ועידות ניו יורק 2022 ועידת ישראל-יוון לונדון 2023 ניו יורק 2024 כלכלה ירוקה כנס מיליון להייטק Power in Diversity הוועידה הלאומית לאנרגיה פינטק 2022 עתיד הרפואה ועידת הנדל"ן 2021 פינטק 2023 TECH TLV שבוע הסטארטאפים 2023 HealthTech משפיעות על הכלכלה The next big thing כנס כלכלת הקנאביס ועידת האנרגיה 2022 פינטק דיסקונט פריפריה טק שבוע הסטארטאפים 2024 Banking AI Mentor Class פורום היוניקורנס 2022 ארכיון הוועידות מקומי.קום The Hi-Tech Effect Meet&Tech ועידה לאומית לתשתיות אי-קומרס 2021 Agrifood Tech כנס הגיוון הכלכלית הלאומית 23 כנס יזמים ותעשיינים פורום היוניקורנס שבוע הסטארטאפים 22 כנס האיקומרס IPM SUMMIT FoodTech2023 שוק ההון 2024 AISRAEL 2024 כנס התחדשות עירונית Israeli Climate Awards המוח האוטיסטי איקומרס 2022 כנס הענן והדאטה שוק ההון 22 TechTLV2022 Innovation Cocktail Work after Work הפורום הכלכלי ערבי ניו יורק 2021 כנס השירות 2022 גיימינג 2022 טוקיו 2023 כנס אחריות סביבתית Roadshow Event כנס סייבר 2022 ClimateTech תחזיות 2024 מובילות את ישראל שבוע החדשנות 2022 גיימינג 2023 אקדמיה שעובדת כנס מוסדיים FOODTECH 2022 GeoInt360 שבוע החדשנות Tech@Work לוגיסטיטק Open Banking שש אחרי המלחמה כנס בילינסון לחדשנות PropTech ecommerce 360 Tech on the Beach ועידת החוסן הישראלי הייטק 2022 כנס המטרו 2023 ועידת האנרגיה 2021 RoadShow Event 23 Let's Talk Cyber כנס כלכלת המחר הכלכלית הלאומית 22 נגישות בטוחה Early on the spot TechTLV2024 Future of Higher Education לונדון 2022 Work Tech השקעות בראי גלובלי שוק ההון 2023 מפתחים בחזית 2023 +Startup +Startup Let's Talk Fintech ליברליות אונליין ניהול פיננסי
באנר ועידת ניו יורק דף כתבה

ג'וי מרקוס: "הטרנד שנמשיך לראות בעתיד הוא מעבר של צופים מהטלוויזיה לתוכן דיגיטלי"

מרקוס, סגנית נשיא בכירה ומנהלת פעילות הווידיאו בקונדה נאסט, אמרה בוועידת כלכליסט בניו יורק כי היא "בטוחה שבהתחשב ברקע של רבים מהישראלים, אתם יכולים לעזור לנו מאוד עם בינה מלאכותית"

הגר רבט, ניו יורק 22:2217.05.17

כתב "כלכליסט" עומר כביר ראיין במהלך ועידת "כלכליסט" בניו יורק את ג'וי מרקוס, סגנית נשיא בכירה ומנהלת פעילות הווידיאו בקונדה נאסט. מדובר באחד מתאגידי המדיה הגדולים בעולם שמחזיק ביותר מ-20 מותגים, ביניהם, ווג, הניו יורקר, GQ, פיצ'פורק ו-וניטי פייר.

 

עומר כביר: "את בעצם מנהלת סטארט-אפ בתוך תאגיד מדיה?

 

ג'וי מרקוס: "לפני יותר מארבע שנים הבינו בקונדה נסט שהדרך בה אנשים יצרכו תוכן משתנה במהירות. אנחנו מתווכי התוכן הטובים בעולם אבל אנחנו לא מייצרים הרבה וידיאו, ותהינו כיצד לעשות את זה במהירות ובצורה טובה. ההחלטה היתה להקים סטארט-אפ בתוך החברה. הוא הוקם בבניין נפרד וקיבל מימון נדיב. והמטרה שלו היתה ליצור וידיאו עבור 22 מותגים שונים. אני הייתי בתחום הון סיכון בעבר וראיתי הרבה מאוד סטארט-אפים".

 


ג'וי מרכוס בוועידה ג'וי מרכוס בוועידה צילום: אוראל כהן

 

כביר: "איך זה לחבר בין חברה עם מנטליות של עמק הסיליקון לתאגיד ענקי"?

 

מרקוס: "הצלחנו להתקדם ולצמוח בקצב מהיר מאוד, אנחנו מייצרים כ-4.5 מיליארד צפיות וזה בזכות העובדה שיצרנו סטארט-אפ בתוך תאגיד".

 

כביר: "אנחנו רואים צורות חדשות להציג וידיאו היום".

 

מרקוס: "זה לא סוד שווידיאו הוא אחד התחומים הגדלים בקצב המהיר ביותר היום, והוא מופץ על מגוון עצום של פלטפורמות, מפייסבוק ועד לסנאפצ'ט. התהייה שהתמודדנו איתה היתה כיצד לשבות את הצופה בכל פלטפורמה, והפכנו להיות ממש טובים בזה. אחרי תהליך הלמידה הראשוני הזה אנחנו מגיעים לעולם בו למשתמש יש גם דרכים שונות לתקשר עם התוכן הזה. אנחנו בודקים למשל כיצד להעביר פיסה מהסיפור באמצעות VR, זה מייצר הזדמנויות חדשות. אחד הדברים העיקריים שאנחנו מתרכזים בו הוא לחשוב כיצד משווקים יכולים להשתמש בטכנולוגיות האלה כדי לתקשר עם משתמשים".

 

כביר: "האם לחברות קטנות יש את המשאבים להשתמש גם הן בכלים הטכנולוגיים האלה?"

 

מרקוס: "אני חושבת שאולי הן לא יוכלו להעביר את כל התוכן שלהן ל-VR, הדבר המרכזי עבורן הוא פיתוח האסטרטגיה. אולי להחליט מראש למשל על חלוקה של 70-30".

 

כביר: "איך אתם משתמשים בבינה מלאכותית?"

 

מרקוס: "אחד הפוקוסים שלנו הוא לכוון את המותגים שלנו לקהל הנכון בזמן הנכון. אני חושבת השילוב בין בינה מלאכותית לשיווק ברשת הוא תחום שיש בו הרבה לאן להתקדם. אני בטוחה שבהתחשב ברקע של רבים מהישראלים, אתם יכולים לעזור לנו מאוד עם בינה מלאכותית בנקודה הזו בזמן. אנו פונים לקהל בקנה מידה של טלוויזה וזה טרנד שנמשיך לראות בעתיד – המעבר של צופים מהטלוויזיה לתוכן דיגיטלי".

 

כביר: "מה השדה בו נראה את החידוש הבא?"

 

מרקוס: "בינה מלאכותית. אנחנו שמתמקדים בתוכן. חייבים שתהיה לנו דרך לדבר עם הקהל שלנו בדרך רלוונטית וכאן צריכה להיכנס הבינה המלאכותית".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x