ועידות ניו יורק 2022 ועידת ישראל-יוון לונדון 2023 ניו יורק 2024 כלכלה ירוקה כנס מיליון להייטק Power in Diversity הוועידה הלאומית לאנרגיה פינטק 2022 עתיד הרפואה ועידת הנדל"ן 2021 פינטק 2023 TECH TLV שבוע הסטארטאפים 2023 HealthTech משפיעות על הכלכלה The next big thing כנס כלכלת הקנאביס ועידת האנרגיה 2022 פינטק דיסקונט פריפריה טק שבוע הסטארטאפים 2024 Banking AI Mentor Class פורום היוניקורנס 2022 ארכיון הוועידות מקומי.קום The Hi-Tech Effect Meet&Tech ועידה לאומית לתשתיות אי-קומרס 2021 Agrifood Tech כנס הגיוון הכלכלית הלאומית 23 כנס יזמים ותעשיינים פורום היוניקורנס שבוע הסטארטאפים 22 כנס האיקומרס IPM SUMMIT FoodTech2023 שוק ההון 2024 AISRAEL 2024 כנס התחדשות עירונית Israeli Climate Awards המוח האוטיסטי איקומרס 2022 כנס הענן והדאטה שוק ההון 22 TechTLV2022 Innovation Cocktail Work after Work הפורום הכלכלי ערבי ניו יורק 2021 כנס השירות 2022 גיימינג 2022 טוקיו 2023 כנס אחריות סביבתית Roadshow Event כנס סייבר 2022 ClimateTech תחזיות 2024 מובילות את ישראל שבוע החדשנות 2022 גיימינג 2023 אקדמיה שעובדת כנס מוסדיים FOODTECH 2022 GeoInt360 שבוע החדשנות Tech@Work לוגיסטיטק Open Banking שש אחרי המלחמה כנס בילינסון לחדשנות PropTech ecommerce 360 Tech on the Beach ועידת החוסן הישראלי הייטק 2022 כנס המטרו 2023 ועידת האנרגיה 2021 RoadShow Event 23 Let's Talk Cyber כנס כלכלת המחר הכלכלית הלאומית 22 נגישות בטוחה Early on the spot TechTLV2024 Future of Higher Education לונדון 2022 Work Tech השקעות בראי גלובלי שוק ההון 2023 מפתחים בחזית 2023 +Startup +Startup Let's Talk Fintech ליברליות אונליין ניהול פיננסי

Mind the Tech NY2020

"ישראל, אומת הסטארט-אפ, מנפקת חברות בוגרות וגדולות יותר"

הילארי גושר, שותפה מנהלת בקרן Insight Partners, חושבת שישראל עלתה מדרגה לאומת סייקל-אפ, שמביאה מוצרים לשווקים רחבים. אבל - בלי לוותר על החוצפה הישראלית

שירות כלכליסט 17:0218.11.20

"ישראל, שהיתה ידועה כאומת הסטארט-אפ, נהפכת עכשיו לאומת הסקייל-אפ ומתחילה לנפק חברות בוגרות וגדולות יותר, שמביאות את המוצרים שלהן לשוק הרחב". כך אמרה הילארי גושר, שותפה-מנהלת בקרן ההון סיכון Insight Partners, בוועידת Mind the Tech New York של כלכליסט.

 

 

"סטראט-אפ היא חברה שמחפשת התאמה של מוצר לשוק. המייסד וצוות הליבה חושבים איך למצוא את הלקוח הנכון, איך לפתח את המוצר הנכון", אמרה גושר בשיחה עם כתב כלכליסט, עומר כביר. "סקייל-אפ היא חברה שמצאה מוצר שמתאים לשוק, ועכשיו חושבת איך להתרחב ולגדול, איך להגדיל את מספר הלקוחות ואת ההכנסות. לשם כך צריך אסטרטגיה שונה מאוד של יציאה לשוק. זה כבר לא אדם אחד שעומד בחזית מול הלקוחות. צריך לפתח מיומניות מיוחדות, ולעתים קרובות המשמעות היא למקם צוות יציאה לשוק באחד השווקים הגדולים שלך, למשל ארה"ב".

 

 

גושר גם סיפרה איך יזמים ישראלים מתאימים את הגישה הייחודית שלהם, כלומר את החוצפה הישראלית המפורסמת, לעשיית עסקים בעידן הקורונה: "ישראלים תמיד היו טובים בלשבת בלובי של סיטיבנק או לסרב לשמוע 'לא', כדי לוודא שמישהו יסתכל על המוצר, או כדי להשיג מכירה ראשונית. הרבה יותר קשה לעשות זאת כשאי-אפשר להיפגש פנים אל פנים. אבל אני חושבת שישראלים יכולים להישען על נתונים. אם אני מסתכלת על חברות שאנחנו מכירים, חברות כמו ויקס, מאנדיי או ווקמי, הן חיות ונושמות נתונים, ונתונים משפיעים על כל מה שהן עושות.

 

 

הילארי גושר הילארי גושר

 

"בעיניי, הבסיס של החוצפה תמיד היה הנתונים, המידע שאיפשר לאנשים לקבל החלטות טובות. צריך לבנות מוצרים ולחשב בטירוף איך חברות יגיבו להם, איך הן ישתמשו בהם, יורידו אותם, ואז לבדוק מתי הלקוח מוכן לרכוש אותם, וכמה לקוחות משתמשים במוצר. אפשר להשתמש בחוצפה באופן שנשען על הנתונים".

 

 

גושר ציינה גם שצריך להסתמך על קשרים קיימים, או ליצור קשרים חדשים, כדי לפתוח דלתות סגורות. "הרשת העסקית חשובה מתמיד", היא הסבירה. "לא תמיד אתה יכול לעמוד מול אנשים, אבל אתה כן יכול ליצור קשר עם אנשים. אתה יכול ליצור שיתוף פעולה עם אנשים. שותפויות הן תמיד עניין של קח ותן, תמיד יש בהן מרכיב דו-סטרי. לישראלים יש תפוצה ענקית, והרבה תומכים נלהבים בחברות בארה"ב ובאירופה. יש הרבה הזדמנויות לשותפיות שם, וזה יכול להחליף את ההופעה הפיסית מול אנשים".

x