$
ועידות
ועידות The Hi-Tech Effect פינטק 2022 עתיד הרפואה ניו יורק 2022 ניו יורק 2025 ועידת ישראל-יוון לונדון 2023 ניו יורק 2024 כלכלה ירוקה כנס מיליון להייטק Power in Diversity הוועידה הלאומית לאנרגיה מקומי.קום 2025 ועידת הנדל"ן 2021 פינטק 2023 כנס המסים BDO TECH TLV שבוע הסטארטאפים 2023 עתיד התעשייה בישראל HealthTech משפיעות על הכלכלה דור העתיד לטכנולוגיה The next big thing כנס כלכלת הקנאביס ועידת האנרגיה 2022 פינטק דיסקונט מנהיגות הדור הבא פריפריה טק חדשנות באשראי NextGen Banking שבוע הסטארטאפים 2024 Banking AI Mentor Class מקומי.קום 2024 תשתיות לאומיות הכלכלית הלאומית 25 פורום היוניקורנס 2022 ארכיון הוועידות Meet&Tech ועידה לאומית לתשתיות אי-קומרס 2021 Agrifood Tech כנס הגיוון הכלכלית הלאומית 23 כנס יזמים ותעשיינים פורום היוניקורנס שבוע הסטארטאפים 22 כנס האיקומרס IPM SUMMIT Expanding Horizons FoodTech2023 שוק ההון 2024 AISRAEL 2024 כנס התחדשות עירונית Israeli Climate Awards שבוע החוסן הלאומי המוח האוטיסטי איקומרס 2022 השקעות גלובליות כנס הענן והדאטה שוק ההון 22 TechTLV2022 Innovation Cocktail Work after Work הפורום הכלכלי ערבי כנס ביטחון המזון מיאמי 2024 ניו יורק 2021 כנס השירות 2022 גיימינג 2022 טוקיו 2023 כנס אחריות סביבתית כלכלת הנדל"ן כנס האנרגיה 2024 Roadshow Event כנס סייבר 2022 ClimateTech תחזיות 2024 מובילות את ישראל שבוע החדשנות 2022 גיימינג 2023 שוק ההון 2025 אקדמיה שעובדת כנס הצמיחה 2025 כנס מוסדיים FOODTECH 2022 GeoInt360 שבוע החדשנות Tech@Work לוגיסטיטק Open Banking שבוע הסטארטאפים 2025 שש אחרי המלחמה כנס בילינסון לחדשנות טק עצמאות גיימינג 2024 PropTech ecommerce 360 Tech on the Beach ועידת החוסן הישראלי Tech TLV 2025 הייטק 2022 כנס המטרו 2023 השקעות ופיננסים 25 כלכלת הזהב כנס האנרגיה 2025 ועידת האנרגיה 2021 צמיחה בעולמות האשראי RoadShow Event 23 כנס AI לונדון 2024 ביטחון אנרגטי תחזיות 2025 ועידת Tech1 Let's Talk Cyber כנס כלכלת המחר מרכז הנדל"ן 2025 הכלכלית הלאומית 22 נגישות בטוחה Early on the spot משלחת העסקים לפריז טק עצמאות 2025 TechTLV2024 הכלכלית הלאומית 24 Future of Higher Education לונדון 2022 Work Tech השקעות בראי גלובלי כנס הצמיחה שוק ההון 2023 מפתחים בחזית 2023 +Startup בטיחות במקומות עבודה +Startup Let's Talk Fintech ליברליות אונליין InvestTech 2025 לונדון 2025 ניהול פיננסי השקעות ופיננסים כנס החלל 2024

"חברות קיבלו מאות מיליוני דולרים מסופטבנק - והן רוצות לכבוש את השוק"

מנכ"ל כללטק, דניאל שנער, השתתף בפאנל שעסק בעתיד הקמעונאות והתקיים בוועידת WeTechBerlin של "כלכליסט" בברלין. רול ג'נסן מחברת רוקט אינטרנט: "המשמעות של מותג ירדה משמעותית"

מאיר אורבך, ברלין 17:09 19.02.19

 

 

 

"אנחנו נמצאים כיום בעידן של סופטבנק": כך אמר מנכ"ל כללטק, דניאל שנער, בפאנל שעסק בעתיד הקמעונאות והתקיים בוועידת WeTechBerlin של "כלכליסט", שנערכת בברלין היום (ג'). בפאנל בהנחייתה של כתבת כלכליסט הגר רבט, השתתפו שנער, רול ג'נסן מחברת רוקט אינטרנט ופיליפ דאמס, שותף בקרן ההשקעות צ'רי ונצ'רס.

 

 

 

פאנל עתיד הקמעונאות
פאנל עתיד הקמעונאותצילום: אוראל כהן

 

 

"יש לנו חברות שקיבלו מאות מיליוני דולרים מסופטבנק והן רוצות לכבוש את השוק. אין צורך לחשוש מזה אלא להבין שיש צורך בזה. בתחום הקמעונאות יש פחות צורך בזה כי זה שוק של 30 טריליון דולר בו יש מקום לכולם", הסביר שנער.

 

בתשובה לשאלה על כך שבעידן של נטפליקס ובירד, המציעות להחליף בעלות בדמי מנוי, אולי אין מקום לבעלות על רכוש, אמר פיליפ דאמס כי "המודל של מנוי מחליף את הבעלות והרבה אנשים כיום מעדיפים להחליף את הבעלות במנוי על פי צורך". שנער חושב שאנחנו נמצאים על סף שינוי משמעותי גם בהשקעות וההזדמנויות: "אנשים נהגו ללכת לחנות לקנות מוזיקה וכיום הם משתמשים בספוטיפיי. זה יוצר מצבים חדשים והזדמנויות חדשות בשוק גם למשקיעים".

  

רול ג'נסן מאמין שחייבים לבחון את מודל הבעלות והמנוי ולראות מה הכי מתאים בכל מצב. "אני מאמין שכיום המשמעות של מותג ירדה משמעותית, ואם בעבר ליצור מותג היה צריך הרבה כסף הרי שכיום העלות של בניית מותג מאוד נמוכה. נהיה זול מאוד ליצור מותג לבנות אותו ולקדם אותו בעולם החדש". דאמס טען כי "אנשים פחות מסתכלים על המותג היום ויותר פתוחים למותג חדש, ומאוד קל ליצור כיום מותגים חדשים עם ערוצים חדשים שנבנים בעולם. הערוצים החדשים הם אינסטגרם ויו טיוב שיותר מתאימים לקהל החדש".

 

בדיון בשאלה האם התחרות על נתח שוק לא הורסת חברות, טען ג'נסן כי "חלון ההזדמנויות לנוכחות גלובלית התרחב, השוק מאוד פתוח לכולם ויש כסף זמין לכולם. אתה חייב ללכת מאוד מהר עם הרבה כסף או לרכוש חברות אחרות אם אתה רוצה להתקדם במהירות". פיליפ דאמס טען ש"צריך להבין כמה כסף אתה יכול לגייס ואיך ניתן לעשות בו את השימוש הטוב ביותר. אם יש לך גישה למעט כסף אתה חייב לבנות מודל עיסקי מתאים".

x