ועידות ניו יורק 2022 ועידת ישראל-יוון לונדון 2023 ניו יורק 2024 כלכלה ירוקה כנס מיליון להייטק Power in Diversity הוועידה הלאומית לאנרגיה פינטק 2022 עתיד הרפואה ועידת הנדל"ן 2021 פינטק 2023 TECH TLV שבוע הסטארטאפים 2023 HealthTech משפיעות על הכלכלה The next big thing כנס כלכלת הקנאביס ועידת האנרגיה 2022 פינטק דיסקונט פריפריה טק שבוע הסטארטאפים 2024 Banking AI Mentor Class פורום היוניקורנס 2022 ארכיון הוועידות מקומי.קום The Hi-Tech Effect Meet&Tech ועידה לאומית לתשתיות אי-קומרס 2021 Agrifood Tech כנס הגיוון הכלכלית הלאומית 23 כנס יזמים ותעשיינים פורום היוניקורנס שבוע הסטארטאפים 22 כנס האיקומרס IPM SUMMIT FoodTech2023 שוק ההון 2024 AISRAEL 2024 כנס התחדשות עירונית Israeli Climate Awards המוח האוטיסטי איקומרס 2022 כנס הענן והדאטה שוק ההון 22 TechTLV2022 Innovation Cocktail Work after Work הפורום הכלכלי ערבי ניו יורק 2021 כנס השירות 2022 גיימינג 2022 טוקיו 2023 כנס אחריות סביבתית Roadshow Event כנס סייבר 2022 ClimateTech תחזיות 2024 מובילות את ישראל שבוע החדשנות 2022 גיימינג 2023 אקדמיה שעובדת כנס מוסדיים FOODTECH 2022 GeoInt360 שבוע החדשנות Tech@Work לוגיסטיטק Open Banking שש אחרי המלחמה כנס בילינסון לחדשנות PropTech ecommerce 360 Tech on the Beach ועידת החוסן הישראלי הייטק 2022 כנס המטרו 2023 ועידת האנרגיה 2021 RoadShow Event 23 Let's Talk Cyber כנס כלכלת המחר הכלכלית הלאומית 22 נגישות בטוחה Early on the spot TechTLV2024 Future of Higher Education לונדון 2022 Work Tech השקעות בראי גלובלי שוק ההון 2023 מפתחים בחזית 2023 +Startup +Startup Let's Talk Fintech ליברליות אונליין ניהול פיננסי
גג עמוד ועידה פינטק 2018

FinTech 2018

מנכ"ל Robin: "חברות הביטוח זזות לאט וזה גורם למתח"

ליאור קטלן דיבר בפאנל "מתי הביטוח יגיע כבר למאה ה-21" במסגרת כנס הפינטק של כלכליסט. לדבריו, "ראשי הארגון מנסים להוביל שינויים אך קורה שאותם שינויים נחסמים מלמטה ולצערי בחלק מהפעמים זה מוביל לכשלון". גיל שגיב, סמנכ"ל דיגיטל ושיווק ב-AIG ישראל: "אנשים מחוץ למקום העבודה מתנהגים שונה מאשר כעובדים"

רעות שפיגלמן 13:5215.05.18

כיצד בא לידי ביטוי ממשק העבודה בין גופי פינטק לבין חברות ביטוח, כך נפתח הדיון בפאנל "מתי הביטוח יגיע כבר למאה ה-21", במסגרת כנס הפינטק של כלכליסט בשיתוף בנק לאומי ו-KPMG סומך חייקין. אלעד צור, מנכ"ל Planck Re, הסביר כי "לא הערכנו את היקף העבודה. למעשה, מהרגע שאתה עובד מול חברת הביטוח אתה הופך להיות מחלקת המו"פ שלה. היא רוצה שתעשה את הפרויקטים שלה ושתשים בצד את המוצר שלך". צור הדגיש כי הדברים חוזרים על עצמם בבעייתיות הזו גם בעבודה מול מחלקת ה-T בחברת ביטוח ומול מחלקות נוספות.

 

ליאור קטלן, מנכ"ל Robin הוסיף, "חלק ניכר מהפערים זה בשל קצב התנהלות אחר. חברת הביטוח זזות לאט וזה גורם למתח. בנוסף יש פערים לעתים קרובות בתוך החברות עצמן. ראשי הארגון והמנכ"לים מאוד מנסים להוביל שינויים אך קורה שאותם שינוים נחסמים מלמטה ולצערי בחלק מהפעמים זה מוביל לכשלון".

 

ליאור קטלן מנכ"ל Robin ליאור קטלן מנכ"ל Robin צילום: אוראל כהן

 

"האם חברת הביטוח ערות לבעיתיות הזו ולאתגרים מצד הסטארט-אפים?"

גיל שגיב, סמנכ"ל דיגיטל ושיווק ב-AIG ישראל אמר, "כן. אנחנו רואים שאנשים כאשר הם מחוץ למקום העבודה הרבה פעמים מתנהגים שונה מאשר כעובדים. בחוץ הם מאוד טכנולוגיים וכאשר הם חוצים פנימה את הבניין ונכנסים למשרד שלהם הם חוזרים להרגלים הישנים שלהם. ולכן דברים יותר איטיים ומסורבלים ונופלים לעתים - אבל יש שינוי שקורה".

 

מנחת הפאנל, כתבת ההייטק של כלכליסט הגר רבט שאלה את קטלן, "בתור מי שעובד כרגע בעיקר עם שוק אמרקאי מה יש לך לומר על הפערים?"

קטלן: "אני לא חושב שזה מאוד שונה. ההבדל הוא שבחו"ל יש הרבה יותר תנועה של גופי פינטק שמתחילים לצבור לקוחות. האיום שם הרבה יותר בולט לעין. בישראל הגופים הטכנולוגיים פועלים בצורה הרבה פחות עצמאית".

 

משתתפי פאנל "מתי הביטוח יגיע למאה 21" משתתפי פאנל "מתי הביטוח יגיע למאה 21" צילום: אוראל כהן

 

רבט: "מזכירים הרבה את המילה דיסרפשן (disruption) אבל מתי באמת נרגיש בשינוי בעולם הביטוח?" 

 

קטלן : "זה דורש שינוי תפיסתי שלוקח זמן. יש תפיסה שמרנית מאוד מושרשת שונאת סיכון. אנחנו מנסים לשנות תפיסה שבחברות הביטוח חושבים שהלקוח מרמה לתפיסה שהלקוח ממצה זכויות ואת המגיע לו בעת משבר".

 

אלעד צור נשאל - "מה לדעתך הזעזוע האמיתי?"

 

צור השיב, "רואים את למונייד בתור זעזוע אבל יש גם את גוגל ואמזון. משם יגיע הזעזוע האמיתי".

 

גיל שגיב נשאל, עד כמה אמזון וגוגל מאיימות עליכם?

 

שגיב: "כאשר אני מסתכל על AIG אנחנו מאוד נשמח שיאיימו עלינו ולא נצטרך לנסות לשכנע לקוחות להיפטר מהניירת ולעבור לאמצעים דיגיטליים. נכון שצרכנים היום המגע שלהם עם גוגל ואמזון הוא יומיומי אבל בסוף המבחן הוא בשירות ללקוח, קצב התשלום על תביעות - ומי שתעשה את זה יותר טוב, אליה לקוחות יזרמו".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x