ועידות ניו יורק 2022 ועידת ישראל-יוון לונדון 2023 ניו יורק 2024 כלכלה ירוקה כנס מיליון להייטק Power in Diversity הוועידה הלאומית לאנרגיה פינטק 2022 עתיד הרפואה ועידת הנדל"ן 2021 פינטק 2023 TECH TLV שבוע הסטארטאפים 2023 HealthTech משפיעות על הכלכלה The next big thing כנס כלכלת הקנאביס ועידת האנרגיה 2022 פינטק דיסקונט פריפריה טק שבוע הסטארטאפים 2024 Banking AI Mentor Class פורום היוניקורנס 2022 ארכיון הוועידות מקומי.קום The Hi-Tech Effect Meet&Tech ועידה לאומית לתשתיות אי-קומרס 2021 Agrifood Tech כנס הגיוון הכלכלית הלאומית 23 כנס יזמים ותעשיינים פורום היוניקורנס שבוע הסטארטאפים 22 כנס האיקומרס IPM SUMMIT FoodTech2023 שוק ההון 2024 AISRAEL 2024 כנס התחדשות עירונית Israeli Climate Awards המוח האוטיסטי איקומרס 2022 כנס הענן והדאטה שוק ההון 22 TechTLV2022 Innovation Cocktail Work after Work הפורום הכלכלי ערבי ניו יורק 2021 כנס השירות 2022 גיימינג 2022 טוקיו 2023 כנס אחריות סביבתית Roadshow Event כנס סייבר 2022 ClimateTech תחזיות 2024 מובילות את ישראל שבוע החדשנות 2022 גיימינג 2023 אקדמיה שעובדת כנס מוסדיים FOODTECH 2022 GeoInt360 שבוע החדשנות Tech@Work לוגיסטיטק Open Banking שש אחרי המלחמה כנס בילינסון לחדשנות PropTech ecommerce 360 Tech on the Beach ועידת החוסן הישראלי הייטק 2022 כנס המטרו 2023 ועידת האנרגיה 2021 RoadShow Event 23 Let's Talk Cyber כנס כלכלת המחר הכלכלית הלאומית 22 נגישות בטוחה Early on the spot TechTLV2024 Future of Higher Education לונדון 2022 Work Tech השקעות בראי גלובלי שוק ההון 2023 מפתחים בחזית 2023 +Startup +Startup Let's Talk Fintech ליברליות אונליין ניהול פיננסי

The Big e

אלינוער אוליאל: "הבינה המלאכותית לומדת ומפעילה את הצרכן"

סמנכ"לית Blackswan, המתמחה בניתוח התנהגות משתמשים ברשת, הסבירה בוועידת e-Commerce של "כלכליסט" כיצד ניתן להשתמש ב-AI כדי לשפר ביצועי מכירות. "אנו בדור שבו לתוכן יש הקשר רב שיכול להניע את הצרכנים", אמרה

ענת דניאלי 11:4605.06.17

״אנו בדור שבו לתוכן יש הקשר רב שיכול להניע את הצרכנים. כמו למשל, תדירות הרכישות, תגובה להצעות מצד החברות, זמנים בהם גולשים נכנסו לאתרים, משך הזמן בהסתכלות על מוצרים. כל אלה מציגים את הגולש, האם הוא קונה מותגים, קונה באופן שגרתי או מחפש הקשר נוסף ברכישה״, כך הסבירה אלינוער אוליאל, סמנכ״לית תפעול בחברת Blackswan, במסגרת ועידת e-Commerce של "כלכליסט". החברה מנתחת התנהגות הגולשים באמצעות מערכת בינה מלאכותית ואלגוריתים שפיתחה.

לדברי אוליאל, יש הרבה שניתן להבין על כל אדם מהתנהגותו ברשת: ״לפי הפרופיל שלי מכל האינפורמציה שקיימת אודותיי ברשת, ניתן לראות שאני מייצגת הרבה מעבר להיותי סמנכ״לית בחברה. אני גם אמא לשלושה ילדים וחברה במספר קהילות שונות. אני קונה אונליין, שואלת שאלות ומשתפת את עמדתי״, אמרה. לטענתה, איסוף הנתונים מסייע לבצע ניסוי וירטואלי מערכתי וישנה טביעת אצבע שנוצרת לכל צעד של הגולשים שמבוצע ברשת.


 

אלינוער אוליאל, סמנכ"ל תפעול ב-Blackswan אלינוער אוליאל, סמנכ"ל תפעול ב-Blackswan צילום: צביקה טישלר

 

אוליאל הסבירה כיצד עובדת מערכת קוגנטיבית של בינה מלאכותית: ״אנו גם אוספים את המידע וגם יוצרים תובנות מאותו המידע. ישנם שני אלמנטים - הסתכלות על לקוחות קיימים ולהבין מי הם באמת, ע"י יצירת תובנות עליהם ומה להציע להם ומתי״.

 

לטענתה, המערכת עונה על המון שאלות כמו מדוע צרכנים צורכים מוצרים: ״להבין כיצד הלקוח מתנהל בזמן אמת, לפני ואחרי שהוצע לו מוצר או שירות מצד חברות. כמו כן, המערכת מאפשרת להבין את הלקוחות בשכבות שונות, לזהות לקוחות פוטנציאליים ע״י ניטור ויצירת פרופילים אודות התנהגותם ודרכי ההתקשרות האפשריים, תוך זיהוי סנטימנטים חשובים לאותו לקוח פוטנציאלי. כל זאת יסייע לחברה בהצעותיה ללקוחות וכן בתחרות מול שאר החברות בתחום. כך ניתן לשפר את חוויות המשתמש והצרכן ולייצר המלצות וקידומים בכדי להגדיל את ההישארות של הצרכן בפלטפורמה ולייצר נאמנות של הצרכן״.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x