ועידות ניו יורק 2022 ועידת ישראל-יוון לונדון 2023 ניו יורק 2024 כלכלה ירוקה כנס מיליון להייטק Power in Diversity הוועידה הלאומית לאנרגיה פינטק 2022 עתיד הרפואה ועידת הנדל"ן 2021 פינטק 2023 TECH TLV שבוע הסטארטאפים 2023 HealthTech משפיעות על הכלכלה The next big thing כנס כלכלת הקנאביס ועידת האנרגיה 2022 פינטק דיסקונט פריפריה טק שבוע הסטארטאפים 2024 Banking AI Mentor Class פורום היוניקורנס 2022 ארכיון הוועידות מקומי.קום The Hi-Tech Effect Meet&Tech ועידה לאומית לתשתיות אי-קומרס 2021 Agrifood Tech כנס הגיוון הכלכלית הלאומית 23 כנס יזמים ותעשיינים פורום היוניקורנס שבוע הסטארטאפים 22 כנס האיקומרס IPM SUMMIT FoodTech2023 שוק ההון 2024 כנס התחדשות עירונית Israeli Climate Awards המוח האוטיסטי איקומרס 2022 כנס הענן והדאטה שוק ההון 22 TechTLV2022 Innovation Cocktail Work after Work הפורום הכלכלי ערבי ניו יורק 2021 כנס השירות 2022 גיימינג 2022 טוקיו 2023 כנס אחריות סביבתית Roadshow Event כנס סייבר 2022 ClimateTech תחזיות 2024 מובילות את ישראל שבוע החדשנות 2022 גיימינג 2023 אקדמיה שעובדת כנס מוסדיים FOODTECH 2022 GeoInt360 שבוע החדשנות Tech@Work לוגיסטיטק Open Banking שש אחרי המלחמה כנס בילינסון לחדשנות PropTech ecommerce 360 Tech on the Beach הייטק 2022 כנס המטרו 2023 ועידת האנרגיה 2021 RoadShow Event 23 Let's Talk Cyber כנס כלכלת המחר הכלכלית הלאומית 22 נגישות בטוחה Early on the spot TechTLV2024 Future of Higher Education לונדון 2022 Work Tech השקעות בראי גלובלי שוק ההון 2023 מפתחים בחזית 2023 +Startup +Startup Let's Talk Fintech ליברליות אונליין ניהול פיננסי

The Big e

אפי דהן: "מחצית מהישראלים חוו אכזבה כלשהי בהזמנת מוצר ברשת"

דהן, מנהל אזור המזרח התיכון ואפריקה בשירות התשלומים פייפאל, אמר בוועידת e-Commerce של כלכליסט, כי "העסק לא עובד בצורה מושלמת, ואכזבות מובילות לנטישת לקוחות שחלקם אולי לא יחזור ל-e-Commerce"

עומר כביר 12:3305.06.17

המסחר המקוון מתקתק כמו שצריך? לא לדברי מנהל אזור המזרח התיכון ואפריקה בשירות התשלומים פייפאל (PayPal), אפי דהן. "לפי סקר שעשינו, לפחות מחצית מהישראלים חוו אכזבה כלשהי בהזמנת מוצר ברשת", הוא גילה למשתתפים בוועידת ה-e-Commerce של "כלכליסט", שנערכת היום בגני התערוכה בתל אביב.

 

דהן פתח את דבריו בתיאור האכזבה האישית שהוא חווה ברשת: "הבן שלי עידו בן 10, וכמדי שנה הוא ביקש ממני למצוא תחפושות לפורים. הוא רוצה תחפושת מקורית שלא תהיה לאף אחד בכיתה, יפה, מפתיעה וקצת מפחידה. מצאנו, רצינו להזמין אבל גילינו שהסוחר לא שולח לארץ. המשכנו לחפש, מצאנו תחפושת אחרת. שילמנו, הזמנו משלוח פרימיום והמתנו. מאותו רגע הוא שאל אותי כל יום מה קורה, איפה היא. לא היה לי מושג, אבל נשארנו אופטימיים ויומיים לפני פורים קיבלנו את התחפושות.


 

"היא היתה די דומה למה שרצינו והכל נראה מרשים ויפה, אבל מהר מאוד ההתרגשות הפכה לאכזבה. החרב לא היתה דומה למה שהובטח. אין כבר אפשרות לקנות תחפושת אחרת ואנחנו צריכים לפתור את הבעיה. יצאנו לרחוב אוסישקין ברמת השרון, מצאנו חרב אחרת ועידו היה שמח. זה דומה למה שקרה לנו בשנה שעברה, כשהתחפושות שהזמנו לא היתה דומה למה שראינו באתר של הסוחר. יש שרשרת של אכזבות, וכולם מכירים את זה. העסק לא עובד בצורה מושלמת, ואכזבות מובילות לנטישת לקוחות שחלקם אולי לא יחזור ל-e-Commerce.

 

אפי דהן מנהל אזור המזרח התיכון ואפריקה ב-PayPal אפי דהן מנהל אזור המזרח התיכון ואפריקה ב-PayPal צילום: צביקה טישלר

 

"לפי סקר שעשינו, 50% מהישראלים אמרו שמוצר שהזמינו ברשת הגיע אחרי המועד המובטח. 30% אמרו שהמוצר שהתקבל לא היה זהה לתיאור אצל הסוחר, ו-20% אמרו שהם פנו ישירות למוכרים ולא קיבלו את הפתרון שרצו. זו בעיה רחבה, ועידו לא לבד בסיפור הזה. היקף הקניות של ישראלים השנה יהיה 14 מיליארד שקל, גידול של 15% לעומת 2016. זה מספר מרשים אבל אפשר לעשות הרבה יותר. זה לא מיצוי מיטבי של הפוטנציאל. הצמיחה לפנינו, אבל היא תגיע רק אם כל אחד מהגורמים בשוק יסתכל על התמונה הרחבה יותר ולא רק למה ששייך אליו".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x