ועידות ניו יורק 2022 ועידת ישראל-יוון לונדון 2023 ניו יורק 2024 כלכלה ירוקה כנס מיליון להייטק Power in Diversity הוועידה הלאומית לאנרגיה פינטק 2022 עתיד הרפואה ועידת הנדל"ן 2021 פינטק 2023 TECH TLV שבוע הסטארטאפים 2023 HealthTech משפיעות על הכלכלה The next big thing כנס כלכלת הקנאביס ועידת האנרגיה 2022 פינטק דיסקונט פריפריה טק שבוע הסטארטאפים 2024 Banking AI Mentor Class פורום היוניקורנס 2022 ארכיון הוועידות מקומי.קום The Hi-Tech Effect Meet&Tech ועידה לאומית לתשתיות אי-קומרס 2021 Agrifood Tech כנס הגיוון הכלכלית הלאומית 23 כנס יזמים ותעשיינים פורום היוניקורנס שבוע הסטארטאפים 22 כנס האיקומרס IPM SUMMIT FoodTech2023 שוק ההון 2024 AISRAEL 2024 כנס התחדשות עירונית Israeli Climate Awards המוח האוטיסטי איקומרס 2022 כנס הענן והדאטה שוק ההון 22 TechTLV2022 Innovation Cocktail Work after Work הפורום הכלכלי ערבי ניו יורק 2021 כנס השירות 2022 גיימינג 2022 טוקיו 2023 כנס אחריות סביבתית Roadshow Event כנס סייבר 2022 ClimateTech תחזיות 2024 מובילות את ישראל שבוע החדשנות 2022 גיימינג 2023 אקדמיה שעובדת כנס מוסדיים FOODTECH 2022 GeoInt360 שבוע החדשנות Tech@Work לוגיסטיטק Open Banking שש אחרי המלחמה כנס בילינסון לחדשנות PropTech ecommerce 360 Tech on the Beach ועידת החוסן הישראלי הייטק 2022 כנס המטרו 2023 ועידת האנרגיה 2021 RoadShow Event 23 Let's Talk Cyber כנס כלכלת המחר הכלכלית הלאומית 22 נגישות בטוחה Early on the spot TechTLV2024 Future of Higher Education לונדון 2022 Work Tech השקעות בראי גלובלי שוק ההון 2023 מפתחים בחזית 2023 +Startup +Startup Let's Talk Fintech ליברליות אונליין ניהול פיננסי

מיכאל מיטרני: "היום אין הפרדה בין החנות הפיזית לאונליין - הצרכן נמצא בכל הפלטפורמות""

מנהל החדשנות והדיגיטל של סופר-פארם, אמר בוועידת הדיגיטל והמובייל של "כלכליסט" ובנק הפועלים, כי "האפליקציה של סופר-פארם שהורדה 2.5 מיליון פעם ומשתמשים בה חצי מיליון איש בחודש, מחברת את הדאטה מעולם הדיגיטל לביקור של הלקוחות בסניף"

עומר כביר 14:4129.10.18

 


 

"עולם המסחר השתנה מאוד. היום הכל משולב, אנשים עומדים בחנות עם הסלולר ומשווים מחירים או רואים מוצר בחנות ורצים הביתה לקנות אותו. ורק חברות שישכילו לחיות בשני העולמות, הפיסי והדיגיטל, יהיו כאן בעתיד" – כך אמר היום (ב') מנהל החדשנות והדיגיטל של סופר-פארם, מיכאל מיטרני, בוועידת הדיגיטל והמובייל של "כלכליסט" ובנק הפועלים.

 

 

מיכאל מיטרני, מנהל החדשנות והדיגיטל של סופר-פארם מיכאל מיטרני, מנהל החדשנות והדיגיטל של סופר-פארם צילום: עמית שעל

 

את עיקר נאומו הקדיש מיטרני להצגת יוזמות חדשות ומסקרנות שמשלבות בין הפיסי למקוון. למשל, חנות הספרים הפיסית של אמזון. "המטרה של החנות היא לא להרוויח כסף כחנות עצמאית", הוא העריך. "בחנות, כל הספרים פונים קדימה בניגוד למקובל בחנויות ספרים. זה בזבוז של מקום, אבל הליך הגילוי הרבה יותר פשוט. כל הקטגוריות מאוד שונות. זה לא היסטוריה, גיאוגרפיה וכו', אלא הספרים הכי פופולרים באמזון או בעיר. יש גם קטגוריה של הספרים שקוראים הכי מהר בקינדל. זה חנות שלא מכילה את כל הספרים שיש, אבל רלוונטית לקהל שגר באזור. זה מודל מעניין שמאפשר ללמוד איך העולמות הפייסיים ישפיעו על האונליין. זה כל כך הצליח להם שהם פתחו חנות שמציגה מוצרים שקיבלו דירוג גבוה באתר שלהם.

 

"מחוץ לחנות של מותג האפנה קייט ספייד במנהטן יש מסכים גדולים שמאפשרים לעשו קניה מקווונת וקבל את המוצרים בתוך שעה, לא משנה באיזו שעה, גם כשהחנות סגורה. עלי באבא לקחה את הקונספט של סופרמרקטים, וכל החוויה שהם היא באפליקציה: סורקים את המוצרים באפליקציה, לא חייבים לאסוף אותם ותוך חצי שעה הם יגיעו ללקוח הביתה. בסינגפור הפכו את הקונספט הזה לקניון שלם".

 

מטרני הזכיר גם את האפליקציה של סופר-פארם, שלדבריו הורדה 2.5 מיליון פעם ומשתמשים בה חצי מיליון איש בחודש. "האפליקציה מחברת את הדאטה מעולם הדיגיטל לביקור של הלקוחות בסניף", אמר. "אפשר למשל לסרוק מוצרים ולראות ביקרות עליהם או לשלם דרך האפליקציה. בקרוב גם נציב בסניפים מראות וירטואליות שיאפשרו למדוד מוצרי איפור שונים בצורה וירטואלית ולעשות סשן איפור בווידיאו עם מאפרת מקצועית. נשים מראה כזו גם באופטיקה".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x