ועידות ניו יורק 2022 ועידת ישראל-יוון לונדון 2023 ניו יורק 2024 כלכלה ירוקה כנס מיליון להייטק Power in Diversity הוועידה הלאומית לאנרגיה פינטק 2022 עתיד הרפואה ועידת הנדל"ן 2021 פינטק 2023 TECH TLV שבוע הסטארטאפים 2023 HealthTech משפיעות על הכלכלה The next big thing כנס כלכלת הקנאביס ועידת האנרגיה 2022 פינטק דיסקונט פריפריה טק שבוע הסטארטאפים 2024 Banking AI Mentor Class פורום היוניקורנס 2022 ארכיון הוועידות מקומי.קום The Hi-Tech Effect Meet&Tech ועידה לאומית לתשתיות אי-קומרס 2021 Agrifood Tech כנס הגיוון הכלכלית הלאומית 23 כנס יזמים ותעשיינים פורום היוניקורנס שבוע הסטארטאפים 22 כנס האיקומרס IPM SUMMIT FoodTech2023 שוק ההון 2024 AISRAEL 2024 כנס התחדשות עירונית Israeli Climate Awards המוח האוטיסטי איקומרס 2022 כנס הענן והדאטה שוק ההון 22 TechTLV2022 Innovation Cocktail Work after Work הפורום הכלכלי ערבי ניו יורק 2021 כנס השירות 2022 גיימינג 2022 טוקיו 2023 כנס אחריות סביבתית Roadshow Event כנס סייבר 2022 ClimateTech תחזיות 2024 מובילות את ישראל שבוע החדשנות 2022 גיימינג 2023 אקדמיה שעובדת כנס מוסדיים FOODTECH 2022 GeoInt360 שבוע החדשנות Tech@Work לוגיסטיטק Open Banking שש אחרי המלחמה כנס בילינסון לחדשנות PropTech ecommerce 360 Tech on the Beach ועידת החוסן הישראלי הייטק 2022 כנס המטרו 2023 ועידת האנרגיה 2021 RoadShow Event 23 Let's Talk Cyber כנס כלכלת המחר הכלכלית הלאומית 22 נגישות בטוחה Early on the spot TechTLV2024 Future of Higher Education לונדון 2022 Work Tech השקעות בראי גלובלי שוק ההון 2023 מפתחים בחזית 2023 +Startup +Startup Let's Talk Fintech ליברליות אונליין ניהול פיננסי
גג עמוד ועידת פריז

ועידת פריז

"לא מספיק לדמות נסיעה ברכב אוטונומי ליד בתי קפה בפאלו אלטו"

בוועידת פריז של "כלכליסט" אמר מנכ"ל Tactile Mobility עמית ניסנבאום על כלי הרכב האוטונומיים: "כדי שיגיעו לקהל הרחב, הם צריכים להתמודד עם תרחישים רבים שכיום אין להם מענה"

אור הירשאוגה, פריז 21:1002.10.18

"כלי רכב אוטונומיים שנשלטים על ידי מחשבים, צריכים לחקות את השילוב של שני חושים", ציין מנכ"ל Tactile Mobility עמית ניסנבאום בוועידת "כלכליסט" בפריז. החברה מפתחת תוכנה ושירותים נלווים שיכולים להוסיף לכלי רכב חוש נוסף: על ידי עיבוד נתונים על מהירות הרכב, האצה ונתונים נוספים מהנסיעה. התוכנה מסיקה מה תנאי הכביש – שיפועים, סדקים וחורים, פסי האטה וגבשושיות ורמת חיכוך. לדברי ניסנבאום, השימוש במידע זה, בנוסף לראייה הממוחשבת, יאפשר למכוניות אוטונומיות להתמודד עם מצבים שכיום הן לא יכולות להתמודד.

 

 

נהגים שנכנסים לסיבוב בכביש משקללים מגוון תנאים בהחלטה על המהירות שבה הם נוסעים ועל זווית הכניסה לסיבוב. התחושה שהם מקבלים עשויה להשפיע על המהירות.

 

עמית ניסנבאום בוועידת פריז עמית ניסנבאום בוועידת פריז צילום: אוראל כהן

 

ניסנבאום הסביר כי אף שהושקע כסף רב בשנים האחרונות בניסיון להעניק למכוניות יכולות ראייה ממוחשבת – רכישת מובילאיי על ידי אינטל היא הדוגמה המובהקת לכך – ההשקעה ביכולת לחוש את הדינמיקה של הרכב מול הכביש היתה נמוכה. לדבריו, "כדי שכלי רכב אוטונומיים יגיעו לקהל הרחב הם צריכים להתמודד עם תרחישים רבים שכיום אין להם מענה – לא מספיק לדמות נסיעה ליד בתי קפה בפאלו אלטו. הם צריכים לנסוע גם על כבישים מהירים ב־120 מייל לשעה".

 

 

 

הוא הוסיף כי יצרניות הרכב שמולן פועלת החברה, טוענות שהמידע שמיוצר על ידי התוכנה של Tactile Mobility יכול לסייע להן ליצר מערכות ABS מתקדמות, לנטר את מצב צמיגים ולשלוט בהפעלה וכיבוי של תכונות אוטונומיות.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x