ועידות ניו יורק 2022 ועידת ישראל-יוון לונדון 2023 ניו יורק 2024 כלכלה ירוקה כנס מיליון להייטק Power in Diversity הוועידה הלאומית לאנרגיה פינטק 2022 עתיד הרפואה ועידת הנדל"ן 2021 פינטק 2023 TECH TLV שבוע הסטארטאפים 2023 HealthTech משפיעות על הכלכלה The next big thing כנס כלכלת הקנאביס ועידת האנרגיה 2022 פינטק דיסקונט פריפריה טק שבוע הסטארטאפים 2024 Banking AI Mentor Class פורום היוניקורנס 2022 ארכיון הוועידות מקומי.קום The Hi-Tech Effect Meet&Tech ועידה לאומית לתשתיות אי-קומרס 2021 Agrifood Tech כנס הגיוון הכלכלית הלאומית 23 כנס יזמים ותעשיינים פורום היוניקורנס שבוע הסטארטאפים 22 כנס האיקומרס IPM SUMMIT FoodTech2023 שוק ההון 2024 AISRAEL 2024 כנס התחדשות עירונית Israeli Climate Awards המוח האוטיסטי איקומרס 2022 כנס הענן והדאטה שוק ההון 22 TechTLV2022 Innovation Cocktail Work after Work הפורום הכלכלי ערבי ניו יורק 2021 כנס השירות 2022 גיימינג 2022 טוקיו 2023 כנס אחריות סביבתית Roadshow Event כנס סייבר 2022 ClimateTech תחזיות 2024 מובילות את ישראל שבוע החדשנות 2022 גיימינג 2023 אקדמיה שעובדת כנס מוסדיים FOODTECH 2022 GeoInt360 שבוע החדשנות Tech@Work לוגיסטיטק Open Banking שש אחרי המלחמה כנס בילינסון לחדשנות PropTech ecommerce 360 Tech on the Beach ועידת החוסן הישראלי הייטק 2022 כנס המטרו 2023 ועידת האנרגיה 2021 RoadShow Event 23 Let's Talk Cyber כנס כלכלת המחר הכלכלית הלאומית 22 נגישות בטוחה Early on the spot TechTLV2024 Future of Higher Education לונדון 2022 Work Tech השקעות בראי גלובלי שוק ההון 2023 מפתחים בחזית 2023 +Startup +Startup Let's Talk Fintech ליברליות אונליין ניהול פיננסי
באנר ועידת ניו יורק דף כתבה

תומר תגרין: "אנחנו בעולם שצריך לחתור למגע עם הגולשים"

מנכ"ל Yotpo, בוועידת כלכליסט בניו יורק: "הפרסום המסורתי שייך לעבר; המודל שפיתחה החברה, המאפשר למותגים לקדם עצמם דרך ביקורות גולשים, הוא העתיד של השיווק ברשת"

שי סלינס, ניו יורק 22:5417.05.17

"אנחנו בעולם שצריך לחתור למגע עם הגולשים", כך אמר תומר תגרין, מנכ"ל Yotpo, בוועידת כלכליסט בניו יורק. החברה אותה ייסד עם עומר כהן שמסייעת לספקי מוצרים ומפתחי אפליקציות באמצעות יצירת ממשק שמעודד לקוחות ומשתמשים אמיתיים להשאיר ביקורות על המוצרים והשירותים שקיבלו;

 

"נכון להיום אנחנו 270 איש בחברה. בהתחלה היה קשה לנו למכור את המוצר שלנו ועכשיו אנחנו רק גדלים" אמר תגרין.

 


 

תגרין טוען כי הפרסום המסורתי שייך לעבר, וכי המודל שפיתחה החברה - המאפשר למותגים לקדם עצמם דרך ביקורות גולשים, ולגולשים לזכות בהטבות שונות עבור השימוש בפלטפורמה - הוא העתיד של השיווק ברשת. "אנחנו מתמקדים בעיבוי מערך המכירות של החברה ובפתיחת סניף בבריטניה", אמר.

 

תומר תגרין תומר תגרין צילום: אוראל כהן

 

"אנחנו רואים שיש היום 2 טרנדים בשוק - הראשון הוא שכולם מפרסמים דרך כלים שונים ולא רק על סמך גוגל ופייסבוק. הבעיה בטרנד זה היא שהיום לא מאמין למותגים - הצרכן לא מאמין למה שמוכרים לו", אמר תגרין. "הטרנד השני הוא שצריך להיות בכל מקום - אתה לא יכול להיות רק בפלטפורמה אחת. והבעיה היא - שצריך להתפרס לכל מקום. צריך לדעת לייצר תוכן מהלקוחות שלך".

 

 

בשנה החולפת Yotpo שילשה את המכירות שלה וחיזקה משמעותית את מעמדה כזרוע שיווק של חברות שמעדיפות לפנות ללקוחות פוטנציאליים באמצעות תוכן גולשים אותנטי. בין היתר, היא חתמה על הסכמים עם פינטרסט, פייסבוק ורשתות חברתיות נוספות.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x