ועידות ניו יורק 2022 ועידת ישראל-יוון לונדון 2023 ניו יורק 2024 כלכלה ירוקה כנס מיליון להייטק Power in Diversity הוועידה הלאומית לאנרגיה פינטק 2022 עתיד הרפואה ועידת הנדל"ן 2021 פינטק 2023 TECH TLV שבוע הסטארטאפים 2023 HealthTech משפיעות על הכלכלה The next big thing כנס כלכלת הקנאביס ועידת האנרגיה 2022 פינטק דיסקונט פריפריה טק שבוע הסטארטאפים 2024 Banking AI Mentor Class פורום היוניקורנס 2022 ארכיון הוועידות מקומי.קום The Hi-Tech Effect Meet&Tech ועידה לאומית לתשתיות אי-קומרס 2021 Agrifood Tech כנס הגיוון הכלכלית הלאומית 23 כנס יזמים ותעשיינים פורום היוניקורנס שבוע הסטארטאפים 22 כנס האיקומרס IPM SUMMIT FoodTech2023 שוק ההון 2024 AISRAEL 2024 כנס התחדשות עירונית Israeli Climate Awards המוח האוטיסטי איקומרס 2022 כנס הענן והדאטה שוק ההון 22 TechTLV2022 Innovation Cocktail Work after Work הפורום הכלכלי ערבי ניו יורק 2021 כנס השירות 2022 גיימינג 2022 טוקיו 2023 כנס אחריות סביבתית Roadshow Event כנס סייבר 2022 ClimateTech תחזיות 2024 מובילות את ישראל שבוע החדשנות 2022 גיימינג 2023 אקדמיה שעובדת כנס מוסדיים FOODTECH 2022 GeoInt360 שבוע החדשנות Tech@Work לוגיסטיטק Open Banking שש אחרי המלחמה כנס בילינסון לחדשנות PropTech ecommerce 360 Tech on the Beach ועידת החוסן הישראלי הייטק 2022 כנס המטרו 2023 ועידת האנרגיה 2021 RoadShow Event 23 Let's Talk Cyber כנס כלכלת המחר הכלכלית הלאומית 22 נגישות בטוחה Early on the spot TechTLV2024 Future of Higher Education לונדון 2022 Work Tech השקעות בראי גלובלי שוק ההון 2023 מפתחים בחזית 2023 +Startup +Startup Let's Talk Fintech ליברליות אונליין ניהול פיננסי

מנכ"ל גוליבר: "לואו קוסט הוא מודל עסקי לכל דבר, לא רק לטיסות"

זיו רוזן אמר בכנס שירות וחווית לקוח של "כלכליסט", כי "בעולם החדש נושא המיידיות חשוב מאד - עשיתי וישר קיבלתי. ולא פחות חשוב זה גורם ההפתעה - הלקוח רוצה להרגיש שיש 'וואו'"

תומר הדר 12:1326.11.18

 


 

"לואו קוסט הוא מונח חשוב אך זה לא רק טיסות, זה מודל עסקי לכל דבר", כך אמר מנכ"ל גוליבר זיו רוזן,  בכנס שירות וחווית לקוח של "כלכליסט".

 

לדברי רוזן: "זה מודל של לתת ללקוח ערך מרבי במינימום כספים. מה שחשוב כאן זו מהפכת האונליין. יש כיום אפליקציות לדברים רבים - ניווט, תשלום וכו'. החיים עברו מהפכה, מהפכת אונליין, שיוצרת הזדמנות לתת ללקוח חוויה. 87% מההזמנות אצלינו הן אונליין. לקוחות יכולים להזמין חופשה בכמה קליקים בלבד, אך יש למקסם ללקוח את החוויה".

 

"חברות לואו קוסט יצרו שינוי, עולם התעופה הפך לטיסה בלבד", אמר רוזן. "אז היום לא קונים טיסה, אלא טיסה עם תוספות. האם נרצה אוכל? האם נרצה עוד שירותים? וכיצד מכילים את כל המידע הזה כדי שהלקוח יקבל שירות חוויתי? עולם הלואו קוסט הוא עולם של אפשרויות שיצר פרטים שהצרכן צריך להתמודד איתם.

 

זיו רוזן, מנכ"ל גוליבר בכנס זיו רוזן, מנכ"ל גוליבר בכנס צילום: אוראל כהן

 

"קודם כל חשוב

להיות תמציתי. בגלל שיש עושר אדיר של מידע, שעלול להיות מבלבל. בגוליבר יש אתגר של להתמודד עם החבילות של חברות התעופה. ואנחנו צריכים לכמת את זה למידע נהיר וברור. משהו שהצרכן יוכל להבין. למשל במובייל האתר שלנו בנוי על חוכמת ההמונים ועל פארטו. אני יודע למשל בוודאות שרווב לקוחותינו מזמינים מתל אביב ליעד אחר, אז אנחנו מתחילים איתם בהזמנה מתל אביב. אני יודע ברגע נתון לאן רוב האנשים טסים. כלומר כעת לחופשת כריסמס וסילבסטר, אז אני מציג ללקוח את היעדים שמחפשים הכי הרבה. אני יודע למשל מתי לקוחות אוהבים להזמין ולכן אני אציג ללקוח קודם כל את המועדים שהרוב מזמינים. זה מקל על הלקוח.

 

"נושא שחשוב לנו הוא המיידיות. עשיתי וישר קיבלתי. מידיות מייצרת חוויית לקוח מהירה ומיידית. חוויית קניה קלה. אפילו מוניות של UBER מראות ללקוחות בזמן אמת היכן המונית שלו. מעבר לכך חשוב להיות אישי. להתאים לצרכי הלקוח. התאמה אישית מציעה ללקוח את מה שהוא אוהב. זה מה שעושה את ההבדל.

 

"גורם ההפתעה גם חשוב. הלקוח רוצה להרגיש שיש 'וואו'. אצלנו למשל כשהלקוח בחופשה הוא מקבל הודעה מגוליבר עם המלצות, בהתאם למיקום שלו. זה טוב להפתיע את הלקוח בדברים טובים. ובסוף אסור לשכוח: הלקוח הוא זה שקובע. כי הלקוח הוא זה שיודע מה הוא רוצה. צריך כל הזמן לבדוק מה הלקוחות רוצים וכל הזמן להשתפר", סיכם רוזן. 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x