ועידות ניו יורק 2022 ועידת ישראל-יוון לונדון 2023 ניו יורק 2024 כלכלה ירוקה כנס מיליון להייטק Power in Diversity הוועידה הלאומית לאנרגיה פינטק 2022 עתיד הרפואה ועידת הנדל"ן 2021 פינטק 2023 TECH TLV שבוע הסטארטאפים 2023 HealthTech משפיעות על הכלכלה The next big thing כנס כלכלת הקנאביס ועידת האנרגיה 2022 פינטק דיסקונט פריפריה טק שבוע הסטארטאפים 2024 Banking AI Mentor Class פורום היוניקורנס 2022 ארכיון הוועידות מקומי.קום The Hi-Tech Effect Meet&Tech ועידה לאומית לתשתיות אי-קומרס 2021 Agrifood Tech כנס הגיוון הכלכלית הלאומית 23 כנס יזמים ותעשיינים פורום היוניקורנס שבוע הסטארטאפים 22 כנס האיקומרס IPM SUMMIT FoodTech2023 שוק ההון 2024 AISRAEL 2024 כנס התחדשות עירונית Israeli Climate Awards המוח האוטיסטי איקומרס 2022 כנס הענן והדאטה שוק ההון 22 TechTLV2022 Innovation Cocktail Work after Work הפורום הכלכלי ערבי ניו יורק 2021 כנס השירות 2022 גיימינג 2022 טוקיו 2023 כנס אחריות סביבתית Roadshow Event כנס סייבר 2022 ClimateTech תחזיות 2024 מובילות את ישראל שבוע החדשנות 2022 גיימינג 2023 אקדמיה שעובדת כנס מוסדיים FOODTECH 2022 GeoInt360 שבוע החדשנות Tech@Work לוגיסטיטק Open Banking שש אחרי המלחמה כנס בילינסון לחדשנות PropTech ecommerce 360 Tech on the Beach ועידת החוסן הישראלי הייטק 2022 כנס המטרו 2023 ועידת האנרגיה 2021 RoadShow Event 23 Let's Talk Cyber כנס כלכלת המחר הכלכלית הלאומית 22 נגישות בטוחה Early on the spot TechTLV2024 Future of Higher Education לונדון 2022 Work Tech השקעות בראי גלובלי שוק ההון 2023 מפתחים בחזית 2023 +Startup +Startup Let's Talk Fintech ליברליות אונליין ניהול פיננסי
באנר ועידת ניו יורק דף כתבה

ועידת ניו יורק

"אל תסתכלו רק על גוגל ופייסבוק בשוק הפרסום - אמזון נמצאת שם חזק מאוד"

כך אמר אריק קליינשטיין מקרן ההון סיכון Glilot, בוועידת כלכליסט בניו יורק. סטיב קרבון, סמנכ"ל הדיגיטל והאנליטיקס של MediaCom אמר כי לקוחותיו "רוצים להיות בתחום התוכן הדיגיטלי. הם מבינים ששם נמצאים הלקוחות שלהם ואנחנו מלמדים אותם לייצר תוכן מקורי ואמיתי"

שי סלינס, ניו יורק 19:3617.05.17

איך אפשר להסתכל מבעד למידע ולקבל החלטות שהן לא רק מוכוונות נתונים, על כך שוחח סטיב קרבון, סמנכ"ל הדיגיטל והאנליטיקס של MediaCom, סוכנות הפרסום שעובדת עם ענקיות דוגמת סוני ו-P&G, בוועידת "כלכליסט" בניו יורק עם אריק קליינשטיין מקרן ההון סיכון Glilot.

 

"העבודה שלי היום היא מבוססת על הרבה ממה שדובר היום - איך אנחנו מתמודדים עם המידע. וחשוב מכך - איך אנחנו בוחרים את המידע הנכון ואיך מלמדם את הלקוחות שלנו להתמודד עם המידע. למעשה העסק שלנו הוא סביב קשרים עסקיים", אמר קרבון.

 


 

קליינשטיין שאל את קרבון איפה הוא רואה את התעשייה בעוד 5 שנים והשיב: "אני לא יכול להסתכל 5 שנים קדימה. בטח לא בתחום שלנו. מה שכן אני יכול להסתכל מספר חודשים קדימה - ושם אני רואה את התוכן במרכז העניינים. הלקוחות שלנו רוצים להיות בתחום התוכן הדיגיטלי. הם מבינים ששם נמצאים הלקוחות שלהם ואנחנו מלמדים אותם לייצר תוכן מקורי ואמיתי".
מימין: סטיב קרבון ואריק קליינשטיין בוועידה בני יורק מימין: סטיב קרבון ואריק קליינשטיין בוועידה בני יורק צילום: אוראל כהן

 

 

"תחום נוסף שיהיה דומיננטי בחודשים הקרובים הוא החיפוש הקולי", אמר קליינשטיין. "כל התחום הזה חזק מאוד - תראו את אמזון הום וגוגל הום - אני בטוח שלרבים מכם יש את זה בבית.

 

"יש עוד עניין - מה שקורה היום עם הצרכנים הוא העיקר. כלומר אנחנו לא רוצים שאלגוריטם יקבעו לנו את ההחלטות אלא שאנחנו נקבע להם", אמר קליינשטיין.

 

על עתיד הפרסום העולמי אמר קליינשטיין כי אין ספק שהדומיננטיות של גוגל ופייסבוק תמשיך. "הן אמנם דומיננטיות בתחום אך הן מייצרות חומות שלפעמים קשה לחדור לשם. חלק מהתפקיד שלי זה להראות ללקוחות שהחומות האלו ניתנות לחדירה.

 

"אסור לשכורחאת אמזון בכל התחום הזה. זו חברה שעושה התקדמות רצינית ביותר - כמו גם את סנאפצ'ט שנותנת לנו אפשרויות בשווקים חדשים. אל תסתכלו רק גוגל ופייסבוק - אמזון היא מתחרה חזקה מאוד. ויש גם את סנאפצ'ט. בנוסף לכך את AOL שהייתרון שלהם הוא שאין להם חומות", אמר קליינשיין.

 

לגבי הכייון שאליו הולך העולם הטכנולוגי אמר קליינשטיין, כי הוא אינו מעוניין בפיתוחים חדשים. "יש את כל מה שאני צריך בשוק. מה שצריך זו טכנולוגיה אחת שתחבר בין כולם", הדגיש.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x