ועידות ניו יורק 2022 ועידת ישראל-יוון לונדון 2023 ניו יורק 2024 כלכלה ירוקה כנס מיליון להייטק Power in Diversity הוועידה הלאומית לאנרגיה פינטק 2022 עתיד הרפואה ועידת הנדל"ן 2021 פינטק 2023 TECH TLV שבוע הסטארטאפים 2023 HealthTech משפיעות על הכלכלה The next big thing כנס כלכלת הקנאביס ועידת האנרגיה 2022 פינטק דיסקונט פריפריה טק שבוע הסטארטאפים 2024 Banking AI Mentor Class פורום היוניקורנס 2022 ארכיון הוועידות מקומי.קום The Hi-Tech Effect Meet&Tech ועידה לאומית לתשתיות אי-קומרס 2021 Agrifood Tech כנס הגיוון הכלכלית הלאומית 23 כנס יזמים ותעשיינים פורום היוניקורנס שבוע הסטארטאפים 22 כנס האיקומרס IPM SUMMIT FoodTech2023 שוק ההון 2024 AISRAEL 2024 כנס התחדשות עירונית Israeli Climate Awards המוח האוטיסטי איקומרס 2022 כנס הענן והדאטה שוק ההון 22 TechTLV2022 Innovation Cocktail Work after Work הפורום הכלכלי ערבי ניו יורק 2021 כנס השירות 2022 גיימינג 2022 טוקיו 2023 כנס אחריות סביבתית Roadshow Event כנס סייבר 2022 ClimateTech תחזיות 2024 מובילות את ישראל שבוע החדשנות 2022 גיימינג 2023 אקדמיה שעובדת כנס מוסדיים FOODTECH 2022 GeoInt360 שבוע החדשנות Tech@Work לוגיסטיטק Open Banking שש אחרי המלחמה כנס בילינסון לחדשנות PropTech ecommerce 360 Tech on the Beach ועידת החוסן הישראלי הייטק 2022 כנס המטרו 2023 ועידת האנרגיה 2021 RoadShow Event 23 Let's Talk Cyber כנס כלכלת המחר הכלכלית הלאומית 22 נגישות בטוחה Early on the spot TechTLV2024 Future of Higher Education לונדון 2022 Work Tech השקעות בראי גלובלי שוק ההון 2023 מפתחים בחזית 2023 +Startup +Startup Let's Talk Fintech ליברליות אונליין ניהול פיננסי
ועידת Mind the data גג עמוד

אפי כהן ממייסדי Datorama: "עולם השיווק והפרסום ענק, אך הזניחו אותו בעידן הביג דאטה"

כהן אמר בוועידת Mind the Data 2017 של "כלכליסט", כי אם ב-2011 היו 150 פתרונות, כיום יש 5,000. לדבריו, הדרך שלי לפתור את הבעיה היא קודם כל לחבר את המידע ולאסוף אותו באמצעות מערכות - לנקות ולטייב את המידע ולנתח אותו

תומר הדר 13:0827.11.17

“עולם התוכן שלי הוא עולם השיווק ועולם הפרסום, אני ממוקד בהווה ובבעיות האמיתיות שקיימות כיום. יש אתגרים בהווה, ואלה אתגרים שניתן לפתור באמצעות טכנולוגיה" כך אמר אפי כהן, אחד ממייסדי Datorama בוועידת Mind the Data 2017 של "כלכליסט" בשיתוף בנק לאומי.

 

 

 

"חברת Datorama מונה כ-300 עובדים המשרתים מאות לקוחות, למשל IBM", אמר כהן. "עולם השיווק והפרסום הוא ענק, אך הזניחו אותו. כיום לכל מחלקה בארגון יש דרך לנהל את היום-יום שלו, אך מחלקת השיווק נטולת מערכת ברורה לפתרונות שלמים. הבעיה החמירה בעשור האחרון כי מחלקות השיווק בחברות רק גדלו - הלך אליהן כסף וכוח אדם - אך יש בעיה בניהול היום-יומי. עולם השיווק מייצר אתגרים שיש להם פתרונות בפועל. אינטליגנציה מלאכותית בהחלט באה לידי ביטוי".

 אפי כהן, ממייסדי Datorama אפי כהן, ממייסדי Datorama צילום: אוראל כהן

 

 

"האתגר הראשון הוא שמשווקים נאלצים לעבוד עם מספר אדיר של ספקים ולקוחות", ציין כהן. "אני רוצה שלקוחות כמובן ירכשו את המוצר, לאחר מכן אני רוצה גם לשמור

על הלקוח, להגדיל את ההשקעה במוצר, ואני גם רוצה שהלקוח יהיה אחד שממליץ על המותג שלי.

 

 

 

"הבעיה היא שכדי לעשות זאת, יש לנו בדרך מספר אדיר של מערכות - בין אם זה פרסום ובין אם זה שיווק - ודרך לנתח מידע של אותם לקוחות שמבצעים אינטראקציה עם מערכות. האתגר הראשון הוא שאותן חברות לא מתקשרות ביניהן, השוק עדיין אינו בשל ולכן אין סטנדרט לתקשורת. "עבור מפרסם או משווק, הגישה למידע היא הבעיה.

 

"האתגר השני - חוסר התקשורת אינו צפוי להיעלם. מחקרים מראים שב-2011 היו 150 פתרונות, כיום יש 5,000. הדרך שלי לפתור את הבעיה היא קודם כל לחבר את המידע ולאסוף אותו באמצעות מערכות - לנקות ולטייב את המידע ולנתח אותו. אחרי זה יש לנתח את הטנולוגיות כדי להגדיר מדדי מטרה כמשווקים ואז לתת למערכות לפעול. הדוגמה הכי טובה מצויה בעולם החיפוש - גוגל מוצא מה שאנו מחפשים ונותן לנו תוצאה שבאמת רלוונטית". 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x