ועידות ניו יורק 2022 ועידת ישראל-יוון לונדון 2023 ניו יורק 2024 כלכלה ירוקה כנס מיליון להייטק Power in Diversity הוועידה הלאומית לאנרגיה פינטק 2022 עתיד הרפואה ועידת הנדל"ן 2021 פינטק 2023 TECH TLV שבוע הסטארטאפים 2023 HealthTech משפיעות על הכלכלה The next big thing כנס כלכלת הקנאביס ועידת האנרגיה 2022 פינטק דיסקונט פריפריה טק שבוע הסטארטאפים 2024 Banking AI Mentor Class פורום היוניקורנס 2022 ארכיון הוועידות מקומי.קום The Hi-Tech Effect Meet&Tech ועידה לאומית לתשתיות אי-קומרס 2021 Agrifood Tech כנס הגיוון הכלכלית הלאומית 23 כנס יזמים ותעשיינים פורום היוניקורנס שבוע הסטארטאפים 22 כנס האיקומרס IPM SUMMIT FoodTech2023 שוק ההון 2024 AISRAEL 2024 כנס התחדשות עירונית Israeli Climate Awards המוח האוטיסטי איקומרס 2022 כנס הענן והדאטה שוק ההון 22 TechTLV2022 Innovation Cocktail Work after Work הפורום הכלכלי ערבי ניו יורק 2021 כנס השירות 2022 גיימינג 2022 טוקיו 2023 כנס אחריות סביבתית Roadshow Event כנס סייבר 2022 ClimateTech תחזיות 2024 מובילות את ישראל שבוע החדשנות 2022 גיימינג 2023 אקדמיה שעובדת כנס מוסדיים FOODTECH 2022 GeoInt360 שבוע החדשנות Tech@Work לוגיסטיטק Open Banking שש אחרי המלחמה כנס בילינסון לחדשנות PropTech ecommerce 360 Tech on the Beach ועידת החוסן הישראלי הייטק 2022 כנס המטרו 2023 ועידת האנרגיה 2021 RoadShow Event 23 Let's Talk Cyber כנס כלכלת המחר הכלכלית הלאומית 22 נגישות בטוחה Early on the spot TechTLV2024 Future of Higher Education לונדון 2022 Work Tech השקעות בראי גלובלי שוק ההון 2023 מפתחים בחזית 2023 +Startup +Startup Let's Talk Fintech ליברליות אונליין ניהול פיננסי
ועידת Mind the data גג עמוד

"מהפכת הדאטה שדרגה אותנו לשיווק רב ממדי"

שני דרפיש, ראש אגף ביג דאטה ואנליזה בקבוצת זאפ, סיפרה בכנס Mind the Data של "כלכליסט" על הכלים החדשים שנותנות טכנולוגיות מידע למשווקים. לדבריה, יכולות ניתוח המידע מאפשרות לספק ערך משופר ללקוח

אביב גוטר 15:0527.11.17

 


 

 

שני דרפיש, ראש אגף ביג דאטה ואנליזה בקבוצת זאפ, סיפרה בכנס Mind the Data של "כלכליסט" על הטרנדים החדשים בטכנולוגיות המידע על עולם השיווק.

 

 

"ברור לנו שאנחנו בעיצומה של מהפכה בעולם הביג דאטה ובעיקר בעולם השיווק", אמרה. "העולם עובר מצריכה של מוצרים לצריכת שירותים לקהל הלקוחות שלהם. קחו את אובר וגט טקסי למשל: אין להן מוצר אלא שירות, אין להן צי של מוניות אלא מתבססות על נכסים של אחרים. WeWork משכירים שטחי משרדים על בסיס צריכה, אין פה מוצר באמת, רק שירות".

 

שני דרפיש שני דרפיש צילום: אוראל כהן

 

 

לדבריה, עד היום התעסקה התעשייה בשיווק חד ממדי, שהתבסס על חוקיות קשיחה. "בשיווק הרב ממדי אנחנו עוברים לצריכה של הלקוחות בכל רגע נתון. כולנו התעסקנו ב'סמול דאטה' ואספנו כמה שיותר נתונים על האינטראקציות שלנו עם הלקוחות כדי לבנות פרופיל כמו מוקדים טלפונים, מכירה, שיווק תפעול. אם נוכל ללמוד מאמזון, שגם התחילה כסמול דאטה, אבל ידעה לקחת את הנתונים ולהסתכל עליהם ולראות שיש חוקיות בין מוצרים שהיא מוכרת - נדע להצליח".

 

 

 

"כל המעבר לעולם הדיגיטלי מייצר לנו מצבורי דאטה אינסופיים המאפשרים לשאול אינספור שאלות כדי לתת ערך ללקוחות", הסבירה. "זה משפיע על אוטומציה, הכנסות חדשות ויצירת ערך ללקוח באופן אישי. 16 מיליון ביקורים בחודש באתרים מקבוצת זאפ מאפשרים לנו לקבל עוד מידע על הגולש ולנתח את הביקושים והצרכים שלו".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x