ועידות ניו יורק 2022 ועידת ישראל-יוון לונדון 2023 ניו יורק 2024 כלכלה ירוקה כנס מיליון להייטק Power in Diversity הוועידה הלאומית לאנרגיה פינטק 2022 עתיד הרפואה ועידת הנדל"ן 2021 פינטק 2023 TECH TLV שבוע הסטארטאפים 2023 HealthTech משפיעות על הכלכלה The next big thing כנס כלכלת הקנאביס ועידת האנרגיה 2022 פינטק דיסקונט פריפריה טק שבוע הסטארטאפים 2024 Banking AI Mentor Class פורום היוניקורנס 2022 ארכיון הוועידות מקומי.קום The Hi-Tech Effect Meet&Tech ועידה לאומית לתשתיות אי-קומרס 2021 Agrifood Tech כנס הגיוון הכלכלית הלאומית 23 כנס יזמים ותעשיינים פורום היוניקורנס שבוע הסטארטאפים 22 כנס האיקומרס IPM SUMMIT FoodTech2023 שוק ההון 2024 AISRAEL 2024 כנס התחדשות עירונית Israeli Climate Awards המוח האוטיסטי איקומרס 2022 כנס הענן והדאטה שוק ההון 22 TechTLV2022 Innovation Cocktail Work after Work הפורום הכלכלי ערבי ניו יורק 2021 כנס השירות 2022 גיימינג 2022 טוקיו 2023 כנס אחריות סביבתית Roadshow Event כנס סייבר 2022 ClimateTech תחזיות 2024 מובילות את ישראל שבוע החדשנות 2022 גיימינג 2023 אקדמיה שעובדת כנס מוסדיים FOODTECH 2022 GeoInt360 שבוע החדשנות Tech@Work לוגיסטיטק Open Banking שש אחרי המלחמה כנס בילינסון לחדשנות PropTech ecommerce 360 Tech on the Beach ועידת החוסן הישראלי הייטק 2022 כנס המטרו 2023 ועידת האנרגיה 2021 RoadShow Event 23 Let's Talk Cyber כנס כלכלת המחר הכלכלית הלאומית 22 נגישות בטוחה Early on the spot TechTLV2024 Future of Higher Education לונדון 2022 Work Tech השקעות בראי גלובלי שוק ההון 2023 מפתחים בחזית 2023 +Startup +Startup Let's Talk Fintech ליברליות אונליין ניהול פיננסי

סגן נשיא זלנדו: "עתיד הקמעונאות נמצא במודל המשלב בין עולם האונליין לאופליין"

קרסטן קלר, סגן נשיא בחברת המסחר האלקטרוני ההיברידית זלנדו, המשלבת בין מסחר אונליין לעולם הפיזי, אמר בוועידת "כלכליסט" בברלין ש"בסין זה כבר קיים, וממריא גם באירופה" ומספר כי רק בשנת 2018, החברה חיברה יותר מ-700 חנויות לפלטפורמה שלה

אורי פסובסקי, ברלין 17:5919.02.19

 

 

עתיד הקמעונאות נמצא במודל המשלב בין עולם האונליין לעולם האופליין – העולם הפיזי של חנויות קמעונאיות. כך אומר קרסטן קלר, סגן נשיא בחברת המסחר האלקטרוני זלנדו. קלר אמר את הדברים בוועידת 'כלכליסט' הנערכת היום בברלין. "זה מודל העתיד, אנחנו רואים את זה בסין, וכיום זה גם ממריא באירופה".

 

 

 

זלנדו , שנוסדה בברלין בשנת 2008, פעילה כיום ב-15 מדינות באירופה, ולדברי קלר, שינתה לאורך השנים את המודל העסקי שלה. מעסק 'טהור' של מסחר אלקטרוני, כלומר כזה שקונה מיצרנים ומוכר ללקוחות קצה, היא הפכה לחברה היברידית, המציעה בנוסף פלטורמה המאפשרת לחנויות למכור גם ישירות לצרכן.

ועידת ברלין 2019 carsten keller  ועידת ברלין 2019 carsten keller צילום: אוראל כהן

 

בין האתגרים שאותם מנסה זלנדו לפתור, מספר קלר, אפשר למצוא את זמינות המוצרים. מדי רבעון, החברה מקבלת למעלה משמונה מיליון פניות אימייל מלקוחותיה, המתלוננים על זמינות מוצרים. אתגר נוסף איתו החברה מתמודדת הוא מהירות הגעת הסחורה לידי הלקוחות - קלר מספר כי מהנתונים עולה כי האפשרות לבצע קנייה המגיעה לבית הלקוח באותו יום (יכולת אותה אמזון מציעה), מתורגמת לגידול של 17% במדד נאמנות הלקוח לחברה.

 

מה שמאפשר לעמוד באתגרים האלה, לפי קלר, הוא שימוש בחנויות פיזיות, המהוות כהגדרתו את "המחסנים הטובים ביותר בעולם", כלומר שותפות בין עולם האונליין לעולם האופליין, העולם הפיזי. בין היתר, זלנדו מסייעת לחנויות פיזיות לנהל את המלאי, לבצע שילוח מהחנויות אל בית הלקוח, להכווין לקוחות פוטנציאליים לחנויות פיזיות, וגם לתכנן את מאמצי השיווק שלהן.

 

השילוב בין אונליין לאופליין, לפי קלר, הוא כזה בו טמונים יתרונות לשלושת הצדדים המעורבים בעסקאות הקמעונאות: "לצרכן יש יותר זמינות מוצרים, לחנויות יש מחזור מכירות גבוה יותר, וזלנדו רושמת רווח". קלר סיפר כי בשנת 2018 לבדה, החברה חיברה יותר מ-700 חנויות לפלטפורמה שלה.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x