סגור
אבא אבן 8 הרצליה
אבא אבן 8 הרצליה (צילום: צחי קיבנשטיין)

ריאליטי רכשה שני מבני משרדים בהרצליה פיתוח ב-50 מיליון שקל לדונם

על המגרש בשטח 4 דונם בנויים 2 בניינים בשטח כולל של כ-14 אלף מ"ר; בכוונת ריאליטי לקדם תכנית לעירוב שימושים שתכלול מגורים, תעסוקה, מסחר ושטחי ציבור תוך הגדלת זכויות הבניה באופן משמעותי

קרן ריאליטי רכשה מגרש בשטח של כ- 4 דונם ברחוב אבא אבן 8 בהרצליה פיתוח, בתמורה לכ- 200 מיליון שקל. מדובר במגרש שעליו בנויים שני מבנים בני 4 קומות כל אחד, בשטח של כ- 7,000 מ"ר בנוי וכ-265 מ"ר חניות. את הנכס רכשה הקרן בעסקה המשקפת כ-50 מיליון שקל לדונם, משלושה בעלי קרקע פרטיים.
הנכס, ממוקם במרכז העסקים של הרצליה, בין מגדלי אקרשטיין למגדל בבנייה של חברת מבנה, בסמוך למחלף הסירה. כיום הוא מושכר לשוכרים שונים, בניהם מרפאות לאסתטיקה, עורכי דין ומשרדי הייטק ומניב כ- 7 מיליון שקל בשנה.
בכוונת ריאליטי לפתח את הנכס ולהשביחו באמצעות קידום תכנית מפורטת הכוללת עירוב שימושים הכוללים מגורים, תעסוקה, מסחר ושטחי ציבור תוך הגדלת זכויות הבניה באופן משמעותי.
לפני מספר חודשים, נרכש המגרש הסמוך, באבא אבן 15, בשטח של 2.7 דונם עליו בניין בן שלוש קומות וקומת מרתף, הכולל 3,200 מ"ר שטחים עיליים וחניון תת־ קרקעי, על ידי חברה בבעלות יצחק מירילשווילי בכ–190 מיליון שקל, עסקה המשקפת כ-70 מיליון שקל לדונם.
תכנית המתאר החדשה לאזה"ת של הרצליה פיתוח נמצאת כיום בתהליך הפקדה בוועדה המחוזית לתכנון ובניה לאחר שאושרה בוועדה המקומית הרצליה. התוכנית צפויה להוסיף כ-1.66 מיליון מ"ר נוספים לייעודי תעסוקה, מסחר, מלונאות, מגורים ומטלות ציבוריות. כמו כן, כ-3,000 יחידות דיור קטנות בשטח של 50 מ"ר.
1 צפייה בגלריה
דן מנחם שותף בריאלטי
דן מנחם שותף בריאלטי
דן מנחם שותף בריאליטי
(צילום: טל גבעוני)
בהיבטי תחבורה ונגישות, קו המטרו העתידי מתוכנן לעבור ברחוב אבא אבן והקו הירוק של הרכבת הקלה עובר בסמיכות ומצוי כבר בעבודות בניה, כשהתחנה הקרובה נמצאת כ-200 מטר מהנכס. דן מנחם, שותף בקרן ריאליטי אמר בהמשך לעסקה כי החברה מאמינה בפוטנציאל של אזור מערב הרצליה וברחוב אבא אבן בפרט, לפרויקטים בעירוב שימושים, "אנחנו צופים כי עם אישור תכנית המתאר החדשה למרכז העסקים הרצליה, ערכי הקרקע יעלו ותתאפשר השבחה משמעותית באזור".