ועידות ניו יורק 2022 ועידת ישראל-יוון לונדון 2023 ניו יורק 2024 כלכלה ירוקה כנס מיליון להייטק Power in Diversity הוועידה הלאומית לאנרגיה פינטק 2022 עתיד הרפואה ועידת הנדל"ן 2021 פינטק 2023 TECH TLV שבוע הסטארטאפים 2023 HealthTech משפיעות על הכלכלה The next big thing כנס כלכלת הקנאביס ועידת האנרגיה 2022 פינטק דיסקונט פריפריה טק שבוע הסטארטאפים 2024 Banking AI Mentor Class פורום היוניקורנס 2022 ארכיון הוועידות מקומי.קום The Hi-Tech Effect Meet&Tech ועידה לאומית לתשתיות אי-קומרס 2021 Agrifood Tech כנס הגיוון הכלכלית הלאומית 23 כנס יזמים ותעשיינים פורום היוניקורנס שבוע הסטארטאפים 22 כנס האיקומרס IPM SUMMIT FoodTech2023 שוק ההון 2024 AISRAEL 2024 כנס התחדשות עירונית Israeli Climate Awards המוח האוטיסטי איקומרס 2022 כנס הענן והדאטה שוק ההון 22 TechTLV2022 Innovation Cocktail Work after Work הפורום הכלכלי ערבי ניו יורק 2021 כנס השירות 2022 גיימינג 2022 טוקיו 2023 כנס אחריות סביבתית Roadshow Event כנס סייבר 2022 ClimateTech תחזיות 2024 מובילות את ישראל שבוע החדשנות 2022 גיימינג 2023 אקדמיה שעובדת כנס מוסדיים FOODTECH 2022 GeoInt360 שבוע החדשנות Tech@Work לוגיסטיטק Open Banking שש אחרי המלחמה כנס בילינסון לחדשנות PropTech ecommerce 360 Tech on the Beach ועידת החוסן הישראלי הייטק 2022 כנס המטרו 2023 ועידת האנרגיה 2021 RoadShow Event 23 Let's Talk Cyber כנס כלכלת המחר הכלכלית הלאומית 22 נגישות בטוחה Early on the spot TechTLV2024 Future of Higher Education לונדון 2022 Work Tech השקעות בראי גלובלי שוק ההון 2023 מפתחים בחזית 2023 +Startup +Startup Let's Talk Fintech ליברליות אונליין ניהול פיננסי
גג עמוד ועידה פינטק 2018

FinTech 2018

"המהפכה הגדולה בטכנולוגיות הביטוח היא התדמית מול הציבור"

גיל שגיב, סמנכ"ל שיווק ודיגיטל ב-AIG ישראל, סיפר בכנס הפינטק של "כלכליסט" על הצעדים הגדולים שמבצע עולם הביטוח בזירת השירותים המקוונים. לדבריו, טכנולוגיות חדשות מאפשרות להנגיש שירותים ולייעל תקשורת עם הלקוח

אביב גוטר 12:1815.05.18

גיל שגיב, סמנכ"ל דיגיטל ושיווק בחברת AIG ישראל, סיפר על הישגי עולם הביטוח בעידן הדיגיטלי, במסגרת כנס הפינטק של "כלכליסט", בנק לאומי ו-KPMG סומך חייקין. לדבריו, חברות הביטוח מנסות להעביר ללקוח חוויית שימוש מתקדמת, שתעמוד בשורה אחת עם זו שמתקבלת מחברות כאמזון ואיביי.

 

 

"שיחת הטלפון שמוציאה חברת הביטוח ללקוח תופסת אותו ברגע הכי פחות מתאים במהלך היום", סיפר. " שיתוף הפעולה עם הסטארט-אפ הישראלי אופטימלקיו (OptimalQ) מאפשר לנו לחזות, באמצעות מודלים ואינדיקטורים, את פרק הזמן שבו ללקוח הכי נוח לקבל את שיחת הטלפון שלנו. מסננים אותנו פחות, ויחסי ההמרה שלנו השתפרו מליד למכירה. מעבר לשיפור בחוויית הלקוח, גם חוויית הנציג השתפרה והוא חווה פחות טריקות טלפון ויותר הצלחות".

 

גיל שגיב גיל שגיב צילום: אוראל כהן

 

 

שגיב סיפר כיצד נעזרת AIG בסטארט-אפ פוליוויז, שמסייע לה לייצר ללקוח תמונה מיידית של תיק הביטוח בעת הצורך: "אנחנו מציגים ללקוח מה יש ומה אין לו, איפה הוא חשוף ואיפה הוא מכוסה בכפל. אנחנו לא עושים את זה לשם שמיים, אבל אנחנו יודעים שלקוח מרוצה מוביל לאחוז נטישה נמוך יותר וזה מה שאנחנו רואים".

 

"מי שקנה ביטוח רכב יודע שהעברת מסמך היעדר התביעות הוא הסיפור הגדול ביותר", סיפר. "לוקח שבוע-שבועיים עד שנציג התפעול עובר על המסמך ושולח מכתב בדואר. באמצעות הטכנולוגיה שלנו, המסמך נסרק ונשלח ללקוח בתוך 90 שניות. נציגי השירות שלנו שמחים יותר כי הם מתעסקים יותר בליבת העסק ופחות בביורוקרטיה".

 

 

 

  

לדברי שגיב, המהפכה האמיתית בתחום הטכנולוגיה לשירותי הביטוח היא בשינוי התדמית מול הציבור: "זה הופך את הלקוח לגוף פרואקטיבי שיודע מה קורה. והשינוי הזה

חייב לקרות, כי הלקוח מפסיד כשהוא מקבל את הכסף אחרי קטסטרופה שלא רצה להגיע אליה, או שהוא משלם חודש אחר חודש ומפסיד כסף".

 

 

 

"אחד המוצרים שלחנו מתמחר ביטוח רכב באמצעות טכנולוגיה שהצלחנו לדלות, והיא יוצרת צדק ביטוחי כי נהגים טובים ישלמו פחות. החודש אנחנו משיקים מוצר נוסף שמתמרץ לקוחות להתקין רכיבים שמונעים נזקי צנרת בבית. מעבר למניעת הנזק עצמו שיכול להיות מאוד גבוה ובלתי ניתן להחזרה לעתים המערכת גם מתגמלת בהנחה, כדי להקדים תרופה למכה. בהמשך השנה נשיק מוצר בתחום הבריאות שתסייע ללקוחות לקיים אורח חיים בריא ותקבל אותם גם מבחינה כספית. למשל, בן 50 ששומר על תזונה ועושה ספורט ישלם פחות מבן 40 שרואה ליגת האלופות כל היום".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x