$
כלכליסט-טק
כלכליסט-טק The Hi-Tech Effect פינטק 2022 עתיד הרפואה ניו יורק 2022 ניו יורק 2025 ועידת ישראל-יוון לונדון 2023 ניו יורק 2024 כלכלה ירוקה כנס מיליון להייטק Power in Diversity הוועידה הלאומית לאנרגיה מקומי.קום 2025 ועידת הנדל"ן 2021 פינטק 2023 כנס המסים BDO TECH TLV שבוע הסטארטאפים 2023 עתיד התעשייה בישראל HealthTech משפיעות על הכלכלה דור העתיד לטכנולוגיה The next big thing כנס כלכלת הקנאביס ועידת האנרגיה 2022 פינטק דיסקונט מנהיגות הדור הבא פריפריה טק חדשנות באשראי NextGen Banking שבוע הסטארטאפים 2024 Banking AI Mentor Class מקומי.קום 2024 תשתיות לאומיות הכלכלית הלאומית 25 פורום היוניקורנס 2022 ארכיון הוועידות Meet&Tech ועידה לאומית לתשתיות אי-קומרס 2021 Agrifood Tech כנס הגיוון הכלכלית הלאומית 23 כנס יזמים ותעשיינים פורום היוניקורנס שבוע הסטארטאפים 22 כנס האיקומרס IPM SUMMIT Expanding Horizons FoodTech2023 שוק ההון 2024 AISRAEL 2024 כנס התחדשות עירונית Israeli Climate Awards שבוע החוסן הלאומי המוח האוטיסטי איקומרס 2022 השקעות גלובליות כנס הענן והדאטה שוק ההון 22 TechTLV2022 Innovation Cocktail Work after Work הפורום הכלכלי ערבי כנס ביטחון המזון מיאמי 2024 ניו יורק 2021 כנס השירות 2022 גיימינג 2022 טוקיו 2023 כנס אחריות סביבתית כלכלת הנדל"ן כנס האנרגיה 2024 Roadshow Event כנס סייבר 2022 ClimateTech תחזיות 2024 מובילות את ישראל שבוע החדשנות 2022 גיימינג 2023 שוק ההון 2025 אקדמיה שעובדת כנס הצמיחה 2025 כנס מוסדיים FOODTECH 2022 GeoInt360 שבוע החדשנות Tech@Work לוגיסטיטק Open Banking שבוע הסטארטאפים 2025 שש אחרי המלחמה כנס בילינסון לחדשנות טק עצמאות גיימינג 2024 PropTech ecommerce 360 Tech on the Beach ועידת החוסן הישראלי Tech TLV 2025 הייטק 2022 כנס המטרו 2023 השקעות ופיננסים 25 כלכלת הזהב כנס האנרגיה 2025 ועידת האנרגיה 2021 צמיחה בעולמות האשראי RoadShow Event 23 כנס AI לונדון 2024 ביטחון אנרגטי תחזיות 2025 ועידת Tech1 Let's Talk Cyber כנס כלכלת המחר מרכז הנדל"ן 2025 הכלכלית הלאומית 22 נגישות בטוחה Early on the spot משלחת העסקים לפריז טק עצמאות 2025 TechTLV2024 הכלכלית הלאומית 24 Future of Higher Education לונדון 2022 Work Tech השקעות בראי גלובלי כנס הצמיחה שוק ההון 2023 מפתחים בחזית 2023 +Startup בטיחות במקומות עבודה +Startup Let's Talk Fintech ליברליות אונליין InvestTech 2025 לונדון 2025 ניהול פיננסי השקעות ופיננסים כנס החלל 2024

בכיר במיקרוסופט: אנחנו נותנים לסטארט-אפים יתרון בלתי הוגן

צחי וייספלד, מנהל תוכנית הסטארט-אפים של החברה אמר בפאנל במהלך ועידת כלכליסט בלונדון שבחצי שנה יצרה מיקרוסופט מכירות של מעל למיליארד דולר עבור חברות צד שלישי

אור הירשאוגה, לונדון 20:48 14.09.17

 

 

במשך חצי שנה צוותי המכירות של מיקרוסופט יצרו מעל למיליארד דולר במכירות עבור חברות טכנולוגיה שהשתמשו בפלטפורמת הענן של החברה כחלק מפיילוט למכירות מוצרי צד-שלישי שנערך בשנה שעברה, כך אמר צחי וייספלד, ראש תוכנית הסטארט-אפים של החברה Microsoft for Startups, בפאנל שנערך בוועידת כלכליסט בלונדון.

 

עם 45 אלף עובדים שעוסקים במכירות, מיקרוסופט יכולה לסייע לשותפותיה להאיץ מכירות, אמר וייספלד במהלך פאנל על תוכניות חדשנות תאגידיות בכנס כלכליסט בלונדון. "אנחנו נותנים לסטארטאפים יתרון בלתי הוגן", אמר.

 

צחי וייספלד
צחי וייספלדצילום: אוראל כהן

 

 

ב-2012 פתחה מיקרוסופט תוכנית האצה לסטארטאפים במשרדי החברה בהרצליה, וכיום מפעילה החברה שש תוכניות האצה נוספות בסיאטל, לונדון, ברלין, בנגלור, שנחגאי ובייג'ינג.

 

בנוסף מפעילה החברה זרוע השקעות תאגידית בשם Microsoft Ventures. מעל למאה אלף סטארטאפים עושים שימוש בשירותי הענן של מיקרוסופט ובשירותים טכנולוגיים אחרים שהחברה מספקת.

 

647 סטארטאפים השתתפו עד היום בתוכניות ההאצה של מיקרוסופט, כשהם מגייסים לאחר מכן מעל ל-3 מיליארד דולר. שלוש מהחברות שהשתתפו בתוכנית הונפקו, ו-47 נמכרו.

 

"קשה מאוד לייצר חדשנות בתוך תאגידים", אמר וייספלד והוסיף שחדשנות מגיעה מ"צוותים שלא מקשיבים למה שאומרים להם לעשות". לדבריו, מדובר ב"ערך מוסף ייחודי של התרבות הישראלית".

 

בניגוד לעמדה שהציג וייספלד, קבע מייק הודג'סון, ראש מחלקת החדשנות בספקית הבריטית התקשורת בריטיש טלקום כי "משרדים מרוחקים לא עובדים". לפני שש שנים סגרה ספקית התקשורת הבריטית מרכז פיתוח בתל אביב, סיפר הודג'סון שהשתתף בפאנל. לדבריו, העובדה שמרכז הפיתוח היה מרוחק מבסיס הפעילות של מפעילת התקשורת בבריטניה "הפכה את הפעילות לאסון". הודג'סון אמר שספקית התקשורת מייצרת מכירות בכ-200 מיליון פאונד בשנה באמצעות שיתופי פעולה עם סטארטאפים, והעבודה ממשרדי החברה מאפשרת לחברות להתאים את עצמן טוב יותר לצרכי הלקוחות.

x