ועידות ניו יורק 2022 ועידת ישראל-יוון לונדון 2023 ניו יורק 2024 כלכלה ירוקה כנס מיליון להייטק Power in Diversity הוועידה הלאומית לאנרגיה פינטק 2022 עתיד הרפואה ועידת הנדל"ן 2021 פינטק 2023 TECH TLV שבוע הסטארטאפים 2023 HealthTech משפיעות על הכלכלה The next big thing כנס כלכלת הקנאביס ועידת האנרגיה 2022 פינטק דיסקונט פריפריה טק שבוע הסטארטאפים 2024 Banking AI Mentor Class פורום היוניקורנס 2022 ארכיון הוועידות מקומי.קום The Hi-Tech Effect Meet&Tech ועידה לאומית לתשתיות אי-קומרס 2021 Agrifood Tech כנס הגיוון הכלכלית הלאומית 23 כנס יזמים ותעשיינים פורום היוניקורנס שבוע הסטארטאפים 22 כנס האיקומרס IPM SUMMIT FoodTech2023 שוק ההון 2024 AISRAEL 2024 כנס התחדשות עירונית Israeli Climate Awards המוח האוטיסטי איקומרס 2022 כנס הענן והדאטה שוק ההון 22 TechTLV2022 Innovation Cocktail Work after Work הפורום הכלכלי ערבי ניו יורק 2021 כנס השירות 2022 גיימינג 2022 טוקיו 2023 כנס אחריות סביבתית Roadshow Event כנס סייבר 2022 ClimateTech תחזיות 2024 מובילות את ישראל שבוע החדשנות 2022 גיימינג 2023 אקדמיה שעובדת כנס מוסדיים FOODTECH 2022 GeoInt360 שבוע החדשנות Tech@Work לוגיסטיטק Open Banking שש אחרי המלחמה כנס בילינסון לחדשנות PropTech ecommerce 360 Tech on the Beach ועידת החוסן הישראלי הייטק 2022 כנס המטרו 2023 ועידת האנרגיה 2021 RoadShow Event 23 Let's Talk Cyber כנס כלכלת המחר הכלכלית הלאומית 22 נגישות בטוחה Early on the spot TechTLV2024 Future of Higher Education לונדון 2022 Work Tech השקעות בראי גלובלי שוק ההון 2023 מפתחים בחזית 2023 +Startup +Startup Let's Talk Fintech ליברליות אונליין ניהול פיננסי
ועידת ניו יורק 2018 רכיבים מיוחדים  גג עמוד ועידה כתבה

Mind the Tech NY

סגן נשיא ABC NEWS: "אנחנו מאמינים בפייסבוק ונמשיך לעבוד איתם תוך דגש על האמינות"

דאג וונס אמר בשיחה עם שחר אורן מפלייבאז בוועידת ניו יורק של "כלכליסט", כי "הימים של כתיבת תכנים פשוטים של כמה פסקאות עברו מהעולם והזמן עכשיו הוא לתוכן מקורי שיגרום לאנשים לרצות להפיצו"

מאיר אורבך, ניו יורק 19:3413.03.18

בחודשים האחרונים הודיעה פייסבוק שהיא משנה את האלגוריתם שלה ככה שהוא לא יעביר חדשות אלא יתמקד יותר בתוכן של חברים. השינוי יכול לפגוע בצורה משמעותית של מו"לים רבים אשר חלק רב מהפצת התוכן שלהם נסמך על פייסבוק.

 

 


 

גם דאג וונס סגן נשיא למוצר ב-ABC NEWS מודע לבעיה. בתשובה לשאלת שחר אורן מפלייבאז בוועידת ניו יורק של "כלכליסט" בשיתוף בנק לאומי אמר וונס, כי "פייסבוק לא רוצה פייק ניזו והם הפכו רציניים בנושא הזה כמו פלטפורמות אחרות. אנחנו מותג מוכר שמשדר בטלוויזיה, רדיו ואינטרנט. פייסבוק רוצה תוכן אמין שניתן לסמוך עליו. מו"ל שיכול לעמוד בזה לא ייפגע וזה המצב שלנו כיום. אנחנו לא רואים כל פגיעה מאז השינוי של האלגוריתם והסיבה לכך היא שהתוכן שלנו אמין ומוכר. אנחנו מאמינים בפייסבוק ונמשיך לעבוד איתם תוך שימת דגש על האמינות של כספק תוכן מקורי".

 

אורן: "לצד האלגוריתם החדש, פייסבוק רוצה לתת עדיפות לחדשות שיפיצו חברים אחרים עם תוכן אמין כמלחמה בפייק ניוז. איך אתם מתמודדים עם זה? 

מימין: שחר אורן ודאג וונס מימין: שחר אורן ודאג וונס צילום: אוראל כהן

 

וונס: "אנחנו צריכים ליצור תוכן כזה שאנשים ירצו להפיץ. גם פלייבאז עוזרת לנו בזה. הימים של כתיבת תכנים פשוטים של כמה פסקאות עברו מהעולם והזמן עכשיו הוא לתוכן מקורי וחדשני שיגרום לאנשים לרצות להפיץ אותו.

 

"אנחנו מחפשים דרכים לבלוט ודוגמה טובה לכך היא נושא המציאות המדומה שבה אנחנו משתמשים במגוון של דרכים שמאפשרות להנגיש את החדשות ולהעביר אותן במגוון רחב של דרכים לצופים שלנו.

 

"אנחנו רואים גם שימוש מאוד מוגבר בתחום של סייעני קול דוגמת סירי של אפל ואלקסה של אמזון, שאנשים משתמשים בהם כיום לצריכה של חדשות. אנשים אוהבים לקום בבוקר ולשמוע את החדשות האחרונות. הם רוצים לבא לעבודה או לחברים שלהם ולהיות חלק מהשיח. היכולת של סייעני הקול לתת מענה גם לחדשות היא דבר חשוב לנו.

 

"בעולם של היום האמצעים להפצת חדשות אינם רק דרך פייסבוק, אלא קמים אמצעים נוספים דוגמת נטפליקס ורשתות אחרות, שמפיצות את המידע ויוצרות עולם מבוזר של חדשות ומידע", סיכם וואנס.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x