שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי

FINTECH 2019

סמנכ"ל AIG: "להיות פאסיבי בעולם הביטוח זה לא עסק, אי אפשר לחכות לקטסטורפה"

גיל שגיב אמר בכנס פינטק של כלכליסט בשיתוף לאומיטק ו-KPMG, כי "ב-AIG הבנו שיש לעבור מפאסיבות לאקטיביות וצריך בשביל זה חדשנות"

עומר כביר 12:1324.06.19

"AIG הבינה שלהיות פאסיבי בעולם הביטוח זה לא עסק. אי אפשר לחכות לקטסטורפה", כך אמר גיל שגיב, סמנכ"ל השיווק והדיגיטל של AIG בכנס פינטק 2019 של כלכליסט בשיתוף לאומיטק ו-KPMG.  

 

 

"גם אם משלמים תביעות מהר", הוסיף שגיב, "נשאיר שובל של לקוחות שאולי קיבלו כסף אבל נשארו עם טראומה. ואם דברנו על מעבר מפאסיבות לאקטיביות, צריך בשביל זה חדשנות. אבל חדשנות בלי ערך אמיתי ללקוחות לא עוזרת לו ולא משנה את התפיסה שלו אותי כהשטן".

 

גיל שגיב סמנכ"ל שיווק ודיגיטל של AIG בכנס גיל שגיב סמנכ"ל שיווק ודיגיטל של AIG בכנס צילום: עמית שעל

 

כדוגמה למעבר של חברות ביטוח לפעילות אקטיבית, הביא שגיב את פעילות AIG בתחום ביטוח הבריאות, ובפרט תמחור פוליסה לפי פעילות גופנית. "היו נסיונות לעשות את זה בישראל, אבל הם לא צלחו כי זה התבסס על דיווח עצמי", אמר. "היה ברור שצריך בשורה טכנולוגית, וזה מה שאפליקציית SafeLife שלנו עושה. היא מאתרת פעילות גופנית וגם פעילות אנארוביות כמו יוגה או פילאטיס. הלקוחות צוברים נקודות שמצטברות להנחה של עד 25%. לא צריך להיות חלק מהסגל האולימפי של ישראל, צריך בסך הכל לרוץ שלוש פעמים בשבוע מספר חד-ספרתי של ק"מ ולעלות במדרגות במקום במעלית ואתם לגמרי שמה".

 

שגיב סיכם: "התפקיד של חברת ביטוח הוא לשלם תביעות. בשביל זה לקוחות משלמים לנו. אבל זו לא סיבה למחוא לי כפיים. הישג מבחינתנו זה הגשמת החזון לאורח חיים בריא יותר ושינוי התפיסה שלי על ידי הלקוחות. לא שוגים באשליות שיאהבו אותנו אבל שיכעסו עלינו טיפה פחות".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x