ועידות ניו יורק 2022 ועידת ישראל-יוון לונדון 2023 ניו יורק 2024 כלכלה ירוקה כנס מיליון להייטק Power in Diversity הוועידה הלאומית לאנרגיה פינטק 2022 עתיד הרפואה ועידת הנדל"ן 2021 פינטק 2023 TECH TLV שבוע הסטארטאפים 2023 HealthTech משפיעות על הכלכלה The next big thing כנס כלכלת הקנאביס ועידת האנרגיה 2022 פינטק דיסקונט פריפריה טק שבוע הסטארטאפים 2024 Banking AI Mentor Class פורום היוניקורנס 2022 ארכיון הוועידות מקומי.קום The Hi-Tech Effect Meet&Tech ועידה לאומית לתשתיות אי-קומרס 2021 Agrifood Tech כנס הגיוון הכלכלית הלאומית 23 כנס יזמים ותעשיינים פורום היוניקורנס שבוע הסטארטאפים 22 כנס האיקומרס IPM SUMMIT FoodTech2023 שוק ההון 2024 AISRAEL 2024 כנס התחדשות עירונית Israeli Climate Awards המוח האוטיסטי איקומרס 2022 כנס הענן והדאטה שוק ההון 22 TechTLV2022 Innovation Cocktail Work after Work הפורום הכלכלי ערבי ניו יורק 2021 כנס השירות 2022 גיימינג 2022 טוקיו 2023 כנס אחריות סביבתית Roadshow Event כנס סייבר 2022 ClimateTech תחזיות 2024 מובילות את ישראל שבוע החדשנות 2022 גיימינג 2023 אקדמיה שעובדת כנס מוסדיים FOODTECH 2022 GeoInt360 שבוע החדשנות Tech@Work לוגיסטיטק Open Banking שש אחרי המלחמה כנס בילינסון לחדשנות PropTech ecommerce 360 Tech on the Beach ועידת החוסן הישראלי הייטק 2022 כנס המטרו 2023 ועידת האנרגיה 2021 RoadShow Event 23 Let's Talk Cyber כנס כלכלת המחר הכלכלית הלאומית 22 נגישות בטוחה Early on the spot TechTLV2024 Future of Higher Education לונדון 2022 Work Tech השקעות בראי גלובלי שוק ההון 2023 מפתחים בחזית 2023 +Startup +Startup Let's Talk Fintech ליברליות אונליין ניהול פיננסי

ועידת לונדון

מארק און, מנכ"ל Gett: "בחודש האחרון עברה החברה לרווחיות באנגליה"

איימי וויירון, סמנכ"לית פתרונות עסקיים בחברה, אמרה בוועידת Mind The Tech London של כלכליסט בלונדון, כי "אובר, ליפט וגט הרחיבו את הסגמנט של הצרכן הישיר, ועד 2025 התחום הזה יהווה 25% מכלל הנסיעות שאינן ברכב פרטי"

אליחי וידל, לונדון 14:2612.09.19

"כחלק מתהליך יציאת החברה להנפקה בשנת 2020, עברה Gett בחודש האחרון לרווחיות באנגליה והיא ממשיכה להיות החברה היחידה שמגיעה לרווחיות בענף כולו", אמר מארק און, מנכ"ל Gett, בוועידת Mind The Tech של כלכליסט בלונדון.

 

איימי וויירון, סמנכ"לית לפתרונות עסקיים ב- Gett, אמרה בוועידה כי "בכל שנה מוציאים ברחבי העולם 10 טריליון דולר על פעולה של לנוע מנקודה A לנקודה B - באמצעי תחבורה שאינו מכונית פרטית וב-15% מהזמן, הנסיעה היא למעשה כדי להגיע למקום העבודה". 

 

מארק און מנכ"ל Gett ישראל מארק און מנכ"ל Gett ישראל צילום: אוראל כהן

 

 

במסגרת הדיון "ירוק, יעיל ובטיחותי: עד כמה אנחנו רוצים ערים חכמות", אמרה וויירון שירותי הזמנת מוניות היא ענף צומח שימשיך גם לצמוק בקצבים אקספוננציאליים. חברות כמו אובר, ליפט וגט הרחיבו את הסגמנט של הצרכן הישיר, ועד 2025 התחום הזה יהווה 25% מכלל הנסיעות שאינן ברכב פרטי.

 

"בכל פעם שאנחנו לוחצים על הכפתור באפליקציה, אנחנו מצפים שמכונית תגיע בזמן, 24/7 ובלי שכסף מזומן יעבור ידיים. ובכלל, אנחנו מצפים שהדבר הזה יתרחש באותה צורה ובאותה חוויה בכל מקום שנצרוף אותו בעולם. אבל השוק עצמו מעלה שאלה חשובה לא פחות: מה היא הדרך לרווחיות?", הציגה וויירון את השאלה על הבמה בוועידה והתשובה לדבריה טמונה בשירותי B2B של חברת שירותי הזמנת המוניות, כלומר במתן השירותים הללו לחברות מסחריות ותאגידים שזקוקים לשינוע העובדים שלהם ממקום למקום.

  

איימי וויירון, סגנית הנשיא לפתרונות עסקיים ב- Gett איימי וויירון, סגנית הנשיא לפתרונות עסקיים ב- Gett צילום: אוראל כהן

 

וויירון ציינה כי השאלה הזאת עולה, כיוון שמתן השירות כפי שהצרכנים התרגלו אליו - הוא יקר מאד. "יקר להביא נהגים חדשים, לקוחות חדשים ולסבסד את עלות ההגעה לנקודות האיסוף, בהתאם למחיר שהלקוח יהיה מוכן לשלם וכמובן להמשיך לתת שירות שיאפשר את שימור הלקוחות לאורך זמן". זאת הסיבה שבגינה Gett להראות צמיחה בעבודה מול חברות עסקיות ותאגידים. "כדי לייעל את היכולת של חברות עסקיות לעבוד עם שירותי קריאה למוניות צריך לצמצם עד כמה שאפשר את הפערים בין המחיר החזוי של כל נסיעה לבין העלות שלה. היום הפער יכול לנוע בשיעורים של עשרות אחוזים בגלל משתנים חיצוניים כמו פקקים לא צפויים וקבלת השירות בשעות שונות לאורך היום".

 

Gett היא חברה ישראלית, אבל הפעילות שלה בלונדון היא אחת מנקודות החוזקה המרכזיות שלה. מדובר באחת השחקניות הגדולות בשוק הזמנת הנסיעות המקומי, שמקיימת שיתופי פעולה מהותיים עם כל הגורמים שעוסקים בתחבורה ציבורית בעיר וגם מפעילה את צי המוניות השחור הגדול בלונדון.

 

לדברי וויירון, כאשר חברות עסקיות מתכננות את התקציבים השנתיים שלהן, הן לא יכולות להשאיר את עצמן בחוסר וודאות כזה בסעיף הוצאות על תחבורה. לכן Gett פועלת להציע מדיניות של אפס הפתעות ותעריפים קבועים מראש כדי לפעול בשוק של שירותי מוניות לחברות גדולות ותאגידים. ווירון הדגישה כי הטכנולוגיה שמטמיעה Gett, בין היתר ביכולות AI מאפשרת את צמצום הפערים הללו שבין ההוצאה המתוכננת להוצאה בפועל, שלעתים יכולה להגיע לעשרות דולרים לעובד בכל חודש.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x