ועידות ניו יורק 2022 ועידת ישראל-יוון לונדון 2023 ניו יורק 2024 כלכלה ירוקה כנס מיליון להייטק Power in Diversity הוועידה הלאומית לאנרגיה פינטק 2022 עתיד הרפואה ועידת הנדל"ן 2021 פינטק 2023 TECH TLV שבוע הסטארטאפים 2023 HealthTech משפיעות על הכלכלה The next big thing כנס כלכלת הקנאביס ועידת האנרגיה 2022 פינטק דיסקונט פריפריה טק שבוע הסטארטאפים 2024 Banking AI Mentor Class פורום היוניקורנס 2022 ארכיון הוועידות מקומי.קום The Hi-Tech Effect Meet&Tech ועידה לאומית לתשתיות אי-קומרס 2021 Agrifood Tech כנס הגיוון הכלכלית הלאומית 23 כנס יזמים ותעשיינים פורום היוניקורנס שבוע הסטארטאפים 22 כנס האיקומרס IPM SUMMIT FoodTech2023 שוק ההון 2024 כנס התחדשות עירונית Israeli Climate Awards המוח האוטיסטי איקומרס 2022 כנס הענן והדאטה שוק ההון 22 TechTLV2022 Innovation Cocktail Work after Work הפורום הכלכלי ערבי ניו יורק 2021 כנס השירות 2022 גיימינג 2022 טוקיו 2023 כנס אחריות סביבתית Roadshow Event כנס סייבר 2022 ClimateTech תחזיות 2024 מובילות את ישראל שבוע החדשנות 2022 גיימינג 2023 אקדמיה שעובדת כנס מוסדיים FOODTECH 2022 GeoInt360 שבוע החדשנות Tech@Work לוגיסטיטק Open Banking שש אחרי המלחמה כנס בילינסון לחדשנות PropTech ecommerce 360 Tech on the Beach הייטק 2022 כנס המטרו 2023 ועידת האנרגיה 2021 RoadShow Event 23 Let's Talk Cyber כנס כלכלת המחר הכלכלית הלאומית 22 נגישות בטוחה Early on the spot TechTLV2024 Future of Higher Education לונדון 2022 Work Tech השקעות בראי גלובלי שוק ההון 2023 מפתחים בחזית 2023 +Startup +Startup Let's Talk Fintech ליברליות אונליין ניהול פיננסי

The Big e

דואר ישראל: עד סוף השנה יימסרו בארץ 60 מיליון חבילות

דני גולדשטיין, מנכ"ל הדואר, חשף נתונים מעניינים בוועידת e-Commerce של "כלכליסט": לדבריו, בכל יום נמסרות בין 300 אלף לחצי מיליון חבילות מחו"ל, הודות להרגלי השופינג של עם ישראל. בנוסף, התחייב שחבילות יגיעו ללקוחות תוך 48 שעות

קרן-אור גרינברג 13:4005.06.17

"אנו רואים בסחר המקוונן את מנוע צמיחה של דואר ישראל, שגם תרם רבות להצלחתו", אמר דני גולדשטיין, מנכ"ל דואר ישראל, בוועידת ה-e-Commerce של "כלכליסט".

את השינוי בהרגלי הקנייה של הישראליים מרגישים היטב בסניפי הדואר: "בסה"כ, 88% מהגולשים קונים מוצרים ברשת, 82% קונים באתרים מחו"ל, 70% קונים מאתר ישראלי. רבע מהקונים בחו"ל קונים מוצר אחד מדי בשבוע", אמר גולדשטיין.

 

דני גולדשטיין, מנכ"ל דואר ישראל דני גולדשטיין, מנכ"ל דואר ישראל צילום: צביקה טישלר

 

המספרים האלה מתבטאים בצמיחה של 27.3% במספר החבילות ביחס לשנה שעברה וב-60 מיליון חבילות שצפויות להימסר בישראל עד סוף השנה. "מדינת ישראל היא הצומחת ביותר בתחום הסחר האלקטרוני מבין מדינות ה- OECD, והמסחר האלקטרוני אמור לגדול מדי שנה ב- 10%-15%. כל יום אנו מוסרים יותר מ-300 אלף חבילות ובנקודות שיא של מבצעים גם מגיעים ל-500,000 חבילות. אנחנו הפלטפורמה של הגופים הקטנים והבינוניים לא רק בקניות ובמסירות, אלא גם למאות אלפים של מוכרים ברשת שמתחברים לפלטפורמות של איביי ואמזון ואנו נותנים להם שירותים כדי שיהיה להם קל למכור ולייצא מישראל".

 

גולדשטיין מוביל רפורמה בדואר ישראל בימים אלה, שמטרתה לשפר את חוויית הקניה. "אתם מפונקים וטוב שכך", אמר. הלקוחות רוצים לקבל את החבילה ליד מקום העבודה או מקום המגורים, על ידי שליח או בגט טקסי שיגיע גם תוך 30 דקות. אנו מתחברים לכל צורך או רצון כדי שכשתרצו לקנות תבינו שכדאי. הקנייה מבוססת לא רק על מחיר אלא גם על הביטחון שהמוצר יגיע".

 

סניף דואר ישראל סניף דואר ישראל צילום: אוראל כהן

 

מהמטוס ללקוח תוך יומיים

 

"כל נושא המיון והמסירה נשען על מערכת שלמה של גלגלים שמניעים אותה וככל שהרצונות נעשים חדים יותר כך אנו צריכים להתייעל ולהשתפר. בסקר שעשינו 61% מהקונים אמרו שאם הפטור מהמסים יעלה ל 200 דולר, הם יקנו יותר. 10 מיליארד שקל קניות באינטרנט תורמות להפחתת יוקר המחייה בכ-3 מיליארד שקל. אנו רואים גידול ברכישה במשפחות גם בעולם החרדי והערבי בעיקר של בגדים. הרכישה באינטרנט כבר יצאה מהתחום של גאד'גטים לאלו שרואים בזה חלק מהחיים".

 

גולדשטיין התייחס להשקת מרכז מיון חדש במודיעין בחודש שעבר, בו 250 עובדים, שמטרתו להתמודד עם כ-100 מיליון חבילות הצפויות להישלח מחו"ל עד 2020. אף כי המרכז עדיין נאבק בחבלי לידה לוגיסטיים, הבטיח גולדשטיין שעד תחילת החודש הבא יגיעו החבילות "תוך 48 שעות מהמטוס ועד הלקוח". את המרכז מתגברים גם 320 מרכזי מסירת חבילות שאינם סניפי דואר, במטרה לצמצם את זמני ההמתנה בסניפים ואת זמני מסירת החבילות לצד אפליקציה לזימון תור. "הורדנו את זמני המתנה בסניף ל- 9.6 דקות בממוצע, גם אם אתם חווים חוויה בעייתית אנו מתחייבים גם את זה לשפר. אחד הדברים החשובים אנו לא מדברים עליכם בתוך חבילה אלא בתור לקוח".
בטל שלח
    לכל התגובות
    x