ועידות ניו יורק 2022 ועידת ישראל-יוון לונדון 2023 ניו יורק 2024 כלכלה ירוקה כנס מיליון להייטק Power in Diversity הוועידה הלאומית לאנרגיה פינטק 2022 עתיד הרפואה ועידת הנדל"ן 2021 פינטק 2023 TECH TLV שבוע הסטארטאפים 2023 HealthTech משפיעות על הכלכלה The next big thing כנס כלכלת הקנאביס ועידת האנרגיה 2022 פינטק דיסקונט פריפריה טק שבוע הסטארטאפים 2024 Banking AI Mentor Class פורום היוניקורנס 2022 ארכיון הוועידות מקומי.קום The Hi-Tech Effect Meet&Tech ועידה לאומית לתשתיות אי-קומרס 2021 Agrifood Tech כנס הגיוון הכלכלית הלאומית 23 כנס יזמים ותעשיינים פורום היוניקורנס שבוע הסטארטאפים 22 כנס האיקומרס IPM SUMMIT FoodTech2023 שוק ההון 2024 כנס התחדשות עירונית Israeli Climate Awards המוח האוטיסטי איקומרס 2022 כנס הענן והדאטה שוק ההון 22 TechTLV2022 Innovation Cocktail Work after Work הפורום הכלכלי ערבי ניו יורק 2021 כנס השירות 2022 גיימינג 2022 טוקיו 2023 כנס אחריות סביבתית Roadshow Event כנס סייבר 2022 ClimateTech תחזיות 2024 מובילות את ישראל שבוע החדשנות 2022 גיימינג 2023 אקדמיה שעובדת כנס מוסדיים FOODTECH 2022 GeoInt360 שבוע החדשנות Tech@Work לוגיסטיטק Open Banking שש אחרי המלחמה כנס בילינסון לחדשנות PropTech ecommerce 360 Tech on the Beach הייטק 2022 כנס המטרו 2023 ועידת האנרגיה 2021 RoadShow Event 23 Let's Talk Cyber כנס כלכלת המחר הכלכלית הלאומית 22 נגישות בטוחה Early on the spot TechTLV2024 Future of Higher Education לונדון 2022 Work Tech השקעות בראי גלובלי שוק ההון 2023 מפתחים בחזית 2023 +Startup +Startup Let's Talk Fintech ליברליות אונליין ניהול פיננסי

Mind the Tech TLV

סמנכ"ל השיווק של סופר-פארם: "בעוד כשנה לא נעמוד יותר בתור"

עופר לוי אמר את הדברים בוועידת Mind The Tech TLV של כלכליסט ובנק לאומי. לוי: "הקמעונאות ממש לא מתה. צרכנים לא מסתפקים ברכישה ברשת, הם כן רוצים להגיע לחנות ולקבל את כל החוויה, אבל אחרת – מהירה ותכל'ס"

ענת דניאלי 13:2625.11.19

 

 

"צריך להבין שהאפליקציה היא כלי בעל חשיבות עצומה עבור סופר-פארם" - כך אמר עופר לוי, סמנכ"ל שיווק וסחר בחברה, בוועידת Mind The Tech TLV של כלכליסט ובנק לאומי, היום (ב') במרכז הירידים בתל אביב.

 

לדבריו, "שלושה מיליון איש הורידו את האפליקציה של סופר-פארם ונעשה שימוש ב-80% מהקופונים המוצעים שם. כמו כן, יש מעל ל-550 אלף משתמשים פעילים. זה מאוד יפה, אבל לא מספיק. האתגר הוא שילוב של טכנולוגיה שתייצר סינרגיה בין הסניפים לחנויות. ישנן דרכים כיום, ואנו פועלים לפתח זאת".

 

 

עופר לוי עופר לוי צילום: יריב כץ

 

לוי הוסיף כי כאשר בודקים את התחרות איתה מתמודדת הרשת, מוצאים עולם שלם של קמעונאים, כמו קופות חולים והדיוטי פרי, והיום - יותר מתמיד - גם תחרות מול קניות אונליין מחו"ל. "יש אנומליה, שאם מזמינים מחו"ל לא משלמים מע"מ עד מחיר מסוים שמפלה את הקמעונאי בישראל; בנוסף, אין רגולציה. נניח שאנחנו רוצים להביא אומגה 3 לצרכן – צריך לעשות זאת עם רכב מבוקר טמפרטורה וכללים נוקשים, ובהזמנה מאמזון לא תשלמו מע"מ וגם לא יהיו כללים למשלוח. המשמעות היא תחרות מאוד מורכבת ומאתגרת".

 

לוי הוסיף כי התחרות היא זו שתורמת לחדשנות וליעילות. "התחרות עושה טוב? זה נכון, במיוחד כשצריך להמציא ולהתייעל. צריך לזכור שהיה בעבר דיבור על קמעונאות שהולכת למות וקניוני ענק בארה"ב שיהפכו לאזורים עם קורי עכבישף אך בשנתיים האחרונות מתפכחים מכך והקמעונאות ממש לא מתה. צרכנים לא מסתפקים ברכישה ברשת, הם כן רוצים להגיע לחנות ולקבל את כל החוויה אבל אחרת – מהירה ותכל'ס. ללא תור ושלא יבלבלו להם את המוח. הם גם מצפים לחוויה, ולא רק להעמיס ולשלם. אלה האתגרים הגדולים – הנוחות והחוויה".

 

לוי ציין שישנם מוצרים חדשניים שיסייעו לצרכנים ברכישה מהירה: "למשל, יש מוצר של feet skin שמאפשר במהירות לסרוק את העור בגוף או הפנים ולתת המלצה מיידית וקונקרטית איזה מוצר נחוץ לעור של הלקוח. כרגע המוצר הזה קיים ב-15 סניפים, ובקרוב בכל הרשת. יש לנו גם מראה של memomi שמציגה איך כל מייקאפ, מסקרה או משקפיים יראו עליך מבלי לשים את המוצר על הגוף או הפנים".

 

בנושא שילוח המוצרים ללקוח הוסיף לוי כי "טכנולוגיה משמעותית שנכנס לרשת היא זו של חברת פבריק (fabric), שפיתחה את הליקוט הרובוטי היעיל ביותר בעולם. אנו מלקטים מאות מוצרים כל יום, שנשלחים למאות לקוחות. מלא רובוטים אוספים מוצרים ואנו יכולים לשלוח בתוך שעה לבית הלקוח את מה שהזמין, וזאת בזכות הטכנולוגיה של פבריק. הכלים הללו ילכו וישתכללו, וברור שלא נעמוד יותר בתור בעוד כשנה".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x