$
ועידות ניו יורק 2022 ועידת ישראל-יוון לונדון 2023 ניו יורק 2024 כלכלה ירוקה כנס מיליון להייטק Power in Diversity הוועידה הלאומית לאנרגיה פינטק 2022 עתיד הרפואה ועידת הנדל"ן 2021 פינטק 2023 TECH TLV שבוע הסטארטאפים 2023 HealthTech משפיעות על הכלכלה The next big thing כנס כלכלת הקנאביס ועידת האנרגיה 2022 פינטק דיסקונט פריפריה טק שבוע הסטארטאפים 2024 Banking AI Mentor Class פורום היוניקורנס 2022 ארכיון הוועידות מקומי.קום The Hi-Tech Effect Meet&Tech ועידה לאומית לתשתיות אי-קומרס 2021 Agrifood Tech כנס הגיוון הכלכלית הלאומית 23 כנס יזמים ותעשיינים פורום היוניקורנס שבוע הסטארטאפים 22 כנס האיקומרס IPM SUMMIT FoodTech2023 שוק ההון 2024 כנס התחדשות עירונית Israeli Climate Awards המוח האוטיסטי איקומרס 2022 כנס הענן והדאטה שוק ההון 22 TechTLV2022 Innovation Cocktail Work after Work הפורום הכלכלי ערבי ניו יורק 2021 כנס השירות 2022 גיימינג 2022 טוקיו 2023 כנס אחריות סביבתית Roadshow Event כנס סייבר 2022 ClimateTech תחזיות 2024 מובילות את ישראל שבוע החדשנות 2022 גיימינג 2023 אקדמיה שעובדת כנס מוסדיים FOODTECH 2022 GeoInt360 שבוע החדשנות Tech@Work לוגיסטיטק Open Banking שש אחרי המלחמה כנס בילינסון לחדשנות PropTech ecommerce 360 Tech on the Beach הייטק 2022 כנס המטרו 2023 ועידת האנרגיה 2021 RoadShow Event 23 Let's Talk Cyber כנס כלכלת המחר הכלכלית הלאומית 22 נגישות בטוחה Early on the spot TechTLV2024 Future of Higher Education לונדון 2022 Work Tech השקעות בראי גלובלי שוק ההון 2023 מפתחים בחזית 2023 +Startup +Startup Let's Talk Fintech ליברליות אונליין ניהול פיננסי

ועידת לונדון

בכיר במיקרוסופט: אנחנו נותנים לסטארט-אפים יתרון בלתי הוגן

צחי וייספלד, מנהל תוכנית הסטארט-אפים של החברה אמר בפאנל במהלך ועידת כלכליסט בלונדון שבחצי שנה יצרה מיקרוסופט מכירות של מעל למיליארד דולר עבור חברות צד שלישי

אור הירשאוגה, לונדון 20:4814.09.17

 

במשך חצי שנה צוותי המכירות של מיקרוסופט יצרו מעל למיליארד דולר במכירות עבור חברות טכנולוגיה שהשתמשו בפלטפורמת הענן של החברה כחלק מפיילוט למכירות מוצרי צד-שלישי שנערך בשנה שעברה, כך אמר צחי וייספלד, ראש תוכנית הסטארט-אפים של החברה Microsoft for Startups, בפאנל שנערך בוועידת כלכליסט בלונדון.

 

עם 45 אלף עובדים שעוסקים במכירות, מיקרוסופט יכולה לסייע לשותפותיה להאיץ מכירות, אמר וייספלד במהלך פאנל על תוכניות חדשנות תאגידיות בכנס כלכליסט בלונדון. "אנחנו נותנים לסטארטאפים יתרון בלתי הוגן", אמר.

 

צחי וייספלד צחי וייספלד צילום: אוראל כהן

 

 

ב-2012 פתחה מיקרוסופט תוכנית האצה לסטארטאפים במשרדי החברה בהרצליה, וכיום מפעילה החברה שש תוכניות האצה נוספות בסיאטל, לונדון, ברלין, בנגלור, שנחגאי ובייג'ינג.

 

בנוסף מפעילה החברה זרוע השקעות תאגידית בשם Microsoft Ventures. מעל למאה אלף סטארטאפים עושים שימוש בשירותי הענן של מיקרוסופט ובשירותים טכנולוגיים אחרים שהחברה מספקת.

 

647 סטארטאפים השתתפו עד היום בתוכניות ההאצה של מיקרוסופט, כשהם מגייסים לאחר מכן מעל ל-3 מיליארד דולר. שלוש מהחברות שהשתתפו בתוכנית הונפקו, ו-47 נמכרו.

 

"קשה מאוד לייצר חדשנות בתוך תאגידים", אמר וייספלד והוסיף שחדשנות מגיעה מ"צוותים שלא מקשיבים למה שאומרים להם לעשות". לדבריו, מדובר ב"ערך מוסף ייחודי של התרבות הישראלית".

 

בניגוד לעמדה שהציג וייספלד, קבע מייק הודג'סון, ראש מחלקת החדשנות בספקית הבריטית התקשורת בריטיש טלקום כי "משרדים מרוחקים לא עובדים". לפני שש שנים סגרה ספקית התקשורת הבריטית מרכז פיתוח בתל אביב, סיפר הודג'סון שהשתתף בפאנל. לדבריו, העובדה שמרכז הפיתוח היה מרוחק מבסיס הפעילות של מפעילת התקשורת בבריטניה "הפכה את הפעילות לאסון". הודג'סון אמר שספקית התקשורת מייצרת מכירות בכ-200 מיליון פאונד בשנה באמצעות שיתופי פעולה עם סטארטאפים, והעבודה ממשרדי החברה מאפשרת לחברות להתאים את עצמן טוב יותר לצרכי הלקוחות.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x