ועידות ניו יורק 2022 ועידת ישראל-יוון לונדון 2023 ניו יורק 2024 כלכלה ירוקה כנס מיליון להייטק Power in Diversity הוועידה הלאומית לאנרגיה פינטק 2022 עתיד הרפואה ועידת הנדל"ן 2021 פינטק 2023 TECH TLV שבוע הסטארטאפים 2023 HealthTech משפיעות על הכלכלה The next big thing כנס כלכלת הקנאביס ועידת האנרגיה 2022 פינטק דיסקונט פריפריה טק שבוע הסטארטאפים 2024 Banking AI Mentor Class פורום היוניקורנס 2022 ארכיון הוועידות מקומי.קום The Hi-Tech Effect Meet&Tech ועידה לאומית לתשתיות אי-קומרס 2021 Agrifood Tech כנס הגיוון הכלכלית הלאומית 23 כנס יזמים ותעשיינים פורום היוניקורנס שבוע הסטארטאפים 22 כנס האיקומרס IPM SUMMIT FoodTech2023 שוק ההון 2024 כנס התחדשות עירונית Israeli Climate Awards המוח האוטיסטי איקומרס 2022 כנס הענן והדאטה שוק ההון 22 TechTLV2022 Innovation Cocktail Work after Work הפורום הכלכלי ערבי ניו יורק 2021 כנס השירות 2022 גיימינג 2022 טוקיו 2023 כנס אחריות סביבתית Roadshow Event כנס סייבר 2022 ClimateTech תחזיות 2024 מובילות את ישראל שבוע החדשנות 2022 גיימינג 2023 אקדמיה שעובדת כנס מוסדיים FOODTECH 2022 GeoInt360 שבוע החדשנות Tech@Work לוגיסטיטק Open Banking שש אחרי המלחמה כנס בילינסון לחדשנות PropTech ecommerce 360 Tech on the Beach הייטק 2022 כנס המטרו 2023 ועידת האנרגיה 2021 RoadShow Event 23 Let's Talk Cyber כנס כלכלת המחר הכלכלית הלאומית 22 נגישות בטוחה Early on the spot TechTLV2024 Future of Higher Education לונדון 2022 Work Tech השקעות בראי גלובלי שוק ההון 2023 מפתחים בחזית 2023 +Startup +Startup Let's Talk Fintech ליברליות אונליין ניהול פיננסי

FINTECH 2019

סמנכ"ל AIG: "להיות פאסיבי בעולם הביטוח זה לא עסק, אי אפשר לחכות לקטסטורפה"

גיל שגיב אמר בכנס פינטק של כלכליסט בשיתוף לאומיטק ו-KPMG, כי "ב-AIG הבנו שיש לעבור מפאסיבות לאקטיביות וצריך בשביל זה חדשנות"

עומר כביר 12:1324.06.19

"AIG הבינה שלהיות פאסיבי בעולם הביטוח זה לא עסק. אי אפשר לחכות לקטסטורפה", כך אמר גיל שגיב, סמנכ"ל השיווק והדיגיטל של AIG בכנס פינטק 2019 של כלכליסט בשיתוף לאומיטק ו-KPMG.  

 

 

"גם אם משלמים תביעות מהר", הוסיף שגיב, "נשאיר שובל של לקוחות שאולי קיבלו כסף אבל נשארו עם טראומה. ואם דברנו על מעבר מפאסיבות לאקטיביות, צריך בשביל זה חדשנות. אבל חדשנות בלי ערך אמיתי ללקוחות לא עוזרת לו ולא משנה את התפיסה שלו אותי כהשטן".

 

גיל שגיב סמנכ"ל שיווק ודיגיטל של AIG בכנס גיל שגיב סמנכ"ל שיווק ודיגיטל של AIG בכנס צילום: עמית שעל

 

כדוגמה למעבר של חברות ביטוח לפעילות אקטיבית, הביא שגיב את פעילות AIG בתחום ביטוח הבריאות, ובפרט תמחור פוליסה לפי פעילות גופנית. "היו נסיונות לעשות את זה בישראל, אבל הם לא צלחו כי זה התבסס על דיווח עצמי", אמר. "היה ברור שצריך בשורה טכנולוגית, וזה מה שאפליקציית SafeLife שלנו עושה. היא מאתרת פעילות גופנית וגם פעילות אנארוביות כמו יוגה או פילאטיס. הלקוחות צוברים נקודות שמצטברות להנחה של עד 25%. לא צריך להיות חלק מהסגל האולימפי של ישראל, צריך בסך הכל לרוץ שלוש פעמים בשבוע מספר חד-ספרתי של ק"מ ולעלות במדרגות במקום במעלית ואתם לגמרי שמה".

 

שגיב סיכם: "התפקיד של חברת ביטוח הוא לשלם תביעות. בשביל זה לקוחות משלמים לנו. אבל זו לא סיבה למחוא לי כפיים. הישג מבחינתנו זה הגשמת החזון לאורח חיים בריא יותר ושינוי התפיסה שלי על ידי הלקוחות. לא שוגים באשליות שיאהבו אותנו אבל שיכעסו עלינו טיפה פחות".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x