שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי

ועידת התיירות

מנכ"ל Guesty: מלונות ודירות נופש מציעים חוויות שונות - שניהם יכולים להרוויח

לדברי עמיעד סוטו, מייסד פלטפורמת ניהול למשכירי דירות, ישנו גידול עצום בביקוש לתיירות, גם בישראל: "התיירות כיום נגישה לכולם כמו טלפון סלולרי. התיירים באים ואין איפה לאפסן אותם"

כתבי כלכליסט 14:0718.07.18

 

 

"יש בעולם גידול בתיירות כי האוכלוסייה בעולם כבר קרובה ל-8 מיליארד איש. סיבה שנייה לגידול בתיירות היא מחירי התיירות שיורדים בגלל שיפורים טכנולוגיים ושמיים פתוחים". כך אמר עמיעד סוטו, מייסד משותף ומנכ"ל Guesty בכנס התיירות של כלכליסט. Guesty מפעילה פלטפורמה למשכירי דירות שמאפשרת להם לנהל את הנכסים שלהם, לסנן שוכרים לא מתאימים, לעקוב אחר תשלומים ועוד.

 

לדבריו, שני הפרמטרים הללו מאפשרים לתיירות להיות קומודיטי. "התיירות כיום נגישה לכולם כמו טלפון סלולרי נגיש לכולם. 1.2 טריליון דולר יוצאים לתיירות בעולם. זה גידול של 300% בפחות מ-20 שנה".

 

עמיעד סוטו. "גידול של 300% בפחות מ-20 שנה" עמיעד סוטו. "גידול של 300% בפחות מ-20 שנה" צילום: עמית שעל

 

הטרנד לא פסח גם על ישראל. "התיירים באים ואין איפה לאפסן אותם", אמר סוטו. "בעוד הביקוש עולה ההיצע נשאר מאחור". לדבריו, יש תיירים שמעדיפים מלונות ויש שמעדיפים דירות נופש. "זה לא אותו סוג תיירים ולא אותו קהל יעד. המלונות לדוגמא מעדיפים שמסיבות רווקים לא יתקיימו אצלם ודירות מאפשרות את זה. בתי מלון מציעים חוויות שמתאימות לאנשים ספציפים ודירות מציעות חוויה לאנשים אחרים. זה לא שני שווקים אחרים. זה אותו שוק. על ידי חיזוק אחד של השני, שניהם יכולים להרוויח".

 

האפליקציה שמחברת מטיילים למקום דרך האוכל

 

"אנחנו מאמינים שהחוויה שמשאירה הכי הרבה זיכרון ומחברת בין אנשים שמייצרים תרבות זה אוכל. האפליקציה שפיתחנו מעוררת השראה ומחברת מטיילים למקום דרך אוכל שהופך את המקום למיוחד. אנו מסתכלים גם על הכלכלה המקומית וחיזוק העסקים", כך אמרה יעל וייס-גדיש, מייסדת משותפת ומנכ"לית Bitemojo.

 

 

 

לדבריה, "האפליקציה פשוטה וניתן להוריד אותה בחינם. כאשר בוחרים יעד אליו נוסעים וכן את הנרטיב שמעניין אותך והאוכל שתרצה לטעום וכן את הסכום שתרצה להוציא – ויוצא לדרך״.

 

 

עוד ציינה וייס-גדיש, כי ״היום הכל מיידי. חוויות קולניריות דורשות התאמה ללו״ז ולא׳גנדה של התייר והאפליקציה מאפשרת להתאים זאת לעצמם. נניח אנשים מחפשים בורקס מדהים בלוינסקי אבל לעסקים האלה אין כסף לשלם לרשתות לפרסום וכך נוצר החיבור. אנו גם מייצרים לארגונים בארץ ובחו״ל אפשרויות tailor madeו אנו פעילים ב-11 יעדים שונים בעולם והתוכן הוא בשש שפות שונות״.

 

חברת הסטארט-אפ שמשנה את הדרך בה אנו בוחרים בתי מלון

 

"יש לנו את בתי המלון במקום הכי טוב, ועם החוויה המקומית הזו חלק מהחוויה שלנו זה לתת לאנשים חוויה לוקאלית עם שירות של בית מלון", כך לפי פול בסנינו, מייסד ומנכ"ל Sweet Inn.  

 

 

"יש לנו כיום מפתחי טכנולוגיה אשר יוצרים עבורנו את החוזק של החברה. אנחנו חייבים לדעת איך להתחבר לספקי תיירות בעולם. יש לנו חיבור לאקספדיה ובוקינג ויש לנו חיבור לספקי תיירות מקומיים. כיום אנחנו יודעים איך להתחבר לכולם ולהציע מחירים מתאימים לכל החברות. בנינו אפליקציה ייעודית שמאפשרת לבחור לא רק את המקום אלא לתת גם טיפים על חוויות מקומיות ואפשרויות לדבר עם נציג מקומי".

 

ממשק חכם לניהול תכני 360 מעלות

 

"VDroom פיתחה ממשק חכם לניהול תכני 360 מעלות ב-VR. שנים רבות לא חלה מהפכה בשוק התמונות. למרות שלתמונה יש כח אדיר בעולם ההזמנות. הצלחנו להגדיל ללקוחות ב-20% את התנועה באמצעות הממשק החדש", כך אמרה מיכל הובשמן מייסדת ומנכ"לית VDroom.  

 

 

לדבריה, "מה שהיה קיים עד היום זה מעין וידאו שמכריח לראות כמעט כל חלק, כבד, לא יכול לנגן בכל הפלטפורמות החברתיות. פתחנו מערכת שקובעת איפה אתה יכול לנגן את זה, כמה זמן ובאיזה מהפרטמרים אתם יכולים להשתמש".

 

בפנייה למלונות אמרה, "לנו יש את הכח לתת לכם את המקום. ברגע שתעלו לממשק שלנו, נדע להפיץ את זה בכל הפלטפורמות".

 

 

אפליקציה שמנגישה תאטרון ואופרה לבעלי מוגבלויות

 

"תרבות היא מה שמחבר בין כולם ומאפשר לכולם לקחת חלק. בעקבות הצורך הזה יצרנו אפליקציה שמנגישה תאטרון ואופרה גם לבעלי מוגבלויות", כך אמרה יונת ברלין, מנכ"לית GalaPro. האפליקצייה מנגישה ומדובבת תיאטרון ואופרה באמצעות תרגום. האפליקציה משווקת בברודווי ובתאטראות נוספים בעולם ומאפשרת לכבדי שמיעה וחרשים ליהנות מכתוביות בשפת הדיבור שלהם.

 

 

"פיתחנו טכנולוגיה שמזהה קול ומתרגמת את המופע ישירות לצופה. קבענו סטנדרט חדש למה זה להיות נגיש. נגישות זה לא שפה אחת או שרות אחד", אמרה ברלין. "בנוסף, בחו"ל האולמות לא מוכרים ישירות כרטיסים לקהל, ואנחנו נותנים להם פלטפורמה דיגיטלית שמאפשרת להם לתקשר ישירות עם הקהל באולם. אנחנו מאפשרים להם להציע כרטיסים לקהל רחב יותר ובמקביל גם מספקים פתרון למוסדות הללו של חובה רגולטורית ליצירת הנגשה. היום ערים רבות ברחבי העולם מבינים מה הערך בהנגשת אולמות לנכים". 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x