ועידות ניו יורק 2022 ועידת ישראל-יוון לונדון 2023 ניו יורק 2024 כלכלה ירוקה כנס מיליון להייטק Power in Diversity הוועידה הלאומית לאנרגיה פינטק 2022 עתיד הרפואה ועידת הנדל"ן 2021 פינטק 2023 TECH TLV שבוע הסטארטאפים 2023 HealthTech משפיעות על הכלכלה The next big thing כנס כלכלת הקנאביס ועידת האנרגיה 2022 פינטק דיסקונט פריפריה טק שבוע הסטארטאפים 2024 Banking AI Mentor Class פורום היוניקורנס 2022 ארכיון הוועידות מקומי.קום The Hi-Tech Effect Meet&Tech ועידה לאומית לתשתיות אי-קומרס 2021 Agrifood Tech כנס הגיוון הכלכלית הלאומית 23 כנס יזמים ותעשיינים פורום היוניקורנס שבוע הסטארטאפים 22 כנס האיקומרס IPM SUMMIT FoodTech2023 שוק ההון 2024 כנס התחדשות עירונית Israeli Climate Awards המוח האוטיסטי איקומרס 2022 כנס הענן והדאטה שוק ההון 22 TechTLV2022 Innovation Cocktail Work after Work הפורום הכלכלי ערבי ניו יורק 2021 כנס השירות 2022 גיימינג 2022 טוקיו 2023 כנס אחריות סביבתית Roadshow Event כנס סייבר 2022 ClimateTech תחזיות 2024 מובילות את ישראל שבוע החדשנות 2022 גיימינג 2023 אקדמיה שעובדת כנס מוסדיים FOODTECH 2022 GeoInt360 שבוע החדשנות Tech@Work לוגיסטיטק Open Banking שש אחרי המלחמה כנס בילינסון לחדשנות PropTech ecommerce 360 Tech on the Beach הייטק 2022 כנס המטרו 2023 ועידת האנרגיה 2021 RoadShow Event 23 Let's Talk Cyber כנס כלכלת המחר הכלכלית הלאומית 22 נגישות בטוחה Early on the spot TechTLV2024 Future of Higher Education לונדון 2022 Work Tech השקעות בראי גלובלי שוק ההון 2023 מפתחים בחזית 2023 +Startup +Startup Let's Talk Fintech ליברליות אונליין ניהול פיננסי
גג עמוד כנס מדדים 2017

אופיר פרבר, מנהל השיווק של אקסלנס וקסם: "מוצרי המדדים הופכים את שוק ההון לפשוט יותר"

לדברי פרבר בכנס מדדים 2017 של כלכליסט בשיתוף קסם מדדים, "לא מחפשים היום את המידע כמו בעבר, אלא מסננים כי תפיסת המדדים עושה בשבילנו את העבודה"

שירות כלכליסט 14:1614.03.17

"מוצרי המדדים הופכים את שוק ההון לפשוט יותר, ותפיסת ההשקעות במדדים צריכה לחלחל לכולם כי הם עושים את החיים קלים יותר", כך אמר היום (ג') אופיר פרבר, מנהל השיווק של אקסלנס וקסם, בכנס מדדים 2017 של כלכליסט בשיתוף קסם מדדים.

 

לדברי פרבר, "הצפת המידע והאפשרויות הרבות הפכו את האתגר שלנו היום לסנן לצורך בסינון כל המידע שקיים. כבר לא מחפשים אותו כמו בעבר, אלא מסננים כי תפיסת המדדים עושה בשבילנו את העבודה".

 

"אמרו לנו שכדאי להשקיע בכלכלה של מדינה מסוימת", המשיך פרבר. "אפשר להתייעץ ולעשות אנליזות ולנתח אבל הרבה יותר פשוט אם מישהו עושה בשבילנו את העבודה. את תפיסת המדדים אנחנו צריכים המדדים ליישם על עולמות תוכן נוספים, ועל בסיס כך גיבשנו את האסטרטגיה השיווקית של קסם לשנת 2017 הקמנו את מגזין התוכן – "מדדים – עושים לך חיים פשוטים"– פרויקט תוכן המבוסס על מדדים בתחומי חיים שונים ויהפוך את החיים של הגולש לפשוטים יותר", ציין פרבר. "מגזין התוכן יפרסם מדד אחר בכל יום. למשל, מהן 6 מנות הצ'יפס הטובות בתל אביב? חמשת המשחקים המותחים ביותר בולדות ליגת האלופות לצד מדדים כלכליים שיונגשו לקהל הרחב.

 

אופיר פרבר, מנהל שיווק בקסם מדדים
אופיר פרבר, מנהל שיווק בקסם מדדים צילום: אוראל כהן

 

 

 

לסיכום הוסיף פרבר כי "מוצרי המדדים הופכים את החיים שלנו לפשוטים יותר, תפיסה שצריכה לחלחל לכולם ולהסביר שגם בשוק ההון המדדים עושים את החיים קלים יותר".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x