ועידות ניו יורק 2022 ועידת ישראל-יוון לונדון 2023 ניו יורק 2024 כלכלה ירוקה כנס מיליון להייטק Power in Diversity הוועידה הלאומית לאנרגיה פינטק 2022 עתיד הרפואה ועידת הנדל"ן 2021 פינטק 2023 TECH TLV שבוע הסטארטאפים 2023 HealthTech משפיעות על הכלכלה The next big thing כנס כלכלת הקנאביס ועידת האנרגיה 2022 פינטק דיסקונט פריפריה טק שבוע הסטארטאפים 2024 Banking AI Mentor Class פורום היוניקורנס 2022 ארכיון הוועידות מקומי.קום The Hi-Tech Effect Meet&Tech ועידה לאומית לתשתיות אי-קומרס 2021 Agrifood Tech כנס הגיוון הכלכלית הלאומית 23 כנס יזמים ותעשיינים פורום היוניקורנס שבוע הסטארטאפים 22 כנס האיקומרס IPM SUMMIT FoodTech2023 שוק ההון 2024 כנס התחדשות עירונית Israeli Climate Awards המוח האוטיסטי איקומרס 2022 כנס הענן והדאטה שוק ההון 22 TechTLV2022 Innovation Cocktail Work after Work הפורום הכלכלי ערבי ניו יורק 2021 כנס השירות 2022 גיימינג 2022 טוקיו 2023 כנס אחריות סביבתית Roadshow Event כנס סייבר 2022 ClimateTech תחזיות 2024 מובילות את ישראל שבוע החדשנות 2022 גיימינג 2023 אקדמיה שעובדת כנס מוסדיים FOODTECH 2022 GeoInt360 שבוע החדשנות Tech@Work לוגיסטיטק Open Banking שש אחרי המלחמה כנס בילינסון לחדשנות PropTech ecommerce 360 Tech on the Beach הייטק 2022 כנס המטרו 2023 ועידת האנרגיה 2021 RoadShow Event 23 Let's Talk Cyber כנס כלכלת המחר הכלכלית הלאומית 22 נגישות בטוחה Early on the spot TechTLV2024 Future of Higher Education לונדון 2022 Work Tech השקעות בראי גלובלי שוק ההון 2023 מפתחים בחזית 2023 +Startup +Startup Let's Talk Fintech ליברליות אונליין ניהול פיננסי

טל קולווין: "באמצעות איסוף הדאטה ניתן ליעל את גיוס העובדים"

סמנכ"ל ב-Actiview אמר בכנס חוויית העובד, כי "כל מידע שניתן לאסוף בצורה מתודית ולהכניס לתהליך קבלת ההחלטות שלי, מאפשר להבין מי העובדים שאני מחפש בכל רגע נתון"

נעמי צורף 14:4005.11.19

"איך אפשר להשתמש בדאטה לגיוס עובדים איכותים יותר?", שאל טל קולווין סמנכ"ל ב-Actiview בפתיחת דבריו בכנס חוויית העובד של כלכליסט והשיב: "כמובן שעל ידי איסוף וניתוח מידע, אבל הדבר המרכזי הוא להבין את הקשר בין סיבה לתוצאה, להבין מה הקשר בין המידע שאני אוסף על המועמדים שלי לבין התוצאה שאליה אני רוצה להגיע".

 

 

טל קולווין סמנכ"ל ב-Actiview טל קולווין סמנכ"ל ב-Actiview צילום: אוראל כהן

 

קולווין השווה את עולם גיוס העובדים לעולם המכירות והשיווק ואמר: "היכולת שלי להבין מה היוזרים שלי מחפשים, להבין מה הם מקליקים, מה הם בוחרים, עוזרת לי לשפר את הפיתוח שלי ולהיות אפקטיבי ומהיר אל מול היוזרים. כשמבינים את כל הדברים האלה אפשר להגדיל את המכירות ולהבין את ההשפעה של פעולות מסוימות על המכירות".

 

 

 

"בתחום גיוס העובדים אני יכול ללמוד המון מאיסוף דאטה פשוט. המון מהידע שנאסף זה דווקא מתוך תקשורת לא וורבלית כמו על איזה שאלות מתעכב המועמד, עד כמה

הוא הבין את הכוונה בשאלה ועוד", הסביר קולווין. "בעבר כדי לאסוף מידע על סופט סקילז היית צריך להיעזר במכוני הערכה; אבל היום בזכות שיטת איסוף הדאטה שלנו אנחנו יכולים להגיע לזה לגמרי לבד. באמצעות איסוף הדאטה אני יכול להבין מה הקשר בין מה שמועמד עונה לי לבין איך הוא יתפקד בתור עובד, להבין איזה תכונות משפיעות באופן הכי קריטי".

 

"כשאני לא אוסף דאטה יש לי איזושהי הנחה לגבי איזה תכונות אני מחפש, אבל יכול מאוד להיות שחלק מהתכונות בכלל לא רלוונטיות אלי לקדום הארגון", ציין קולווין. "אנחנו מופתעים כל פעם מחדש לראות איך הקשר משתנה. ממקום שאני אומר מה אני חושב שאני מחפש הגעתי למקום שאני מבין מה אני מחפש. אם חשבתי שהחכמה של האדם היא התכונה הכי חשובה, אבל יכול להיות שדווקא אגלה שההחלטיות משמעותית יותר לארגון. כל פריט מידע שאני יודע לאסוף בצורה מתודית ולהכניס לתהליך קבלת ההחלטות שלי, מאפשר לי להיות מדויק יותר ולהבין מי העובדים שאני מחפש בכל רגע נתון".

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x