שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי

ועידת ברלין

הטרנד החם של עולם האופנה: סטיילינג אישי מבוסס AI

ג'וליה בוש, מייסדת ומנכ"לית Outfittery, סיפרה בוועידת כלכליסט כיצד הפכה החברה למובילה באירופה בתחום האופנה בהתאמה אישית. לדבריה, השילוב של ביג דאטה עם סטייליסט אנושי מספק למשתמש מגוון תלבושות עצום

עומר כביר, ברלין 17:1319.02.19

 

 

 

המחשב שהלביש אותי: ללכת לקניון או לגלוש באתר ולבחור מה לקנות זה כל כך 2016; הטרנד החם של עולם האופנה הוא סטיילינג אישי מבוסס בינה מלאכותית וביג דאטה. בוועידת כלכליסט בברלין שנערכת היום (ג') סיפרה ג'וליה בוש, מייסדת ומנכ"לית Outfittery, המובילה האירופית באופנה מותאמת אישית, איך הצליחו בחברה ליצור מערכות בינה מלאכותית עם חוש אופנה אמיתי.

 

 

"הרבה צרכנים מוכרעים מהמבחר הענק שקיים בשוק האופנה כיום, אז אנחנו מספקים בחירה מותאמת אישית לכל לקוח, שמאפשרת לו לשחרר את הסטייל האמיתי שלו", אמרה בוש. "האתגר הגדול הוא ליצור חוויה אישית בקנה מידה גדול, ואנחנו עושים את זה באמצעות שילוב בין דאטה לבני אדם.

 

ג'וליה בוש ג'וליה בוש צילום: אוראל כהן

 

 

"השלב הראשון היה להגיע לקנה מידה גדול. אנחנו השחקן המוביל בשמונה שווקים אירופיים ויש 600 אלף גברים שבוטחים בנו. אנחנו חזקים במיוחד באזורים דוברים גרמנית, שם 78% מהגברים מכירים אותנו. אחרי שהגענו לקנה מידה גדול התחלנו להשתמש במיליוני נקודות מידע כדי לפתח אלגוריתמים לשירות שלנו. יש לנו יותר מ-20 אלגוריתמים שמובילים את חוויית המשתמש ומחולקים לשלוש קבוצות: לקוחות, סטיילינג וסחורות. הסטייליסט מקבל מהמערכת המלצות על התלבושות עם שיעור ההצלחה הגבוה ביותר והוא יכול להשנות או להשאיר את ההמלצה של המכונה. אנחנו משלבים בין המלצות מכונה לסטייליסט אנושי עם אינטואיצה, כדי לספק חוויה מושלמת ללקוח.

 

 

 

"זה עובד כי יש לנו מידע עשיר מאוד על לקוחות ותלבושות. על כל לקוח יש לנו לפחות 200 נקודות מידע. לקוחות שמחים לספק מידע, כי הם יודעים שאז הבחירה תהיה טובה יותר. שנית, אנחנו מבינים טוב מאוד את הפריטים, צבע, גזרה, בד ועוד. יש לנו גם מדיע ייחודי על התלבושות כי אנחנו יוצרים תלבושות אישיות, כבר יצרו 2.5 מיליון תלבושות אז אנחנו יודעים לא רק מה הפריטים שמתאימים ללקחו אלא גם מבינים אופנה - אלא את הקשר בין הפריטים. ככל שישי לנו יותר מידע כך משתפר השירות, וכך יש יותר לקוחות. ככל שהוספנו יותר לקוחות כך השירות שלנו הפך יותר יעיל".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x