שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי

ועידת התיירות

"45% טסים באופן ספונטני בגלל המחיר, 55% בגלל חוסר יכולת לתכנן קדימה"

כרמית דותן מנכ"לית חוליו, אתר לרכישת טיסות זולות ברגע האחרון, אמרה את הדברים בוועידת התיירות של "כלכליסט". לדבריה, באופן מפתיע 70% מלקוחות החברה הם בעלי משרה וקריירה

ענת דניאלי 13:5918.07.18

 

 

״תנועת הנוסעים בנתב״ג עלתה בשנת 2017 ב-16% בהשוואה לשנת 2016 והגידול נובע מעלייה של 45% בטיסות הלואו קוסט בישראל, וזו דרך אחת לטוס בזול״ כך אמרה כרמית דותן, מנכ"לית ׳חוליו׳ במסגרת ועידת התיירות של ישראל 2018 המתקיימת בגני התערוכה בתל אביב.

 

לדבריה, "כולם רוצים לטוס ובזול, אבל איך בעצם טסים בזול? ידוע כי כמה חודשים לפני הטיסה יש מחירים זולים וככל שמתקדמים למועד הטיסה המחירים עולים. חברות התעופה חינכו אותנו שנקדים את ההזמנה לצורך קבלת המחיר הזול. אז למה שלושה ימים לפני הטיסה חברות התעופה מעלות את המחירים ללא קשר לתפוסה? זה בעיקר בגלל המגזר העסקי, איש עסקים שחייב לטוס נניח לגרמניה ישלם כל מחיר".

 

כרמית דותן, מנכ"לית חוליו כרמית דותן, מנכ"לית חוליו צילום: עמית שעל

 

דותן ציינה כי ישנו סגמנט שלם שרוצה לטוס אבל הוא לא ישלם 950 דולר לברלין. "לכאן נכנסת האפליקציה שמציעה מרקט פלייס של טיסות ודילים ברגע האחרון. חוליו יודע לתת ערכים למושבים רגע לפני שנסגרת דלת המטוס. ששאלנו את הלקוחות שלנו למה לטוס ספונטני. 45% אמרו מחיר אבל 55% מהתשובות היו פניות הזמן או חוסר יכולת לתכנן קדימה".

 

הסיבה נעוצה בכך שהכל הפך מיידי הסבירה ואמרה, "זה יותר חזק מאיתנו ואנחנו בעידן המיידי של כאן ועכשיו. כאשר כבר לא צריך לחכות לשעה עגולה כמו בעבר לשמוע חדשות. או המצב של וואטסאפ וטלגרם שהפך הכל מיידי. לאחרונה נולד למשפחה תינוק חדש והיום מודיעים פשוט בקבוצה של המשפחה שזה קרה עם תמונה ובזה נגמר העניין. אין שלל שיחות לסבתות. הדבר המיידי הזה עובר גם לצרכנות התיירות. בא לי היום טנריף או אמסטרדם וזה ההמשך של העידן הזה בדיוק".

 

לסיכום סיפרה דותן כי למרות המחשבה הטבעית שצעירים היפסטרים יהיו הלקוחות של חוליו, מתברר מניתוח הלקוחות כי כ-70% מהלקוחות הם בעלי משרה וקריירה. "כאשר 41% מהמזמינים קונים כרטיס וטסים תוך 24 שעות ו-82% טסים תוך 72 שעות. החופשה לרוב קצרה ונמשכת כחמישה ימים בממוצע. 26% מהלקוחות מסתפקים גם בחופשה של שלושה ימים - גם לחופשה ספונטנית".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x