ועידות ניו יורק 2022 ועידת ישראל-יוון לונדון 2023 ניו יורק 2024 כלכלה ירוקה כנס מיליון להייטק Power in Diversity הוועידה הלאומית לאנרגיה פינטק 2022 עתיד הרפואה ועידת הנדל"ן 2021 פינטק 2023 TECH TLV שבוע הסטארטאפים 2023 HealthTech משפיעות על הכלכלה The next big thing כנס כלכלת הקנאביס ועידת האנרגיה 2022 פינטק דיסקונט פריפריה טק שבוע הסטארטאפים 2024 Banking AI Mentor Class פורום היוניקורנס 2022 ארכיון הוועידות מקומי.קום The Hi-Tech Effect Meet&Tech ועידה לאומית לתשתיות אי-קומרס 2021 Agrifood Tech כנס הגיוון הכלכלית הלאומית 23 כנס יזמים ותעשיינים פורום היוניקורנס שבוע הסטארטאפים 22 כנס האיקומרס IPM SUMMIT FoodTech2023 שוק ההון 2024 AISRAEL 2024 כנס התחדשות עירונית Israeli Climate Awards המוח האוטיסטי איקומרס 2022 כנס הענן והדאטה שוק ההון 22 TechTLV2022 Innovation Cocktail Work after Work הפורום הכלכלי ערבי ניו יורק 2021 כנס השירות 2022 גיימינג 2022 טוקיו 2023 כנס אחריות סביבתית Roadshow Event כנס סייבר 2022 ClimateTech תחזיות 2024 מובילות את ישראל שבוע החדשנות 2022 גיימינג 2023 אקדמיה שעובדת כנס מוסדיים FOODTECH 2022 GeoInt360 שבוע החדשנות Tech@Work לוגיסטיטק Open Banking שש אחרי המלחמה כנס בילינסון לחדשנות PropTech ecommerce 360 Tech on the Beach ועידת החוסן הישראלי הייטק 2022 כנס המטרו 2023 ועידת האנרגיה 2021 RoadShow Event 23 Let's Talk Cyber כנס כלכלת המחר הכלכלית הלאומית 22 נגישות בטוחה Early on the spot TechTLV2024 Future of Higher Education לונדון 2022 Work Tech השקעות בראי גלובלי שוק ההון 2023 מפתחים בחזית 2023 +Startup +Startup Let's Talk Fintech ליברליות אונליין ניהול פיננסי
ועידת המובייל הדיגיטל גג עמוד

INSPIRE

"ישראלים פוחדים פחות ממלחמה או פיטורין מאשר איבוד הסלולר"

אפי דהן, מנהל אזור המזרח התיכון ואפריקה בפייפאל, בוועידת הדיגיטל והמובייל של כלכליסט: "על פי סקר שערכנו 5 מתוך 10 האפליקציות הכי פופולריות הן אפליקציות להעברת כסף". לדבריו, "בעוד יומיים יתחיל בחו"ל חודש הקניות הגדול שלפני הכריסמס - ומי שלא יהיה במובייל לא יהיה רלוונטי"

ענת דניאלי 13:4730.10.17

 

 

 

״על פי סקר שביצענו בדקנו בין היתר מהם שלושת הפחדים של הישראלים, כאשר 60% אמרו שהם מפחדים לאבד את הטלפון הסלולרי. הישראלים פחות מפחדים ממלחמה או פיטורין מהעבודה. הפחד הוא איבוד הטלפון הסלולרי. מה הערך המוסף שהטלפון מביא לחיינו מלבד שיחות ושליחת הודעות בקבוצת הגן. הערך המוסף בעיני הוא הארנק הדיגיטלי ורבים לא מאמינים בכך״, כך אמר אפי דהן, מנהל אזור המזרח התיכון ואפריקה, ב-PayPal בוועידת הדיגיטל והמובייל של "כלכליסט" בשיתוף בנק הפועלים ומכון היצוא.

 

 

 

"הרבה מערכות יחסים, כמו שאנחנו מכירים, עם הזמן הופכות לפחות חזקות והדוקות. החיבור הישראלי לסלולר מהווה תמונת מראה הפוכה, אנחנו מחוברים לטלפון כל הזמן. מודאגים מכך שיש רק 10% בטרייה או שנכנסים לאזור ללא קליטה. בסופ״ש האחרון החלטתי לנקוט ביד קשה מול הילד שלי שלא התנהג יפה בבית הספר. והיום מה שעושים כדי להעניש זה החרמה של הטלפון למספר ימים והילד שלי הבין את הלקח היטב. כך שכמו שאנחנו מחוברים לסלולר הילדים שלנו יהיו יותר מחוברים.

 

"עוד עלה בסקר שערכנו כי 5 מתוך 10 אפליקציות הכי פופולריות הן אפליקציות להעברת כסף - חניה או מניות, חלוקת מתנות, קניות בחו״ל ובארץ. אני למשל בסופ״ש האחרון עשיתי שורה של העברות כספים לצופים של הילדים או שהלכתי לסרט ושילמתי אונליין מהסמארטפון. ככה שאנחנו מתעסקים בכך כל היום ומבחינתי זה ממש כמו ארנק דיגיטלי.

 

אפי דהן אפי דהן צילום: עמית שעל

 

 

"בסקר גם הבנו שמחצית מהישראלים שילמו באמצעות המובייל בשנה האחרונה. זה מספר גדול וזה מראה כמה אנחנו מחוברים למובייל. אנו רוצים חוויות מהנות ולדעת להשתמש במובייל בצורה שמהווה שירות נוח ומי שיידע לבצע זאת מבחינת נוחות ינצח את התחום הזה״.

 

50% מהישראלים רוכשים באמצעות הסמארטפון

 

דהן סיפר כי עוד כי 15% מהישראלים יצאו מהבית ללא ארנק – והסתדרו מצוין. ״"ש שיגידו ש-15% זו ההתחלה. אני זוכר בכנס בעבר בו דיברנו על 13% חדירת המובייל בקניות אונליין של ישראלים וציפינו לגידול במהלך השנים אבל עקפנו את התחזיות כשיותר מ-50% רוכשים במובייל. זו נקודה חשובה מצד הקונים אך גם מצד המוכרים. הם הבינו לאחרונה שהקונים ברשת והחוויה שלנו מסופקת שם ואם לא נעשה את זה - אנחנו מחוץ למשחק. 33% מהקונים הודו כי המעבר לשימוש במובייל גרם להם לקנות יותר. אנו רואים שהמספרים הולכים וגדלים ושאנו קונים סביב השעון. מכל מקום ובכל שעה באתרים שמאפשרים חוויה נוחה במובייל.

 

"בחודש נובמבר יתחיל חודש הקניות הגדול שלפני הכריסמס ושאלו אותי באמת כולם מחכים לכך או שקונים כל השנה? אנחנו ללא ספק קונים כל השנה אבל 50% מהישראלים מכינים לתקופה זו רשימת קניות ועושים כל שצריך לניצול תקופה זו לרכישת מוצרים במחירים אטרקטיביים ביותר. ה-Black Friday (בלק פריידי) יהיה מאוד פעיל במובייל וכל המוכרים יודעים זאת ומי שלא יהיה שם – לא יהיה רלוונטי. היום הטלפון הוא הכל וארנק דיגטלי ורבים חווים זאת ומשתמשים בכך. בלק פריידי לפני שנתיים היווה טריגר ראשון למהפכה שהחלה. בדקנו וראינו שרוב הקונים באונליין זה באמצעות הסלולר וזו לדעתי נקודת הפריצה״.

 

דהן אמר לסיכום כי רבים מהרוכשים מתחילים תהליך רכישה ברשת ופורשים בדרך. "חשוב לזכור לשפר את השירות. אנו השקנו לאחרונה את One Touch שמאפשר רכישה בלי סיסמאות וכניסה לשם המשתמש. אנו גם רואים בזמן האחרון שחקנים גדולים. כמו למשל בארה״ב אפשר לשלם בפייסבוק באמצעות פייפל״.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x