ועידות ניו יורק 2022 ועידת ישראל-יוון לונדון 2023 ניו יורק 2024 כלכלה ירוקה כנס מיליון להייטק Power in Diversity הוועידה הלאומית לאנרגיה פינטק 2022 עתיד הרפואה ועידת הנדל"ן 2021 פינטק 2023 TECH TLV שבוע הסטארטאפים 2023 HealthTech משפיעות על הכלכלה The next big thing כנס כלכלת הקנאביס ועידת האנרגיה 2022 פינטק דיסקונט פריפריה טק שבוע הסטארטאפים 2024 Banking AI Mentor Class פורום היוניקורנס 2022 ארכיון הוועידות מקומי.קום The Hi-Tech Effect Meet&Tech ועידה לאומית לתשתיות אי-קומרס 2021 Agrifood Tech כנס הגיוון הכלכלית הלאומית 23 כנס יזמים ותעשיינים פורום היוניקורנס שבוע הסטארטאפים 22 כנס האיקומרס IPM SUMMIT FoodTech2023 שוק ההון 2024 AISRAEL 2024 כנס התחדשות עירונית Israeli Climate Awards המוח האוטיסטי איקומרס 2022 כנס הענן והדאטה שוק ההון 22 TechTLV2022 Innovation Cocktail Work after Work הפורום הכלכלי ערבי ניו יורק 2021 כנס השירות 2022 גיימינג 2022 טוקיו 2023 כנס אחריות סביבתית Roadshow Event כנס סייבר 2022 ClimateTech תחזיות 2024 מובילות את ישראל שבוע החדשנות 2022 גיימינג 2023 אקדמיה שעובדת כנס מוסדיים FOODTECH 2022 GeoInt360 שבוע החדשנות Tech@Work לוגיסטיטק Open Banking שש אחרי המלחמה כנס בילינסון לחדשנות PropTech ecommerce 360 Tech on the Beach ועידת החוסן הישראלי הייטק 2022 כנס המטרו 2023 ועידת האנרגיה 2021 RoadShow Event 23 Let's Talk Cyber כנס כלכלת המחר הכלכלית הלאומית 22 נגישות בטוחה Early on the spot TechTLV2024 Future of Higher Education לונדון 2022 Work Tech השקעות בראי גלובלי שוק ההון 2023 מפתחים בחזית 2023 +Startup +Startup Let's Talk Fintech ליברליות אונליין ניהול פיננסי

מנכ״ל החברה הגיאוגרפית: "הפכנו לסוכן נסיעות שמתווך את התוכן"

רענן בן בסט בוועידת התיירות של כלכליסט, "40 שנה לפחות לא נגעו במוצר הזה שנקרא ׳טיול מאורגן׳. הוצאנו לאחרונה מוצר שנקרא ׳הטיול הלבן׳ בו אנשים מקבלים תאריך ומחיר והם מגלים לאן הטיול רק בטיסה עצמה"

ענת דניאלי 14:5818.07.18

 

 

"בעשר השנים האחרונות התחלנו לייצר מוצרי טיול חדשים ולא בהכרח הטכנולוגיה אלא אופי טיול אחר עם חוויה אחרת והמהות היא התוכן. כבר לא תערוכה מסורתית שמכירים אלא תערוכות ייעודיות נניח ל-1000 איש ורק הם. או דברים אחרים שלא היו קודם. כאשר לאט לאט מבינים שכמעט לכל דבר היום יש קונה", כך אמר רענן בן בסט, מנכ"ל החברה הגיאוגרפית.

 

רענן בן בסט רענן בן בסט צילום: עמית שעל

 

לדבריו, "האינטרנט והטכנולוגיה שינו את המשחק כמו השכרת רכב וטיסות. משהו קרה ב-15 השנים האחרונות בעולם ופסח על ישראל ואנו מנסים להביא את זה. העולם מדבר בעיקר על תוכן ועל טיולים עצמם. 40 שנה לפחות לא נגעו במוצר הזה שנקרא ׳טיול מאורגן׳, טיילנו לרוסיה, יפן ומקומות אחרים כמו סין, אינדונזיה ומרוקו שהחלו בשנות ה-80 ותחילת ה-90 ואם תאילנד היה יעד אקזוטי, היום זה כבר בטיסת צ׳ארטר. אמרנו שניקח את הטיול המאורגן ונמתח אותו״.

 

״הפכנו למעין סוכן נסיעות חדש שבכלל מתווך את התוכן. ככה נוצרו מוצרים חדשים ומה שנקרא ׳עליית עולם התוכן׳ וזה נאמר בצער כי בישראל זה פוסח במוצרים התיירותיים. למשל הוצאנו מוצר שנקרא ׳הטיול הלבן׳ בו אנשים מקבלים תאריך ומחיר והם יגלו לאן הטיול רק בטיסה עצמה. זה טיול מיוחד וחוויה אחרת. תוך שלא הבטחנו שזה מקום מיוחד אלא את החוויה עצמה״.

 

לסיכום ציין כי ״לפני חודש חזר טיול שלישי כזה ממונגוליה. גילינו שיש נישה שלמה של טיולים כאלה לסופי שבוע או לירח דבש בדיוק בסגנון הזה בעולם. יש עולם תוכן שמחזיר לאנשי התיירות את הכח. כל העולם הופך לטיולים בתפירה אישית והמפגש הבינאישי, בו להגיד מה יכול להתאים לאדם לטייל על סמך מה שהוא אוהב או לא אוהב. כמה ימים צריך לכל מקום. כאשר רבות מפעילות החברה פונה ל-fit הזה בדיוק״.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x