ועידות ניו יורק 2022 ועידת ישראל-יוון לונדון 2023 ניו יורק 2024 כלכלה ירוקה כנס מיליון להייטק Power in Diversity הוועידה הלאומית לאנרגיה פינטק 2022 עתיד הרפואה ועידת הנדל"ן 2021 פינטק 2023 TECH TLV שבוע הסטארטאפים 2023 HealthTech משפיעות על הכלכלה The next big thing כנס כלכלת הקנאביס ועידת האנרגיה 2022 פינטק דיסקונט פריפריה טק שבוע הסטארטאפים 2024 Banking AI Mentor Class פורום היוניקורנס 2022 ארכיון הוועידות מקומי.קום The Hi-Tech Effect Meet&Tech ועידה לאומית לתשתיות אי-קומרס 2021 Agrifood Tech כנס הגיוון הכלכלית הלאומית 23 כנס יזמים ותעשיינים פורום היוניקורנס שבוע הסטארטאפים 22 כנס האיקומרס IPM SUMMIT FoodTech2023 שוק ההון 2024 AISRAEL 2024 כנס התחדשות עירונית Israeli Climate Awards המוח האוטיסטי איקומרס 2022 כנס הענן והדאטה שוק ההון 22 TechTLV2022 Innovation Cocktail Work after Work הפורום הכלכלי ערבי ניו יורק 2021 כנס השירות 2022 גיימינג 2022 טוקיו 2023 כנס אחריות סביבתית Roadshow Event כנס סייבר 2022 ClimateTech תחזיות 2024 מובילות את ישראל שבוע החדשנות 2022 גיימינג 2023 אקדמיה שעובדת כנס מוסדיים FOODTECH 2022 GeoInt360 שבוע החדשנות Tech@Work לוגיסטיטק Open Banking שש אחרי המלחמה כנס בילינסון לחדשנות PropTech ecommerce 360 Tech on the Beach ועידת החוסן הישראלי הייטק 2022 כנס המטרו 2023 ועידת האנרגיה 2021 RoadShow Event 23 Let's Talk Cyber כנס כלכלת המחר הכלכלית הלאומית 22 נגישות בטוחה Early on the spot TechTLV2024 Future of Higher Education לונדון 2022 Work Tech השקעות בראי גלובלי שוק ההון 2023 מפתחים בחזית 2023 +Startup +Startup Let's Talk Fintech ליברליות אונליין ניהול פיננסי

The Big e

מיכל חיון, מנכ"לית משותפת בסוכנות 2DO!: "לקוחות קונים חוויה, הם לא קונים מוצר"

לדבריה הועידת e-Commerce של כלכליסט, "מחקר של מקינזי מצא שחברות מאבדות את מקורות שלהן לצמיחה. ככל שעובר הזמן הן מבינות שכדאי להן להשקיע במערכות יחסים עם לקוחות"

נטע-לי בינשטוק 15:1005.06.17

"לקוחות קונים חוויה, הם לא קונים מוצר", כך אמרה מיכל חיון, מנכ"לית משותפת בסוכנות 2DO! במושב "ארגז כלים לשיווק מתקדם באונליין" בועידת e-Commerce של כלכליסט. הסוכנות מקימה ומלווה עבור חברות את כל השירותים שקשורים למכירות, כמו e-Commerce ומדף דיגיטלי.

 

"מחקר של מקינזי מצא שחברות מאבדות את מקורות שלהן לצמיחה. ככל שעובר הזמן הן מבינות שכדאי להן להשקיע במערכות יחסים עם לקוחות. עוד מחקר של חברת הייעוץ ווקר מצא שעד 2020 ההבדל בקנייה יהיה החוויה – הרבה יותר מהמחיר", הוסיפה חיון.


 

"אז מה זה בעצם חוויה? לקוחות מרוצים חוזרים ומספרים לחברים, לקוחות לא מרוצים לא חוזרים מדברים עם הרבה מאוד אנשים. עולם האי קומרס מסתכל על כמה אני ארוויח מלקוח לאורך זמן, ולאו דווקא כמה אני ארוויח ממנו בקנייה הראשונה. 

מיכל חיון, מנכ"לית 2DO! מיכל חיון, מנכ"לית 2DO! צילום: עמית שעל

 

"אז איך יוצרים חוויה? דבר ראשון צריך להבין את מסע הלקוח – לא עד הרגע שהוא קונה, אלא תהליך ההתעניינות שלו, ההזמנה והרכישה, וגם לאחר מכן – עד לקבלת המשלוח. כדי לנצח בחווית הלקוח צריך לעבור את השרשרת ולעשות 3 דברים: לעמוד בציפיות הלקוח: אם הוא מצפה שנגיע תוך מספר שעות, אנחנו צריכים לעמוד בו. הדבר השני הוא להפתיע – דווקא במקום שבו הוא לא מצפה. השלישי הוא win back – בעיקר בזכות נוחות ושירות, אותם המציאה אמזון מחדש. כל עולם הקמעונאות הפיזית עובר עכשיו שינוי, כתוצאה מהפתרונות הטכנולוגיים שניתן לעשות בתוך החנות.

 

"דוגמה מוצלחת היא חברת האיפור 'ספורה' – היא מייצרת חוויה פרסונאלית אונליין. האפליקציה שלהם מאפשרת להתאים את האיפור. הם השיקו את האפליקציה גם לנקודות מכירה עם דיילות שמתאימות לי, והדאטה נשמרת באותה נקודת מכירה. יש להם מועדון נאמנות מהטובים בארה"ב. דוגמה ישראלית לניצול מיטבי היא ילו של פז – היתרון שלה היא על הדרך, והם עושים פתרונות מהירים מתוך ההבנה של אותו יתרון. הדבר שאיתו אני רוצה לסיים הוא: תתחילו מהלקוח ותלכו אחורה. כך תהיה חווית לקוח מנצחת", אמרה חיון.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x