• תפריט

מייסדת Adika והמיזם החדש IT MOMZ: "מאמינה במודל הקופסה החודשית כשלב הבא במהפכת הצריכה"

עדי רונן, שמכרה את חלקה בעדיקה לגולף, הקימה מיזם הנקרא IT MOMZ - קופסת הפתעה המגיעה לאמא מדי חודש ומותאמת אישית לה ולתינוק. היא מספרת כי הרעיון למיזם נוצר מקבוצת וואטסאפ של 200 אמהות, שמתוכה הבינה את הצרכים שלהן

אורנה יפת 12:2415.11.18

"עדיקה תרמה למהפכה הצרכנית והובילה אותה. שם היתה התחנה הראשונה שלי. מכרתי את חלקי לגולף לפני מספר שנים. עדיקה לעולם תישאר הבייבי שלי. אבל אז הלכתי לייצר את הבייבי הבא שלי". כך אמרה עדי רונן, ממייסדי עדיקה אתר האופנה המקוון לבגדי נשים, אמש (ד'), בערב הרביעי בסדרת "כשטכנולוגיה פוגשת", של "כלכליסט" ובנק לאומי ובה הוצגו שורת חידושים בתחום האופנה. "היה ברור לי שיש פה אבולוציה של הרגלי הצריכה של הקהל וגם הבנתי שהרבה יותר קל לי להגיע לקהל דרך הרשתות החברתיות", היא הוסיפה.

 

 

 

המיזם החדש של רונן נקרא IT MOMZ – קופסה ורודה שמגיעה לאמא לאחר הלידה. את המיזם יצרה רונן לאחר שילדה. "כל חיי אני עוסקת בחיבור בין רשתות חברתיות לעולם האופנה" אמרה רונן. "אחרי שילדתי שאלתי את עצמי מה זה אומר הטייטל החדש שלי 'אמא'. איפה אני בתור אמא. איפה אני מבצעת קנייה. רציתי עדיין לנכס לעצמי את העולמות הצעירים והאופנתיים. מכיוון שהצרכנים נמצאים כיום בכל מקום, יצרנו קהילה של צרכנים בווטסאפ ונוצרה קבוצה שיש בה כיום 200 אמהות. הבנתי שמה שהן רוצות זה לקנות לילד שלהם את הדבר הכי טוב, אבל גם חשוב להן לעשות את הדבר הנכון גם לעצמן".

 

מתוך השאלות שהעלו אמהות בקבוצת הווטסאפ הבינה רונן את הצרכים של האמהות. "הן התחילו לשאול שאלות כמו 'איפה אני קונה' ו'מה אני עושה'. נוצרה קהילה של אמהות שהבינה מה הצרכים אחת של השנייה ולי היה ברור שהמיזם הבא שלי יהיה קשור לילדים. ככה נוצרה הקופסה של IT MOMZ". מדובר במוצרים פיזיים שמיועדים לתינוק וגם בשי קטן לאמא "שיהיה לה נעים לרדת לגינה", אומרת רונן. "החלטתי שהקופסה תכיל מוצרים פיזיים כי על זה אנחנו משלמים כסף. הקהל הישראלי רוצה מוצר ולא וואוצ'רים. הבנתי שאני צריכה לספק לאמא מוצר. זו קופסה שמיועדת לאמא הטרייה, אבל גם לאמהות שיולדות בפעם השנייה והשלישית".  

עדי רונן."לפני עשר שנים הייתי צריכה לשכנע אנשים לקנות באינטרנט, היום הקופסה היא העתיד של המסחר המקוון" עדי רונן."לפני עשר שנים הייתי צריכה לשכנע אנשים לקנות באינטרנט, היום הקופסה היא העתיד של המסחר המקוון" צילום: אוראל כהן

 

רונן מסבירה כי "כשאת יולדת כל פעם מחדש את חוזרת לאותה נקודה. אף אחת לא זוכרת בדיוק מה היה אחרי הלידה הראשונה. הקופסה מזכירה לאמא כל חודש מה היא צריכה עבור הילד שלה. זו קופסה שמגיעה עם השליח הביתה, מדי חודש, ויש בה מוצרים שמותאמים לשלב ההתפתחותי אליו הגיע התינוק. המוצרים נבחרים לפי דרישת האמהות ויועות ליווי התפתחותי. אמהות ממשיכות לייעץ לנו איזה מוצרים היו רוצות לקבל ומה הן צריכות. יש שיח בין האמהות ועל ידי ההמלצות שלהן ביחד עם יועצות ליווי התפתחותי נוצרו המוצרים בקופסה מצעצועים ועד טקסטיל לתינוק".

 

"אני מאמינה במודל של הקופסה כשלב נוסף במהפכה של הרגלי הצריכה, ומאמינה שהוא העתיד של המסחר המקוון", טוענת רונן. "לפני עשר שנים הייתי צריכה לשכנע אנשים לקנות באינטרנט ולא האמינו לי שזה העתיד. היום אנחנו הצרכנים רוצים שמישהו יעזור לנו לבחור את המוצר המתאים, וישים לנו את זה בקופסה, ישלח לנו הביתה ויחסוך לנו הרבה זמן. מודל הקופסה כבר עובד בהצלחה בחו"ל. אחת החברות המצליחות בתחום היא Stitch Fix שגלגלה 730 מיליון דולר ב-2017".

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x