתח ב-TESCO העולמית וניהלה את התוכנית האסטרטגית לשינוי ארגוני ולרפורמה בחברה, שכללה את 330 אלף עובדי החברה בבריטניה. בין תפקידיה הייתה גם מנהלת פיתוח משאבי אנוש בינלאומיים האחראית לפיתוח ויישום אסטרטגיות ניהוליות ב-12 מדינות ברחבי אירופה ואסיה.

 

נלסון חברה במועצה המייעצת בבית הספר לעסקים "Nottingham Business School", והינה יועצת בכירה ב "Boston Consulting Group".

ג'ודית נלסון ג'ודית נלסון

 

הכנס, שמיועד לבכירים בתחומי השירות לקוחות, השיווק, חווית לקוחות וחדשנות, יעלה על סדר היום את האספקטים השונים של תחום ניהול השירות כנכס מרכזי בכל חברה וארגון, כשבמרכזו יעמוד הקשר ההדוק בין השירות הפנים-ארגוני לשירות ללקוח, מתוך הבנה שכיום, התחרות העסקית היא בשירות המוענק לקהל הלקוחות.

 

במסגרת הכנס יתקיים דיון בחשיבות השירות ובסוגיות מרכזיות מעולם השירות: כיצד משפיע תהליך פנים ארגוני על השירות ללקוח, הטרנספורמציה של מוקדי השירות ללקוח (סיפורי חברות שכבר הצליחו); חדשנות טכנולוגית בשירות, שיפור השירות כמפתח לשיפור ביצועי החברה; שירות ללקוח בעולם משתנה וכיצד משמרים איכות מותג לאורך זמן.

 

בין משתתפי הכנס: איציק אברכהן מנכ"ל שופרסל שיציג את מהפכת השירות של הרשת; סמפכ"ל המשטרה ניצב זוהר דביר שיציג את תפיסת השירות לאזרח בתקופה מאתגרת של חשיפה וביקורת. עוד יופיעו בכנס: פרופ' שוקי שמר, יו"ר אסותא שידבר על אחריות המנהלים בבניית תרבות ארגונית מוכוונת לקוח; סמנכ"ל הלקוחות והשירות צביקה ביידא ומומחי דיגיטל וחווית לקוח: רועי דויטש, מייסד ומנכ"ל הסטארט-אפ Jolt; ארנון ברזילי, מנהל שיווק דיגיטל ב-salesforce ישראל ואילה ביאליסטוק, מומחית לעיצוב חווית לקוח ולשעבר סמנכ"לית השיווק של Landa Digital Printing

 

איציק אברכהן מנכ"ל שופרסל איציק אברכהן מנכ"ל שופרסל צילום עמית שעל

 

 

במסגרת הכנס יתקיים מושב מיוחד שיעסוק באתגרים של ארגונים מסורתיים בתחום השירות. במושב זה ישתתפו אורי סירקיס, מנכ"ל ישראייר, אמיר הלוי, מנכ"ל משרד התיירות; מארק און, מנכ"לGett ישראל ושי פלדמן, מנכ"ל חברת הביטוח AIG.

 

את הכנס ינעל השף חיים כהן שידבר על שינויים בעולם חווית הסועד המקומי והבינלאומי.

 

 

השף חיים כהן השף חיים כהן

  

להרשמה לכנס שירות הלקוח בעידן החדש

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x