ועידות ניו יורק 2022 ועידת ישראל-יוון לונדון 2023 ניו יורק 2024 כלכלה ירוקה כנס מיליון להייטק Power in Diversity הוועידה הלאומית לאנרגיה פינטק 2022 עתיד הרפואה ועידת הנדל"ן 2021 פינטק 2023 TECH TLV שבוע הסטארטאפים 2023 HealthTech משפיעות על הכלכלה The next big thing כנס כלכלת הקנאביס ועידת האנרגיה 2022 פינטק דיסקונט פריפריה טק שבוע הסטארטאפים 2024 Banking AI Mentor Class פורום היוניקורנס 2022 ארכיון הוועידות מקומי.קום The Hi-Tech Effect Meet&Tech ועידה לאומית לתשתיות אי-קומרס 2021 Agrifood Tech כנס הגיוון הכלכלית הלאומית 23 כנס יזמים ותעשיינים פורום היוניקורנס שבוע הסטארטאפים 22 כנס האיקומרס IPM SUMMIT FoodTech2023 שוק ההון 2024 AISRAEL 2024 כנס התחדשות עירונית Israeli Climate Awards המוח האוטיסטי איקומרס 2022 כנס הענן והדאטה שוק ההון 22 TechTLV2022 Innovation Cocktail Work after Work הפורום הכלכלי ערבי ניו יורק 2021 כנס השירות 2022 גיימינג 2022 טוקיו 2023 כנס אחריות סביבתית Roadshow Event כנס סייבר 2022 ClimateTech תחזיות 2024 מובילות את ישראל שבוע החדשנות 2022 גיימינג 2023 אקדמיה שעובדת כנס מוסדיים FOODTECH 2022 GeoInt360 שבוע החדשנות Tech@Work לוגיסטיטק Open Banking שש אחרי המלחמה כנס בילינסון לחדשנות PropTech ecommerce 360 Tech on the Beach ועידת החוסן הישראלי הייטק 2022 כנס המטרו 2023 ועידת האנרגיה 2021 RoadShow Event 23 Let's Talk Cyber כנס כלכלת המחר הכלכלית הלאומית 22 נגישות בטוחה Early on the spot TechTLV2024 Future of Higher Education לונדון 2022 Work Tech השקעות בראי גלובלי שוק ההון 2023 מפתחים בחזית 2023 +Startup +Startup Let's Talk Fintech ליברליות אונליין ניהול פיננסי

ועידת ברלין

הטרנד החם של עולם האופנה: סטיילינג אישי מבוסס AI

ג'וליה בוש, מייסדת ומנכ"לית Outfittery, סיפרה בוועידת כלכליסט כיצד הפכה החברה למובילה באירופה בתחום האופנה בהתאמה אישית. לדבריה, השילוב של ביג דאטה עם סטייליסט אנושי מספק למשתמש מגוון תלבושות עצום

עומר כביר, ברלין 17:1319.02.19

 

 

 

המחשב שהלביש אותי: ללכת לקניון או לגלוש באתר ולבחור מה לקנות זה כל כך 2016; הטרנד החם של עולם האופנה הוא סטיילינג אישי מבוסס בינה מלאכותית וביג דאטה. בוועידת כלכליסט בברלין שנערכת היום (ג') סיפרה ג'וליה בוש, מייסדת ומנכ"לית Outfittery, המובילה האירופית באופנה מותאמת אישית, איך הצליחו בחברה ליצור מערכות בינה מלאכותית עם חוש אופנה אמיתי.

 

 

"הרבה צרכנים מוכרעים מהמבחר הענק שקיים בשוק האופנה כיום, אז אנחנו מספקים בחירה מותאמת אישית לכל לקוח, שמאפשרת לו לשחרר את הסטייל האמיתי שלו", אמרה בוש. "האתגר הגדול הוא ליצור חוויה אישית בקנה מידה גדול, ואנחנו עושים את זה באמצעות שילוב בין דאטה לבני אדם.

 

ג'וליה בוש ג'וליה בוש צילום: אוראל כהן

 

 

"השלב הראשון היה להגיע לקנה מידה גדול. אנחנו השחקן המוביל בשמונה שווקים אירופיים ויש 600 אלף גברים שבוטחים בנו. אנחנו חזקים במיוחד באזורים דוברים גרמנית, שם 78% מהגברים מכירים אותנו. אחרי שהגענו לקנה מידה גדול התחלנו להשתמש במיליוני נקודות מידע כדי לפתח אלגוריתמים לשירות שלנו. יש לנו יותר מ-20 אלגוריתמים שמובילים את חוויית המשתמש ומחולקים לשלוש קבוצות: לקוחות, סטיילינג וסחורות. הסטייליסט מקבל מהמערכת המלצות על התלבושות עם שיעור ההצלחה הגבוה ביותר והוא יכול להשנות או להשאיר את ההמלצה של המכונה. אנחנו משלבים בין המלצות מכונה לסטייליסט אנושי עם אינטואיצה, כדי לספק חוויה מושלמת ללקוח.

 

 

 

"זה עובד כי יש לנו מידע עשיר מאוד על לקוחות ותלבושות. על כל לקוח יש לנו לפחות 200 נקודות מידע. לקוחות שמחים לספק מידע, כי הם יודעים שאז הבחירה תהיה טובה יותר. שנית, אנחנו מבינים טוב מאוד את הפריטים, צבע, גזרה, בד ועוד. יש לנו גם מדיע ייחודי על התלבושות כי אנחנו יוצרים תלבושות אישיות, כבר יצרו 2.5 מיליון תלבושות אז אנחנו יודעים לא רק מה הפריטים שמתאימים ללקחו אלא גם מבינים אופנה - אלא את הקשר בין הפריטים. ככל שישי לנו יותר מידע כך משתפר השירות, וכך יש יותר לקוחות. ככל שהוספנו יותר לקוחות כך השירות שלנו הפך יותר יעיל".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x