ועידות ניו יורק 2022 ועידת ישראל-יוון לונדון 2023 ניו יורק 2024 כלכלה ירוקה כנס מיליון להייטק Power in Diversity הוועידה הלאומית לאנרגיה פינטק 2022 עתיד הרפואה ועידת הנדל"ן 2021 פינטק 2023 TECH TLV שבוע הסטארטאפים 2023 HealthTech משפיעות על הכלכלה The next big thing כנס כלכלת הקנאביס ועידת האנרגיה 2022 פינטק דיסקונט פריפריה טק שבוע הסטארטאפים 2024 Banking AI Mentor Class פורום היוניקורנס 2022 ארכיון הוועידות מקומי.קום The Hi-Tech Effect Meet&Tech ועידה לאומית לתשתיות אי-קומרס 2021 Agrifood Tech כנס הגיוון הכלכלית הלאומית 23 כנס יזמים ותעשיינים פורום היוניקורנס שבוע הסטארטאפים 22 כנס האיקומרס IPM SUMMIT FoodTech2023 שוק ההון 2024 כנס התחדשות עירונית Israeli Climate Awards המוח האוטיסטי איקומרס 2022 כנס הענן והדאטה שוק ההון 22 TechTLV2022 Innovation Cocktail Work after Work הפורום הכלכלי ערבי ניו יורק 2021 כנס השירות 2022 גיימינג 2022 טוקיו 2023 כנס אחריות סביבתית Roadshow Event כנס סייבר 2022 ClimateTech תחזיות 2024 מובילות את ישראל שבוע החדשנות 2022 גיימינג 2023 אקדמיה שעובדת כנס מוסדיים FOODTECH 2022 GeoInt360 שבוע החדשנות Tech@Work לוגיסטיטק Open Banking שש אחרי המלחמה כנס בילינסון לחדשנות PropTech ecommerce 360 Tech on the Beach הייטק 2022 כנס המטרו 2023 ועידת האנרגיה 2021 RoadShow Event 23 Let's Talk Cyber כנס כלכלת המחר הכלכלית הלאומית 22 נגישות בטוחה Early on the spot TechTLV2024 Future of Higher Education לונדון 2022 Work Tech השקעות בראי גלובלי שוק ההון 2023 מפתחים בחזית 2023 +Startup +Startup Let's Talk Fintech ליברליות אונליין ניהול פיננסי

The Big e

קניות ברשת? זה לא מספיק; יש צורך בדיגיטציה של העולם האמיתי

כך סבורה מאיה כספי, מייסדת Julbox, שמאפשרת לגולשים לעצב תכשיטים ולמכור אותם ברשת. היא הסבירה בוועידת ה-e-Commerce של "כלכליסט" כיצד יכולה החוויה הטכנולוגית להגיע גם לחנות הפיזית ולשדרג מהותית את הרכישה

קרן-אור גרינברג 15:1005.06.17

"אם העולם התחיל ממכירת מוצרים במרחב הפיזי והתקדם למכירת מוצרים במרחב הווירטואלי, היום זה לא מספיק. ה-e-Commerce מחייב אותנו לספק חוויות דיגיטליות ולא רק מוצרים למכירה", כך אמרה מאיה כספי, מייסדת Julbox, בוועידת e-Commerce של "כלכליסט".

כספי, בוגרת המחלקה לעיצוב תכשיטים בשנקר, פיתחה פלטפורמה לעיצוב ומכירת תכשיטים וקבלתם עד הבית במחיר ממוצע של 30 דולר. היא מאמינה שעתיד הסחר המקוון תלוי ביצירת חווית יצירה ולא רק חווית צריכה.

 

מאיה כספי, מייסדת Julbox מאיה כספי, מייסדת Julbox צילום: צביקה טישלר

 

"הענקת חוויה דיגיטלית זה מה שהנחה אותנו לאפשר לכל אחת להפוך למעצבת תכשיטים בקלות ובפשטות, בזכות ממשק אונליין אינטואיטיבי. אנו יודעים לספק ללקוחות תכשיט יחיד ומיוחד שהן עיצבו. אנו רוצים להפוך צרכניות ליוצרות ומיוצרות למוכרות. יצרנו מציאות בה נערות צעירות מכל העולם מוכרות מוצרים שלא ייצרו בעצמן אלא עיצבו אונליין, ולקוחות שיודעות שהן קונות מנערה רגילה ולא מעצבת כי הן מעדיפות לקנות תכשיט עם סיפור מאשר לקנות תכשיט רגיל".

 

בעוד יזמים רבים מתמקדים בביסוס חנות דיגיטלית, כספי סיפרה על השקה עתידית של חנות: "ניקח את הידע והטכנולוגיות מהאתר ונביא אותו לקניון. אנו מקימים חברה-בת שתאפשר לנשים להיכנס לקניון ולצאת עם תכשיט שלא היה קיים קודם לכן, שהן עיצבו בזמן אמת, שיוצר מול עיניהן ושנארז עבורן בחנות".

 

הדואליות בין המרחב הוירטואלי למרחב הפיזי דורשת מהמוכרים לפתח גישת מכירות חדשה בעיני כספי ושילוב בין העולם הישן לחדש. "העתיד עומד לקחת את זה צעד אחד קדימה או אחורה תלוי אך מסתכלים. אני מאמינה שהחובה של המוכרים היא לא רק לספק חוויה דיגיטלית במרחב הווירטואלי אלא חוויה דיגיטלית משלימה במרחב הפיזי. יש הרבה דרכים ליצור חוויות בעולם הפיזי וכשאני כלקוחה אכנס לחנות של קסטרו או סופר פארם אני ארצה יותר מלראות מראות חכמות, להשתמש באייפון כדי להתנסות בכל גווני הליפסטיק ושהמרשמים שלי ייכנסו לי בסוף החנות, אחרת באותה מידה אוכל להזמין באינטרנט. החנות צריכה לספק חוויה שלא קיימת באינטרנט. זה העתיד בו הצרכן מחפש חוויות דיגיטליות בעולם הפיזי".
בטל שלח
    לכל התגובות
    x