ועידות ניו יורק 2022 ועידת ישראל-יוון לונדון 2023 ניו יורק 2024 כלכלה ירוקה כנס מיליון להייטק Power in Diversity הוועידה הלאומית לאנרגיה פינטק 2022 עתיד הרפואה ועידת הנדל"ן 2021 פינטק 2023 TECH TLV שבוע הסטארטאפים 2023 HealthTech משפיעות על הכלכלה The next big thing כנס כלכלת הקנאביס ועידת האנרגיה 2022 פינטק דיסקונט פריפריה טק שבוע הסטארטאפים 2024 Banking AI Mentor Class פורום היוניקורנס 2022 ארכיון הוועידות מקומי.קום The Hi-Tech Effect Meet&Tech ועידה לאומית לתשתיות אי-קומרס 2021 Agrifood Tech כנס הגיוון הכלכלית הלאומית 23 כנס יזמים ותעשיינים פורום היוניקורנס שבוע הסטארטאפים 22 כנס האיקומרס IPM SUMMIT FoodTech2023 שוק ההון 2024 כנס התחדשות עירונית Israeli Climate Awards המוח האוטיסטי איקומרס 2022 כנס הענן והדאטה שוק ההון 22 TechTLV2022 Innovation Cocktail Work after Work הפורום הכלכלי ערבי ניו יורק 2021 כנס השירות 2022 גיימינג 2022 טוקיו 2023 כנס אחריות סביבתית Roadshow Event כנס סייבר 2022 ClimateTech תחזיות 2024 מובילות את ישראל שבוע החדשנות 2022 גיימינג 2023 אקדמיה שעובדת כנס מוסדיים FOODTECH 2022 GeoInt360 שבוע החדשנות Tech@Work לוגיסטיטק Open Banking שש אחרי המלחמה כנס בילינסון לחדשנות PropTech ecommerce 360 Tech on the Beach הייטק 2022 כנס המטרו 2023 ועידת האנרגיה 2021 RoadShow Event 23 Let's Talk Cyber כנס כלכלת המחר הכלכלית הלאומית 22 נגישות בטוחה Early on the spot TechTLV2024 Future of Higher Education לונדון 2022 Work Tech השקעות בראי גלובלי שוק ההון 2023 מפתחים בחזית 2023 +Startup +Startup Let's Talk Fintech ליברליות אונליין ניהול פיננסי

Mind the Tech TLV

מנכ"ל שטראוס ישראל: "הצרכנים כיום מכריחים אותנו להתחדש"

אייל דרור, אמר בוועידת Mind the Tech TLV של כלכליסט ובנק לאומי, כי "סטארט-אפ שהקמנו בתוך התאגיד הוביל אותנו לשינוי. אנחנו לא עוד פס ייצור קבוע, אלא פס ייצור שמבוסס על תובנות וצורך של הלקוח"

ליאור גוטמן 12:3325.11.19

"ניקח למשל מישהי בשם מאיה, שנולדה לעולם ישן. היא הכירה רק ארוחות משפחתיות, הטלוויזיה שלה היתה אחרת וכו' וכו'. מאז הכל השתנה וזה הוביל לשינוי גם בעולם הקמעונאות עם יצירת קשר עם הלקוח",  אמר הבוקר (ב) מנכ"ל שטראוס ישראל אייל דרור בוועידת Mind the Tech TLV של כלכליסט ובנק לאומי.

 

דרור ניסה להמחיש את השינויים בעולם הקמעונאות ואמר ש"פעם לצרכנים לא היתה אפשרות לדבר איתנו וליצרן לא היה קשר עם הלקוח, אבל היום זה הפך אותם ליצרנים והכריח אותנו לשנות משהו בבסיס. הלקוחות החדשים שלנו מצפים לשנות ולהתחדש כל הזמן. וזה הביא אותנו לקשר ישיר עם הצרכנים, להיות בקשר דו כיווני עם הלקוחות ולדבר איתם". 

אייל דרור, מנכ"ל שטראוס אייל דרור, מנכ"ל שטראוס צילום: יריב כץ

 

דרור טען שהגישה החדשה מאפשרת להם לזהות הרגלי רכישה ולפרגן ללקוח אחרי שהבינו מה הוא מצפה או רוצה. "אנחנו לא עוד פס ייצור קבוע אלא פס ייצור שמבוסס על תובנות וצורך של הלקוח. לאפליקציות שלנו (שטראוס פלוס) יש כבר חצי מיליון רשומים וכל כמה שעות מצטרף משהו חדש, וכך אנחנו מבינים מה רוצים ואז מייצרים את זה. הדרך שלנו השתנתה והדרך לשווק השתנתה", אמר.

 

 

 

בהתייחסו לעולם הטכנולוגי אמר דרור,ששטראוס עדיין חברה תעשייתית שמייצרת מוצרים שונים, "אבל הקמנו סטארט-אפ בתוך התאגיד וזה הוביל אותנו לשינוי - לעבוד בקצב אחר ולא להסתמך על ההירכיה הארגונית. מוצרים עברו שינוי מהותי בעקבות פידבקים מהלקוחות. מאיה הפכה בעקבות השינויים האלה לחלק ממשפחת שטראוס".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x