ועידות ניו יורק 2022 ועידת ישראל-יוון לונדון 2023 ניו יורק 2024 כלכלה ירוקה כנס מיליון להייטק Power in Diversity הוועידה הלאומית לאנרגיה פינטק 2022 עתיד הרפואה ועידת הנדל"ן 2021 פינטק 2023 TECH TLV שבוע הסטארטאפים 2023 HealthTech משפיעות על הכלכלה The next big thing כנס כלכלת הקנאביס ועידת האנרגיה 2022 פינטק דיסקונט פריפריה טק שבוע הסטארטאפים 2024 Banking AI Mentor Class פורום היוניקורנס 2022 ארכיון הוועידות מקומי.קום The Hi-Tech Effect Meet&Tech ועידה לאומית לתשתיות אי-קומרס 2021 Agrifood Tech כנס הגיוון הכלכלית הלאומית 23 כנס יזמים ותעשיינים פורום היוניקורנס שבוע הסטארטאפים 22 כנס האיקומרס IPM SUMMIT FoodTech2023 שוק ההון 2024 AISRAEL 2024 כנס התחדשות עירונית Israeli Climate Awards המוח האוטיסטי איקומרס 2022 כנס הענן והדאטה שוק ההון 22 TechTLV2022 Innovation Cocktail Work after Work הפורום הכלכלי ערבי ניו יורק 2021 כנס השירות 2022 גיימינג 2022 טוקיו 2023 כנס אחריות סביבתית Roadshow Event כנס סייבר 2022 ClimateTech תחזיות 2024 מובילות את ישראל שבוע החדשנות 2022 גיימינג 2023 אקדמיה שעובדת כנס מוסדיים FOODTECH 2022 GeoInt360 שבוע החדשנות Tech@Work לוגיסטיטק Open Banking שש אחרי המלחמה כנס בילינסון לחדשנות PropTech ecommerce 360 Tech on the Beach ועידת החוסן הישראלי הייטק 2022 כנס המטרו 2023 ועידת האנרגיה 2021 RoadShow Event 23 Let's Talk Cyber כנס כלכלת המחר הכלכלית הלאומית 22 נגישות בטוחה Early on the spot TechTLV2024 Future of Higher Education לונדון 2022 Work Tech השקעות בראי גלובלי שוק ההון 2023 מפתחים בחזית 2023 +Startup +Startup Let's Talk Fintech ליברליות אונליין ניהול פיננסי

כנס חוויית העובד

שרון שחר סמנכ"לית נספרסו: "אנו גורמים לעובד שלנו לבחור בנו כל יום מחדש"

בכנס חווית העובד בעידן החדש של כלכליסט, אמרה שחר כי "גם שהעובד יצא מהארגון ועבר למקום עבודה אחר, יש לוודא שהוא שגריר טוב של הארגון שלנו ומדבר עלינו טובות"

אורנה יפת 11:0605.11.19

"הקצב והמהירות שבני נוער חושבים כיום שהם הולכים להיות מנכ"לים הוא מהיר ביותר. הם רגילים שכל מה שהם רוצים קורה כאן ומהר ועדיף אתמול. זה מאד שונה מהקצב שאני גדלתי בו", כך פתחה את דבריה שרון שחר, סמנ"כלית החטיבה העסקית נספרסו, בכנס חווית העובד בעידן החדש של כלכליסט.

 

"לפני כמה שבועות בני ביקש אופניים חדשים. הסכמנו", סיפר שחר. "אמרנו לו שנשתתף בשישית מהסכום כי מדובר בהוצאה גבוהה. את כל היתר, אמרנו לו, לך תאסוף. היינו בטוחים שיקח לו חודשיים לפחות. אבל בתוך 48 שעות הוא איתר את המוכר הרלבנטי ביד 2, וגייס כסף ממגוון מקורות, סבא, סבתא, מכר דברים באינסטגרם, הלך לביה"ס עם ציוד וחזר עם כסף. זו מציאות של חשיבה יצירתית והדברים נראים לגמרי אחרת ממה שאני הייתי רגילה. המציאות הזו פוגשת אותנו כבוגרים גם במקומות העבודה. נשאלת השאלה איך הופכים את העובדים הצעירים לפרודוקטיבים. השקעה בחווית עובד מניבה יתרון. חברות כאלו מראות תוצאות בכל הקשור לביצועים.

 

שרון שחר, סמנכ"לית חטיבה עסקית בנספרסו שרון שחר, סמנכ"לית חטיבה עסקית בנספרסו צילום: אוראל כהן

 

"תזמינו לכוס קפה את מנהל השיווק שלכם בארגון. אלה האנשים שעוסקים בניהול מותג וחווית לקוח. הם קובעים איך פונים לדור הצעיר הזה ואיך מתאימים להם בדיוק חווית לקוח. בסופו של דבר הלקוחות שלנו הם גם העובדים שלנו. כמנהלת מערך הבוטיקים של נספרסו עסקתי בחווית לקוח. איך מרגשים את הלקוחות הנכנסים לבוטיק? איך נכנסים לארגונים שלכם ומעניקים לעובדים חווית עובד סביב קפה? יש קשר הדוק בין חווית לקוח לבין חווית עובד", אמרה שחר.

 

 

 

"שרטטו לעצמכם את מסע הלקוח שלכם, במקרה שלנו את מסע העובד", הדגישה שחר. "עד לפני מספר שנים מסע הלקוח שלנו היה בנוי על כך שהלקוח היה מגיע, מתעניין ובוחר. העובד היה מגויס גם הוא בדרך הקונבנציונלית. אבל המודל השתנה. אנחנו משקיעים מאמץ באינטרקציות עם הלקוח כדי לוודא שהוא בוחר בנו כל יום מחדש.

 

"לא לוקחים אותו כמובן מאליו. אנחנו כל הזמן בתקשורת מעגלית איתו כדי לוודא שהוא בוחר בנו כל יום מחדש. זה מאמץ בלתי פוסק. תחשבו לעצמכם שמיישמים כזה מסע בתוך הארגון ומגייסים את עצמנו לשמר את העובד בתוך הארגון ולגרום לו כל יום לבחור בנו מחדש. גם אחרי שעובד נכנס לארגון הוא מתלבט וחושב אם טוב לו או לא טוב לו. גם שהוא יצא מהארגון ועבר למקום עבודה אחר, יש לוודא שהוא שגריר טוב של הארגון ומדבר עלינו בחיוב. זו תפיסה שיש בה המון ערך".

 

לדבריה, יש שלושה דברים חשובים בחווית העובד:

 

פרסונליזציה. "כשמדובר על עולם לקוחות מתאימים את החויה ללקוח. את זה צריך לעשות גם בעולם של עובדים. יש פורמטים שונים של עובדים שונים, העובדים השונים מתעסקים בחויות שונות, יש להם גילאים שונים, ואנחנו צריכים להתעסק בזה ולהקשיב לעובד".

 

רגעי אמת.  "רגע בו הלקוח מגבש מחשבה על המותג. את הרגע הזה מנסים להפוך לנעים. בנספרסו עושים את זה על ידי כך שיוצאים לתור ומעניקים ללקוחות מים, שוקולד, קפה. פה אני שואלת מה התור הזה שלכם בארגון, בו ניתן לפגוש את העובדים ברגעים האלה בהם אנו יכולים לייצר ערך באינטראקציות חיוביות. לא בשוקולד ביום הולדת. על ידי הדברים האחרים שלא תמיד נראים על פני השטח".

 

אין תחליף למגע אנושי. "גם ששאלנו את דור ה Z במחקרים, 39% אמרו שהאינטראקציה המועדפת עליהם במקום העובדה היא עם אנשים. ואנו צריכים לעודד שיח לא פורמלי. למפגש לא פורמלי של עובדים שחושבים ועובדים יחד יש כח גדול. אני ממליצה להתבונן שוב על מסע העובד שלכם ולצקת לתוכו רגעי פרסונליזציה".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x