ועידות ניו יורק 2022 ועידת ישראל-יוון לונדון 2023 ניו יורק 2024 כלכלה ירוקה כנס מיליון להייטק Power in Diversity הוועידה הלאומית לאנרגיה פינטק 2022 עתיד הרפואה ועידת הנדל"ן 2021 פינטק 2023 TECH TLV שבוע הסטארטאפים 2023 HealthTech משפיעות על הכלכלה The next big thing כנס כלכלת הקנאביס ועידת האנרגיה 2022 פינטק דיסקונט פריפריה טק שבוע הסטארטאפים 2024 Banking AI Mentor Class פורום היוניקורנס 2022 ארכיון הוועידות מקומי.קום The Hi-Tech Effect Meet&Tech ועידה לאומית לתשתיות אי-קומרס 2021 Agrifood Tech כנס הגיוון הכלכלית הלאומית 23 כנס יזמים ותעשיינים פורום היוניקורנס שבוע הסטארטאפים 22 כנס האיקומרס IPM SUMMIT FoodTech2023 שוק ההון 2024 AISRAEL 2024 כנס התחדשות עירונית Israeli Climate Awards המוח האוטיסטי איקומרס 2022 כנס הענן והדאטה שוק ההון 22 TechTLV2022 Innovation Cocktail Work after Work הפורום הכלכלי ערבי ניו יורק 2021 כנס השירות 2022 גיימינג 2022 טוקיו 2023 כנס אחריות סביבתית Roadshow Event כנס סייבר 2022 ClimateTech תחזיות 2024 מובילות את ישראל שבוע החדשנות 2022 גיימינג 2023 אקדמיה שעובדת כנס מוסדיים FOODTECH 2022 GeoInt360 שבוע החדשנות Tech@Work לוגיסטיטק Open Banking שש אחרי המלחמה כנס בילינסון לחדשנות PropTech ecommerce 360 Tech on the Beach ועידת החוסן הישראלי הייטק 2022 כנס המטרו 2023 ועידת האנרגיה 2021 RoadShow Event 23 Let's Talk Cyber כנס כלכלת המחר הכלכלית הלאומית 22 נגישות בטוחה Early on the spot TechTLV2024 Future of Higher Education לונדון 2022 Work Tech השקעות בראי גלובלי שוק ההון 2023 מפתחים בחזית 2023 +Startup +Startup Let's Talk Fintech ליברליות אונליין ניהול פיננסי

"יש לכם חברות מדהימות וסטארט-אפים מצוינים, נשמח לשיתופי פעלה"

מייסדת וסגנית יו"ר אפרל גרופ, סימה גנוואני ווד, אמרה בוועידת הזדמנויות כלכליות באיחוד האמירויות של כלכליסט ובנק לאומי: "ביררנו על ישראל מאז שהתחיל המו"מ והבנו שאתם חזקים מאוד בטכנולוגיית קמעונאות שלה אנו זקוקים"

הגר רבט 15:3303.11.20

 

מייסדת וסגנית יו"ר אפרל גרופ (Apparel Group), סימה גנוואני ווד (Sima Ganwani Ved) , סיפרה בשיחה עם כלכליסט על הרצון לייבא מותגים ישראלים מוכרים למדינות המפרץ, על שיתוף פעולה אפשרי עם חברות טכנולוגיה ישראליות ואפילו על קידום נשים משתי המדינות. גנוואני ווד השתתפה בו ועידת הזדמנויות כלכליות באיחוד האמירויות של כלכליסט ובנק לאומי.

 

לדבריה, "קבוצת אפרל נמצאת ב-14 ארצות עם כמעט 1,800 חנויות. אנחנו ידועים כמי שהופכים להצלחה כל מותג בינלאומי שאנחנו לוקחים. יש לנו מעל 75 מותגים שאנחנו משווקים. אבל חוץ מזה, יש לנו גם שירותי מזון ומשקאות. למשל, המותג הקנדי לקפה 'טים הורטונ'ס', יש לנו את מותג הגלידה 'קולד סטון קרימריי ואת המותג של השף הבריטי יג'יימי אוליבר'. אז יש לנו הרבה קונספטים של מזון ומשקאות יחד עם החנויות הקמעוניות. בנוסף, יש לנו גם אתר מסחר אינטרנטי,שנקרא 6thStreet.com.

 

עם כל ההתרגשות סביב ״הסכם אברהם״, איך את רואה שיתוף פעולה עתידי בין הקבוצה שלך לחברות בישראל?

״זה נפלא, כמובן, ולא רק מנקודת מבט הומאנית-אנושית, אלא גם מנקודת מבט עסקית.זה מלהיב מאוד מבחינתנו. ביררנו על ישראל מאז שהתחיל המשא ומתן, והבנו שאתם חזקים מאוד בטכנולוגיית קמעונאות. יש לכם חברות מדהימות וסטארט-אפים מצוינים שאני חושבת שהרבה קמעונאים בהחלט יגלו בהם עניין.

 

"חוץ מטכנולוגיות הקמעונאות, מאחר שאנחנו קמעונאים שמייבאים מותגים, אני חושבת שיש לכם מותגים מסוימים, כמו ׳סבון׳, נדמה לי, ועוד כמה, שלא ניסו את ארצות המפרץ עד כה, ואני חושבת שעכשיו זאת תהיה הזדמנות מושלמת. אבל חוץ מזה, גם לנו יש מותגים שאנחנו יכולים לייצא לכם.

 מייסדת וסגנית יו"ר אפרל גרופ, סימה גנוואני ווד מייסדת וסגנית יו"ר אפרל גרופ, סימה גנוואני ווד

 

 

"ישראל אכן קטנה יחסית, אבל זה מפני שזה בהשוואה לארצות המפרץ. למעשה, יש לכם תשעה מיליון תושבים, שזה דומה לאיחוד האמירויות. אבל חוץ מהדמיון לאיחוד האמירויות, ההוצאה לנפש אצלכם היא הרבה יותר גדולה משלנו, אז זה מבטיח שזאת תהיה הזדמנות גדולה להרבה קמעונאים כמונו".

 

הזכרת את נושא הטכנולוגיה, ולישראל יש אקוסיסטם מפותח מאוד. איך אתם עובדים עם חברות טכנולוגיה ומה בדיוק אתם מחפשים?

"אני לא האדם המתאים בחברה שלי לדבר איתו על טכנולוגיה פרופר, אבל כשהסתכלתי על דוח דלויט על ישראל ראיתי שיש לכם ספקי פתרונות טכנולוגיים בתחום הקמעונאות, ואפילו כמה חברות אסטרטגיה שיכולות לסייע בתחום. חברות כמו Market Beyond, Anodot, ClickTale, Endor ועוד כמה שהדוח הזכיר, כולל כמה כלי חיזוי. אז העובדה אנחנו יכולים להיעזר בדברים שאתם כבר עושים ועשיתם ברמה או בהיקף יציבים, זה בהחלט מפתה מאוד".

 

גנוואני ווד סיפרה גם על המאמצים של קבוצת Apparel לקידום: ״רוב המותגים שלנו מיועדים בעצם לנשים: אנחנו מוכרים לנשים והם נוצרים על ידי נשים אצל הספקים שלנו. הבעיה היחידה היא שאנחנו מתקשים למצוא מספיק מנהיגות בתוך המבנה הבכיר המרכזי שלנו.

 

"אני חושבת שהעובדה שעכשיו אתם תהיו שותפים שלנו, או שותפים פוטנציאליים, פותחת פתח להכניס עוד נשים כמנכ"ליות, מנהלות בכירות, מנהלות מותג וכו', ואני חושבת שכל זה מתחיל כשהן באוניברסיטה. אם נוכל ליצור תוכניות התמחות וירטואליות רלוונטיות, כי מאז הקורונה איש לא יכול לנסוע, אם נתחיל לעשות חילופי התמחויות לנשים, או אפ,ילו לאנשים אחרים, זה ייתן לנו מספר גדול של מועמדות לבחור מהן בעתיד לקידום בתוך החברה".

 

לסיום, מה בדיוק אתם מחפשים ואיך ליצור קשר איתכם?

 

"כמו שאמרנו, אנחנו בהחלט נתעניין בתחום טכנולוגיות הקמעונאות. חברות שנותנות תחזיות או מסייעות בפתרונות, והתמחויות, עם אוניברסיטאות. וחוץ מזה, אם יש לכם מותגים מקומיים גדולים מספיק להבין עסקים בינ"ל, נשמח להביא אותם לאזור שלנו. יצרנו לשם כך דוא"ל מיוחד בתוך החברה: bd@apparelue.com".

 

x