ועידות ניו יורק 2022 ועידת ישראל-יוון לונדון 2023 ניו יורק 2024 כלכלה ירוקה כנס מיליון להייטק Power in Diversity הוועידה הלאומית לאנרגיה פינטק 2022 עתיד הרפואה ועידת הנדל"ן 2021 פינטק 2023 TECH TLV שבוע הסטארטאפים 2023 HealthTech משפיעות על הכלכלה The next big thing כנס כלכלת הקנאביס ועידת האנרגיה 2022 פינטק דיסקונט פריפריה טק שבוע הסטארטאפים 2024 Banking AI Mentor Class פורום היוניקורנס 2022 ארכיון הוועידות מקומי.קום The Hi-Tech Effect Meet&Tech ועידה לאומית לתשתיות אי-קומרס 2021 Agrifood Tech כנס הגיוון הכלכלית הלאומית 23 כנס יזמים ותעשיינים פורום היוניקורנס שבוע הסטארטאפים 22 כנס האיקומרס IPM SUMMIT FoodTech2023 שוק ההון 2024 כנס התחדשות עירונית Israeli Climate Awards המוח האוטיסטי איקומרס 2022 כנס הענן והדאטה שוק ההון 22 TechTLV2022 Innovation Cocktail Work after Work הפורום הכלכלי ערבי ניו יורק 2021 כנס השירות 2022 גיימינג 2022 טוקיו 2023 כנס אחריות סביבתית Roadshow Event כנס סייבר 2022 ClimateTech תחזיות 2024 מובילות את ישראל שבוע החדשנות 2022 גיימינג 2023 אקדמיה שעובדת כנס מוסדיים FOODTECH 2022 GeoInt360 שבוע החדשנות Tech@Work לוגיסטיטק Open Banking שש אחרי המלחמה כנס בילינסון לחדשנות PropTech ecommerce 360 Tech on the Beach הייטק 2022 כנס המטרו 2023 ועידת האנרגיה 2021 RoadShow Event 23 Let's Talk Cyber כנס כלכלת המחר הכלכלית הלאומית 22 נגישות בטוחה Early on the spot TechTLV2024 Future of Higher Education לונדון 2022 Work Tech השקעות בראי גלובלי שוק ההון 2023 מפתחים בחזית 2023 +Startup +Startup Let's Talk Fintech ליברליות אונליין ניהול פיננסי

שיחת ועידה

מנכ"ל טרנזילה: "עסקים שבאו מוכנים לסחר האלקטרוני - קיבלו חמצן בימים הקשים"

כך לדברי גדי בלנדר, מנכ"ל טרנזילה, ספקית פתרונות בתחום תשלומי אונליין בוועידת קמעונאים קטנים של כלכליסט ובנק לאומי"; לדבריו, ישנו "גידול של עשרות אחוזים בבעיות תזרימיות באשראי ללקוחות" ומאידך "עסקים שהיו מאוד מבוססי אונליין יותר מהכפילו את עצמם"

נורית קדוש 15:4802.09.20

כספק פתרונות בתחום תשלומי אונליין, לגדי בלנדר מנכ"ל טרנזילה יש ראיה רחבה על השינויים והמגמות שהביא עימו משבר הקורונה על תחומים שונים. אחד השינויים המשמעותיים, נוגע להשפעת המשבר הכלכלי על מוסר תשלומים של צרכנים: "סיבת הסירוב הפופולרית ביותר לכשלון עסקה היא שללקוח הקצה יש בעיית אובליגו. זו תמיד היתה הסיבה העיקרית לכשלון עסקאות. יש גידול של עשרות אחוזים בסיבה הזאת וזה ברומטר למצב שהרבה מחזיקי כרטיס נקלעו לבעיות תזרימיות למגבלות תזרים או אשראי".

 

 

 

בלנדר הוסיף כי תקופת הסגר הגדילה את היקף המכירות: "אנחנו רואים עלייה של עשרות אחוזים בפעילות האונליין, כשבשיא הסגר זה הגיע לעלייה של 50% בקצב גיוס לקוחות חדשים ומנגד, אנחנו רואים חבר'ה שרשמו ירידה של 90% ויותר בפעילות שלהם, כך שזה בא מכל הכיוונים.

 

"עסקים שהיו מאוד מבוססי אונליין חוו גידולים משמעותיים ויותר מהכפילו את עצמם. באופן כללי, אנחנו רואים עלייה של 20% בהיקף הכספי במסחר אונליין ביחס לשנה שעברה, כשזה מגלם בתוכו וקטורים מאד שונים כמו לקוחות שמאד גדלו, לקוחות שהתרסקו ולקוחות חדשים".

 

גדי בלנדר מנכ"ל טרנזילה גדי בלנדר מנכ"ל טרנזילה

 

על אף שהמסחר האלקטרוני נמצא בעלייה מתמשכת בשנים האחרונות, הקורונה יצרה שינוי חד יותר: "בשלב הראשון היה בום מאד משמעותי עם גידולים בכל התחומים. מאז, הגידולים התמתנו אבל בהחלט רואים פעילות גדולה יותר מבעבר. הצרכנים התרגלו להזמין מהבית ולקבל את הדברים בצורה בטוחה יותר ולכן ממשיכים לראות גידולים ואפשר להגיד שנרשמה קפיצת מדרגה במכירות האונליין".

 

על קצב ההסתגלות של העסקים לשינוי שכפה המשבר, אומר בלנדר כי "ישנה שונות בין עסקים שבאו מוכנים וערוכים לעולם של מסחר אלקטרוני עם נכסים דיגיטליים וטסו, בימי הסגר וגם היום. אחרים, פעלו מאד מהר ועלו עם פתרונות חלקיים כמו מיני חנות וירטואלית או דפי סליקה והעסקים האלה יכולים לקבל הזמנות מכל המקומות שכולנו כבר פעילים בהם ברשתות חברתיות, דרך שליחת קישור לתשלום ואז נכנסים אפילו לאתרים בסיסים. כך, גורמים שהגיבו מהר אפילו עם מינימום נוכחות, לפחות קיבלו חמצן בימים הקשים לעסקים שלהם".

 

לדברי בלנדר, פתרונות התשלום מאפשרים להכנס לתחום האונליין באופן מיידי: "מי שלא היה ערוך למכירות אונליין, קיבל את הסטירה שלו והבין שאי אפשר להתכחש עוד למגמת האונליין. הקלישאה שאומרת "אם אתה לא שם אתה לא קיים", קיבלה משמעות מלאה.

 

הפתרונות הטכנולוגיים שלנו ושל אחרים מאפשרים ערוכים ברמה של להתחיל למכור אונליין מהיום למחר, גם לעסקים שכרגע לא מקבלים בכלל כרטיסי אשראי. זה לא אתרים מפונפנים, אבל תמונה טובה, קישור, מחיר, יכולת לתת קופונים ויצרנו בחודשים האחרונים כמה אלפים של דפים לבתי עסק וקיבלנו פידבקים שהעסק עובד ונותן להם חמצן. יש פתרונות מעכשיו לעכשיו שלא עולים אלפי שקלים. אני קורא לזה החנות הראשונה שלי, משם אפשר אם העסק תופס תאוצה להגביר השקעות".

x