ועידות ניו יורק 2022 ועידת ישראל-יוון לונדון 2023 ניו יורק 2024 כלכלה ירוקה כנס מיליון להייטק Power in Diversity הוועידה הלאומית לאנרגיה פינטק 2022 עתיד הרפואה ועידת הנדל"ן 2021 פינטק 2023 TECH TLV שבוע הסטארטאפים 2023 HealthTech משפיעות על הכלכלה The next big thing כנס כלכלת הקנאביס ועידת האנרגיה 2022 פינטק דיסקונט פריפריה טק שבוע הסטארטאפים 2024 Banking AI Mentor Class פורום היוניקורנס 2022 ארכיון הוועידות מקומי.קום The Hi-Tech Effect Meet&Tech ועידה לאומית לתשתיות אי-קומרס 2021 Agrifood Tech כנס הגיוון הכלכלית הלאומית 23 כנס יזמים ותעשיינים פורום היוניקורנס שבוע הסטארטאפים 22 כנס האיקומרס IPM SUMMIT FoodTech2023 שוק ההון 2024 AISRAEL 2024 כנס התחדשות עירונית Israeli Climate Awards המוח האוטיסטי איקומרס 2022 כנס הענן והדאטה שוק ההון 22 TechTLV2022 Innovation Cocktail Work after Work הפורום הכלכלי ערבי ניו יורק 2021 כנס השירות 2022 גיימינג 2022 טוקיו 2023 כנס אחריות סביבתית Roadshow Event כנס סייבר 2022 ClimateTech תחזיות 2024 מובילות את ישראל שבוע החדשנות 2022 גיימינג 2023 אקדמיה שעובדת כנס מוסדיים FOODTECH 2022 GeoInt360 שבוע החדשנות Tech@Work לוגיסטיטק Open Banking שש אחרי המלחמה כנס בילינסון לחדשנות PropTech ecommerce 360 Tech on the Beach ועידת החוסן הישראלי הייטק 2022 כנס המטרו 2023 ועידת האנרגיה 2021 RoadShow Event 23 Let's Talk Cyber כנס כלכלת המחר הכלכלית הלאומית 22 נגישות בטוחה Early on the spot TechTLV2024 Future of Higher Education לונדון 2022 Work Tech השקעות בראי גלובלי שוק ההון 2023 מפתחים בחזית 2023 +Startup +Startup Let's Talk Fintech ליברליות אונליין ניהול פיננסי
גג עמוד ועידת פריז

"מערכת Lidar תשחרר מהצורך בנהג אנושי"

עומר כילף, מייסד ומנכ"ל Innoviz המפתחת את לידר, מערכת זיהוי עצמים מבוססת לייזר לשימוש במכוניות אוטונומיות, אמר בוועידת כלכליסט בפריז: "כדי לבטל את הצורך בנהג אנושי, צריך חיישן אחר שיכול להתמודד עם כל התרחישים, וכאן נכנסת לתמונה Lidar"

עומר כביר 18:2402.10.18

"שילוב Lidar במכוניות אוטונומיות ישחרר אותן מהצורך להסתמך על שירותי נהג אנושי" – כך אמר מייסד ומנכ"ל Innoviz, עומר כילף, בוועידת "כלכליסט" בפריז.

אינוביז, שנוסדה ב־2016 וגייסה עד היום 82 מיליון דולר, מפתחת את Lidar - מערכת זיהוי עצמים מבוססת לייזר לשימוש במכוניות אוטונומיות וסמי-אוטונומיות. לדברי כילף, החברה משתפת פעולה עם יצרניות רכב וספקי Tier 1 רבים, ויש לה הסכם עיצוב עם פולקסווגן. במשרדי החברה בישראל מועסקים 200 עובדים, ויש לה משרדים בעמק הסיליקון בארה"ב ובגרמניה, שנועדו לתמיכה בשותפים. בימים אלה פותחת החברה משרד ביפן ובקרוב גם בסין.

 

 

 

"כל מכונית צריכה שני מקורות מידע לקבלת החלטות, כדי שאחד יגבה את השני", הסביר כילף את חשיבות Lidar. "במצב האוטונומי של טסלה, המצלמה שולטת במכונית. יש לה גם מכ"ם, אך מכיוון שהוא לא תומך בתרחישים רבים בכביש, צריך גיבוי בדמות נהג. כדי לבטל את הצורך בנהג אנושי, צריך חיישן אחר שיכול להתמודד עם כל התרחישים, וכאן נכנסת לתמונה Lidar".

 

 

עומר כילף, מייסד ומנכ"ל Innoviz עומר כילף, מייסד ומנכ"ל Innoviz צילום: אוראל כהן

 

לדבריו, "יש הרבה חברות Lidar, אבל אנחנו ייחודים ביכולת לתמוך בדרישות רבות, כמו רזולוציה שמאפשר זיהוי חפצים קטנים מטווח רחוק ובמהירות גדולה; וחיישן קטן ובעל צריכה אנרגיה נמוכה כך שאפשר להטמיע אותו בפנסים הקדמיים. הוא יכול לעבוד לצד לידארים של יצרנים אחרים. אנחנו גם מספקים את מערך התוכנה שמאפשר לתרגם את הקלט לתמונה תלת־ממדית, ויכולים ליצור מפות באיכות HD ולספק למכוניות ראיית תלת־ממד בזמן אמת".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x