ועידות ניו יורק 2022 ועידת ישראל-יוון לונדון 2023 ניו יורק 2024 כלכלה ירוקה כנס מיליון להייטק Power in Diversity הוועידה הלאומית לאנרגיה פינטק 2022 עתיד הרפואה ועידת הנדל"ן 2021 פינטק 2023 TECH TLV שבוע הסטארטאפים 2023 HealthTech משפיעות על הכלכלה The next big thing כנס כלכלת הקנאביס ועידת האנרגיה 2022 פינטק דיסקונט פריפריה טק שבוע הסטארטאפים 2024 Banking AI Mentor Class פורום היוניקורנס 2022 ארכיון הוועידות מקומי.קום The Hi-Tech Effect Meet&Tech ועידה לאומית לתשתיות אי-קומרס 2021 Agrifood Tech כנס הגיוון הכלכלית הלאומית 23 כנס יזמים ותעשיינים פורום היוניקורנס שבוע הסטארטאפים 22 כנס האיקומרס IPM SUMMIT FoodTech2023 שוק ההון 2024 AISRAEL 2024 כנס התחדשות עירונית Israeli Climate Awards המוח האוטיסטי איקומרס 2022 כנס הענן והדאטה שוק ההון 22 TechTLV2022 Innovation Cocktail Work after Work הפורום הכלכלי ערבי ניו יורק 2021 כנס השירות 2022 גיימינג 2022 טוקיו 2023 כנס אחריות סביבתית Roadshow Event כנס סייבר 2022 ClimateTech תחזיות 2024 מובילות את ישראל שבוע החדשנות 2022 גיימינג 2023 אקדמיה שעובדת כנס מוסדיים FOODTECH 2022 GeoInt360 שבוע החדשנות Tech@Work לוגיסטיטק Open Banking שש אחרי המלחמה כנס בילינסון לחדשנות PropTech ecommerce 360 Tech on the Beach ועידת החוסן הישראלי הייטק 2022 כנס המטרו 2023 ועידת האנרגיה 2021 RoadShow Event 23 Let's Talk Cyber כנס כלכלת המחר הכלכלית הלאומית 22 נגישות בטוחה Early on the spot TechTLV2024 Future of Higher Education לונדון 2022 Work Tech השקעות בראי גלובלי שוק ההון 2023 מפתחים בחזית 2023 +Startup +Startup Let's Talk Fintech ליברליות אונליין ניהול פיננסי

ועידת התיירות

"מה שנשאר לחברות הלואו קוסט מכל טיסה זה 10-7 דולר לנוסע"

גיל סתיו, סמנכ"ל השיווק והמכירות של ישראייר אמר את הדברים בוועידת התיירות של "כלכליסט". "חברות התעופה נדרשות להרבה מאוד עבודה של יעילות תפעולית כדי להתמודד עם המצב החדש"

אורנה יפת 13:3418.07.18

"ביולי 2013 כ-600 אלף איש יצאו מנתב"ג לחו"ל, כאשר עשר חברות התעופה המובילות נהנו מהנסיעות הללו, בהן אל על, ארקיע, טורקיש יונייטד, ועוד חברות מסורתיות. לפני חודש כבר מעל מיליון איש יצאו בחודש יוני לחו"ל. ותמהיל חברות התעופה השתנה כמעט לחלוטין. אל על נשארה בראש וגדלה, אך אחוז הגידול שלה לא תאם את הגידול בשוק, מיד אחריה מופיעה חברת הלואו קוסט טורקיש - ולא בגלל שהרבה טסים לטורקיה, אלא כי היא מייצרת פתרון זול ואחריהן - איזי ג'ט". כך תיאר גיל סתיו סמנכ"ל שיווק ומכירות, ישראייר, בהרצאה בוועידת התיירות של "כלכליסט" בה ניסה להסביר מה טיסות הלואו קוסט עשו לחברות תעופה.

 

ומה הצרכנים מוכנים להקריב בתמורה לטיסת לואו קוסט זולה? "הם מוכנים לוותר על מזוודה ולדחוף יותר דברים לטרולי. הם מוכנים לא לאכול. לא חייבים, נביא אוכל מהבית. בידור במטוס? מי צריך? יש אייפדים ואייפונים. לבחור מושב במקום? לא חובה. ננחת בשדה תעופה טיפה מרוחק? גם לא נורא. ויש שמועות על כך שבקרוב נטוס בעמידה", אמר סתיו בציניות. "בתמורה מקבלים הצרכנים עשרות יעדים חדשים שנכנסים לענף התיירות ואף אחד לא שמע עליהם לפני עשור. מונטנגרו, בלגרד ועוד יעדים. היום הישראלי נוסע שלוש פעמים בשנה לחופשה".

  

גיל סתיו, סמנכ"ל מכירות בישראייר גיל סתיו, סמנכ"ל מכירות בישראייר צילום: עמית שעל

 

לדבריו, "חברות התעופה נדרשות להרבה מאוד עבודה של יעילות תפעולית כדי להתמודד עם המצב החדש. הן נדרשות לצמצם עלויות, להיות בעלות כח קנייה חזק, המרכיב המשמעותי של החברות זה דלק וככל שהחברה יותר גדולה יש לה כח מיקוח יותר גדול".

 

 

 

סתיו אמר כי, "מה שנשאר בסוף לחברת לואו קוסט מכל טיסה זה בין 7 ל-10 דולר לנוסע".

 

חברות הלואו קוסט מבינות שהן צריכות להתחבר למרכיב נוסף כדי להרוויח יותר והן חוברות למלונות. "היום הלקוח מחפש בהרבה אתרים ומלונות וחברות התעופה יתחברו לבתי מלון. זה לא העתיד אלא זה כבר כאן. חברות לואו קוסט מציגות גם בתי מלון. זה לא משנה אם הלקוח ירכוש בית מלון מחברה סיטונאית או ירכוש טיסה בנפרד ומלון בנפרד, הוא תמיד יחפש פתרונות במקום אחד ונראה שלשם חברות התעופה הולכות לשם", אמר סתיו.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x