ועידות ניו יורק 2022 ועידת ישראל-יוון לונדון 2023 ניו יורק 2024 כלכלה ירוקה כנס מיליון להייטק Power in Diversity הוועידה הלאומית לאנרגיה פינטק 2022 עתיד הרפואה ועידת הנדל"ן 2021 פינטק 2023 TECH TLV שבוע הסטארטאפים 2023 HealthTech משפיעות על הכלכלה The next big thing כנס כלכלת הקנאביס ועידת האנרגיה 2022 פינטק דיסקונט פריפריה טק שבוע הסטארטאפים 2024 Banking AI Mentor Class פורום היוניקורנס 2022 ארכיון הוועידות מקומי.קום The Hi-Tech Effect Meet&Tech ועידה לאומית לתשתיות אי-קומרס 2021 Agrifood Tech כנס הגיוון הכלכלית הלאומית 23 כנס יזמים ותעשיינים פורום היוניקורנס שבוע הסטארטאפים 22 כנס האיקומרס IPM SUMMIT FoodTech2023 שוק ההון 2024 AISRAEL 2024 כנס התחדשות עירונית Israeli Climate Awards המוח האוטיסטי איקומרס 2022 כנס הענן והדאטה שוק ההון 22 TechTLV2022 Innovation Cocktail Work after Work הפורום הכלכלי ערבי ניו יורק 2021 כנס השירות 2022 גיימינג 2022 טוקיו 2023 כנס אחריות סביבתית Roadshow Event כנס סייבר 2022 ClimateTech תחזיות 2024 מובילות את ישראל שבוע החדשנות 2022 גיימינג 2023 אקדמיה שעובדת כנס מוסדיים FOODTECH 2022 GeoInt360 שבוע החדשנות Tech@Work לוגיסטיטק Open Banking שש אחרי המלחמה כנס בילינסון לחדשנות PropTech ecommerce 360 Tech on the Beach ועידת החוסן הישראלי הייטק 2022 כנס המטרו 2023 ועידת האנרגיה 2021 RoadShow Event 23 Let's Talk Cyber כנס כלכלת המחר הכלכלית הלאומית 22 נגישות בטוחה Early on the spot TechTLV2024 Future of Higher Education לונדון 2022 Work Tech השקעות בראי גלובלי שוק ההון 2023 מפתחים בחזית 2023 +Startup +Startup Let's Talk Fintech ליברליות אונליין ניהול פיננסי

ועידת התיירות

מנכ"לית טרווליסט: "הרבה פעמים החופשות ממוקדות לחיפוש של חוויה"

תמר גרזון בכנס התיירות של "כלכליסט", " כיום רוב הלקוחות עדיין רוכשים כרטיסים בקופה לאטרקציות ועומדים בתורים ארוכים. אין ספק שאטקרציות זו אחת הדרכים שלנו להתפתח בתחום האטרקציות באונליין"

אורנה יפת 11:4118.07.18

 

 

"לפני שנה חגגתי יומולדת עגול וכולם מסביבי שאלו אותי מה תעשי ביומולדת. מספר עגול זה מחייב. ועניתי לכולם שאני טסה להופעה של קולדפליי. אף אחד לא שאל אותי לאיזה יעד אני טסה. זה לא עניין. אני טסתי לחוויה. לראות הופעה". כך סיפרה תמר גרזון מנכ"לית טרווליסט, בכנס התיירות של כלכליסט.

 

תמר גרזון, מנכ"לית טרווליסט תמר גרזון, מנכ"לית טרווליסט צילום: עמית שעל

 

 

גרזון טוענת, כי "אנחנו רואים בשנים האחרונות שינוי בהתנהגות הצרכנית. צרכנים טסים לפעמים לאותו יעד פעמיים או שלוש פעמים. 80 אחוז מהאנשים שעושים חיפוש אצלנו בטרווליסט גמישים ביעד וגמישים במחיר ובעיקר מחפשים חוויה. מעבר לזה, בשנים האחרונות רואים שהנושא של האונליין מתחזק בתחום התיירות. התיירים הישראלים בודקים הכל. בודקים באתרים בארץ ובאתרים בחו"ל וזה כולל אוטרקציות וחוויות והרבה פעמים החופשות ממוקדות לחיפוש של חוויה. רואים שכיום הלקוחות רואים בטיסה סוג של קומודיטי".

 

גרזון אמרה כי שוק האטרקציות הוא השוק השלישי בגודלו בעולם התיירות. "רואים שהשוק הזה עובר להתנהל יותר ויותר באונליין. לא נעמוד יותר בתור לקנות כרטיס לאטרקציה. גם זה ישתנה בעתיד. שוק התיירות זה לא רק טיסות. כיום רוב הלקוחות עדיין רוכשים כרטיסים בקופה לאטרקציות ועומדים בתורים ארוכים. אנחנו רוצים להתפתח ואין ספק שאטקרציות זו אחת הדרכים שלנו להתפתח בתחום האטרקציות באונליין".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x